بازاریابی با محتوای مداوم و با کیفیت

بازاریابی با محتوای مداوم و با کیفیت بالا

محتوای مداوم و با کیفیت بنویسید زیرا باعث سود آوری بیشتر در کسب و کار شما می شود. این جمله را بخاطر بسپارید و بدانید بازاریابی محتوا مهم است. در چشم انداز رقابتی که در بین کسب و کارها وجود دارد. سرمایه گذاری قابل توجهی در قسمت تولید محتوای با ارزش هزینه می شود.اما می دانید چرا؟ دلیل آن این است که ثابت شده است که بازاریابی محتوا موفقیت چشمگیری را به ارمغان می آورد.

محتوای مداوم و با کیفیت به عنوان یکی از مؤثرترین روش ها برای افزایش جذب مخاطب، توسعه حضور برند شما و افزایش فروش است و یک روش حیاتی برای اکثر کسب و کارها است.در زیر قصد داریم بازاریابی محتوا را بررسی کنیم و مزایای آن را بیان کنیم.در مقاله ای مزیت های محتوا را بیان کردیم در این مقاله به بررسی آن ها می پردازیم.

محتوا نوشتن با کیفیت

فواید ارائه محتوای مداوم و با کیفیت

محتوایی که شما ارائه می دهید باید دارای یک صدا، سبک و صدای منحصر به فرد در تمام مکان هایی باشد که قصد انتشار آنها را دارید.محتوای ثابت برای شما اعتبار به ارمغان می آورد، باعث ایجاد اعتماد می شود و در نتیجه به شهرت شما می انجامد. بنابراین نکته ای که باید خاطر نشان کرد این است که محتوایی که ایجاد می کنید باید در درجه اول سازگار باشد. با این حال چرا بازاریابی محتوا در وحله اول این قدر سودمند است؟ در زیر به بیان مهمترین فواید بازاریابی محتوا می پردازیم.

۱– طولانی کردن حضور مخاطبان در اطراف شما

محتوای عالی و با کیفیت یک دارایی مهم است.این توانایی را دارد که برای مشتریان تجربیات مثبت ایجاد کند و آنها به واسطه تجربیات مثبت باز هم به سایت باز خواهند گشت.این موضوع در واقع یک بلیط برای جلب توجه مخاطبان و تقویت مداوم یک برند مثبت است.طولانی کردن حضور مخاطبان یکی از مزایای محتوای مداوم و با کیفیت است.

۲- جذب بهتر در رسانه های اجتماعی

اینکه شما دارای فالورهای بسیار زیاد باشید تا اینکه محبوب و خواستنی باشید بسیار متفاوت است.اگر شما از آن دسته از کسب و کارها هستید که با وجود طرفداران بسیار زیاد جذابیت خاصی را مشاهده نمی کنید زمان آن است که از محتوای با کیفیت به نفع خود استفاده کنید. محتواهای کامل و با کیفیت به شما کمک می کند تا در رسانه های اجتماعی جذابیت بیشتری پیدا کنید.

دایره بازاریابی محتوای با کیفیت و با دوام

۳- جلب اعتماد مخاطبان

یکی از مزایای مهم تولید محتوای مداوم و با کیفیت برای شغل شما کمک به برقراری ارتباط است.شما این امکان را دارید با مخاطبان خود ارتباط برقرار کنید و همچنین به سؤالات آنها پاسخ دهید و با مشتریان به تعامل بپردازید.وقتی ارزش خلق می کنید بدون اینکه چیزی در ازای آن بگیرید مخاطبان شما بیشتر به توصیه های شما اعتماد می کنند.

در نهایت زمانی که شما اقدام به تولید محتوا در زمان و مکان مناسب می کنید باعث بهبود برند خود می شوید.هرچه مشتریان محتوای با کیفیت بیشتری را مشاهده کنند ارتباط بیشتری با شرکت برقرار می کنند.

۴- تولید سرنخ های بیشتر و بهتر

بازاریابی محتوا منجر به تولید می شود.زمانی که مخاطبان شما محتوای شما را مشاهده می کنند احتمال دارد در آینده از شما خرید کنند. علاوه بر این تماس ها، اقدامات و پیشنهادات که برای محتوای شما داده می شود به تولید سرنخ های جدید برای تیم فروش شما می شود.تولید محتوای مداوم و با کیفیت باعث می شود شما یک سرنخ برای اینکه محتواهایی مطابق با نیازهای مشتری بنویسید و او باز هم به سایت شما مراجعه کند.

۵– تبدیل خواننده به خریدار با محتوای مناسب

محتوای اصلی باعث بهبود تبدیل ها می شود.امکان دارد مخاطبی با هدف استفاده از مطالب به سایت شما مراجعه کند اما کم کم با مراجعه به سایت و استفاده از مطالب به شما اعتماد می کند. اگر از محتوای وبلاگ برای ایجاد ترافیک استفاده می کنید به جای عکس های استوک گرافیکی از تصاویر اصلی استفاده کنید. زیرا بازاریاب ها بیان کردند که عکس های استوک کمترین تأثیر را در رسیدن افراد به هدفهایشان دارد.

 محتواهای شما همیشه باید CTA باشد یعنی اقدام بعدی را به مشتری نشان دهد.به عنوان مثال اگر فردی دکمه خرید را فشار داد که محصول را خریداری کند بعد از آن باید به صفحه پرداخت برود.

موارد مورد نیاز محتوای با کیفیت

۶– دیده شدن کسب و کار به لطف سئو

هرچه شما در تلاش باشید که محتوای با کیفیت تر و منسجم تر تولید کنید سئوی شما بهتر نتیجه خواهد داد. برای مثال کسب و کار شما باید به شما کمک کند تا به صورت آنلاین قابل مشاهده باشید و در بین مخاطبان اعتماد و اعتبار به دست آورید. محتوای مداوم و با کیفیت با سئوی مناسب در موتورهای جستجو رتبه بالاتری می گیرد.

۷– محتوای عالی شما را به عنوان مرجع در کسب و کارتان معرفی می کند

ایجاد محتوای با کیفیت به اقتدار آنلاین شما کمک می کند. اگر محتوای شما جزء جدیدترین اطلاعات باشد به احتمال زیاد رتبه بهتری در نتایج گوگل خواهید داشت.

مشتریان شما اگر خدمت شما را به عنوان یک متخصص در صنعت ببینند تمایل بیشتری به اعتماد به شما خواهند داشت.محتوای شما باید تخصص را در زمینه کاری که در آن در حال فعالیت هستید نشان دهد. پاسخ های ارزشمندی را به سؤالات افرادی که به دنبال این صنعت هستند بدهد.

به طور کلی بازاریابی از طریق محتوا بسیار ارزشمند است اما چگونه می توانید در آن موفق شوید؟

یکی از شیوه های تشخیص ارزیابی محتوا است و امتیاز دهی به محتوایی است که شما می نویسید. با کمک امتیازدهی به محتوا این امکان برای شما میسر می شود بازاریابی محتوای خود را اندازه گیری کنید و آن را بهبود ببخشید و مطالب با ارزش زیادی به مخاطبان خود ارائه دهید.بدین ترتیب بازاریابی محتوای مداوم و با کیفیت بسیار ارزشمند است.

۸– آگاهی از برند با محتوای مداوم و با کیفیت

آگاهی از برند با روش های متفاوت امکان پذیر است اما محتوای با کیفیت به بهترین شکل این کار را انجام می دهد. به طور خلاصه استراتژی هایی که برای محتوا به کار می گیرید چیزی بیش از نمایش در صفحه یک است و باعث می شود محتوای شما (در نتیجه برند شما) در هر مکانی که مشتریان بالقوه شما به دنبال محصول شما هستند ظاهر شود.برای اینکه این استراتژی را به عرصه حضور برسانید سعی کنید در مورد موضوعاتی بنویسید که مشتریان شما به آنها علاقه دارند تا شروع به ارتباط محتوای شما با برند منحصر به فرد شما کنند.

محتوای با کیفیت پادشاه است

۹- پرورش طرفداران وفادار

اگر آگاهی از برند را یک قدم جلو ببریم. افرادی که محتوای عالی شما را مطالعه می کنند و هیجان زده می شوند.تمام احساسات عالی و دلنشین خود را با نام تجاری شما مرتبط می کنند.احتمالا این اشخاص قبل از اینکه اقدام به خرید کنند. طرفدار برند شما می شوند.

جالب است بدانید طرفدارن برند شما می توانند به همان اندازه بر تصمیمات خرید دوستان و خانواده خود تأثیر بگذارند.بازاریابی محتوا یکی از بهترین شیوه ها برای تأثیر گذاشتن بر مخاطبان است.

۱۰- صرفه جویی در استراتژی بازاریابی

بازاریابی محتوای مداوم و با کیفیت به عنوان مقرون به صرفه ترین استراتژی بازاریابی است. درست است ممکن است هزینه های تولید محتوای با کیفیت و سئو شده کمی زیاد به نظر برسد اما تأثیری که بر مخاطب به جای می گذارد بسیار با ارزش تر از هزینه ای است که پرداخت می کنید. ولی در مقایسه با تبلیغات پولی، بازاریابی ویدئویی و بازاریابی سنتی به صرفه است.

چگونه به محتوا امتیاز دهیم؟

امتیاز دادن به محتوا فرایند با ارزشی است.از جمله فواید امتیازدهی این است که شما دستورالعمل نوشتن محتوای خوب را می فهمید و به طور مکرر برای ایجاد محتوای موفق مشابه آن را به کار می گیرید.

در زیر چگونگی امتیاز دهی به محتوا آورده شده است.

  • معیار امتیازدهی را مشخص کنید.برای اینکه یک سیستم امتیازدهی مؤثر ایجاد کنید. باید یک پایه را انتخاب نمایید که براساس شیوه تعامل بیشترین تأثیر را بر محتوای شما داشته باشد. برای برخی ممکن است بازدید از صفحه مهم باشد.برای برخی به اشترک گذاشتن محتوا در رسانه های اجتماعی با اهمیت باشد.
  • زمانی که مشخص نمودید کدام معیار برای شما با ارزش است یک کمپین ایجاد کنید. محتوای موفقی که آستانه شما را برآورده می کند اضافه کنید.به عنوان نمونه اگر قصد دارید مقاله شما ۱۰۰۰ بازدید داشته باشد باید تمام مواردی که باعث می شود مقاله شما بازدید بالا داشته باشد را رعایت کنید.
  • هر محتوای جدیدی که ایجاد می کنید. نظارت بر عملکرد محتوا داشته باشید. یک گروه محتواهایی که مطابق با معیار شما هستند را در جایی قرار دهید.برای مثال اگر معیار شما بازدید بالا است و بازدید ۱۰۰۰ به بالا را محتوای خوب می دانید.محتوای جدید که این خصوصیت دارند را اضافه کنید.به افزودن ادامه دهید تا حجم کوچکی از محتوا با خصوصیت شما تولید شود.
  • زمانی که محتواهای مورد نظر را جدا کردید آنها را بررسی و ارزیابی کنید.آنها را تحلیل کنید. نکات مهم را یادداشت کنید..ارزیابی ممکن است کمی دشوار باشد اما شما الگوهایی در محتوا می یابید که می توانید در مواقع بعدی آنها را تکرار کنید.
  • این فرایند را تکرار کنید.این فرایند روشی مؤثر برای امتیازدهی به محتوا و اقدام در بینش شما برای آینده است.

نتیجه گیری

در این مقاله به بررسی بازاریابی محتوای مداوم و با کیفیت پرداختیم. ما تأثیرات یک محتوای با کیفیت را بررسی کردیم .از این مزایا می توان به طولانی کردن حضور مخاطبان، جذب اعتماد مخاطبان و … اشاره کرد.در صورتی که شما قصد ایجاد سایت و بازاریابی محتوا را دارید با مشاوران آترین فناوران تماس بگیرید.

دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

جستجو

الان با ما تماس بگیرید