خدمات ما| بررسی خدمات شرکت آترین فناوران

بررسی ویژگی های خدمات ما

امروزه طراحی سایت و اپلیکیشن یکی از نیازهای کسب و کارهای امروزی است. شرکت های متفاوتی که در این زمینه فعالیت می کنند قصد برطرف کردن نیاز مشاغل مختلف را دارند. این شرکت ها خدمات مهمی را برای کسب و کارها ارائه می دهند. تعداد این شرکت ها در سطح جهان بسیار زیاد است. آنها  خدماتی مانند طراحی سایت، اپلیکیشن و … ارائه می دهند اما سطح ارائه خدمات یک شرکت با شرکت دیگر متفاوت است و همچنین از لحاظ کیفیت کار، اصول برنامه ریزی و  پشتیبانی یکسان نیستند.

در این مقاله مقصود ما بررس قیمت خدمات شرکت آترین فناوران نسبت به سایر شرکت ها است همچنین مقصود ما بررسی خدماتی منحصر به فردی است که آترین فناوران ارائه می دهد. در صورت تمایل با ما تا انتهای مقاله همراه باشید.

نمایی از اپلیکیشن پشتیبانی و خدمات آترین فناوران

بررسی ویژگی خدمات ما

زمانی که فردی اقدام به راه اندازی کسب و کار خود را به صورت سنتی یا مجازی کرد. در اولین قدم باید یک سایت یا اپلیکیشن و گاهی اوقات هر دو را برای حرفه خود طراحی کند. جالب است بدانید به وسیله طراحی یک سایت ایده آل برای شغل خود می توان سود بیشتر را از آن خود کرد و حتی بازار را به دست گرفت. پس از تصمیم گیری نوبت به انتخاب یک شرکت مناسب جهت طراحی می رسد؛برای موفقیت در انتخاب شرکت مناسب باید انواع شرکت های فعال در این زمینه بررسی شود. گاهی افراد برای انتخاب یک شرکت ارزان بودن را ملاک قرار می دهند و گاهی برای انتخاب یک شرکت تجربه، کیفیت کار و موارد دیگر را مدنظر قرار می دهند. به قول ضرب المثل معروف هیچ گرانی بی حکمت نیست و هیچ ارزانی بی علت نیست.

ارائه مشاوره در زمینه بازاریابی

یکی از خدمات مهم شرکت ارائه مشاوره در زمینه بازاریابی است. بسیاری از افراد فکر می کنند تنها داشتن یک سایت برای سوددهی کفایت می کند اما این جمله کاملا اشتباه است. چه سایت هایی که ساخته شد ولی به علت اینکه اصول بازاریابی در آن رعایت نشد رها شدند. آترین فناوران با ارائه راه حل های بی نظیر برای فروش بیشتر می تواند شما را به سوددهی های بسیار بالا برساند و در حرفه خود بهترین کند.

نمایی از پروژه های در حال انجام در اپلیکیشن مخصوص

طراحی مطابق با سلیقه مشتری

یکی از موارد مهم در خدمات شرکت آترین فناوران طراحی مطابق سلیقه مشتری است. گاهی اتفاق می افتد مشتری یک طرح خاص را در نظر دارد. مشتری مایل است سایت او حتما به شیوه ای که در نظر دارد، طراحی شود اما با انتخاب شرکت هایی که در این زمینه تجربه کافی ندارند و فقط به علت خدمات ارزان مورد انتخاب او قرار می گیرند ضربه های جبران ناپذیری بر شغل خود وارد می کند و گاهی حتی مشتریان خود را از دست می دهد چرا که امکان دارد سایت رقیب فعال در زمینه حرفه او دارای سایتی بی نظیر با طراحی منحصر به فرد باشد. آترین فناوران از هر گونه نظر مشتری به گرمی استقبال می کند و آنها را لحاظ می کند زیرا توانایی اجرای سایت و اپلیکیشن های ایده آل به صورت سفارشی را دارا است.

طراحی ریسپانسیو

از دیگر اولویت هایی که در طراحی سایت از اهمیت بالایی برخوردار است طراحی ریسپانسیو است. گاهی یک سایت در دکستاپ از همه لحاظ عالی است اما وقتی با گوشی به مشاهده سایت می پردازید اصلا استاندارد نیست.همان طور که می دانید امروزه بیشتر افراد به وسیله یک گوشی هوشمند وارد سایت می شوند. در صورتی که سایت شما از لحاظ طراحی واکنش گرا سطح مناسبی نداشته باشد و المان ها بهم ریخته باشند. فرد مورد نظر ترجیح می دهد از یک سایت با طراحی مناسب خرید کند زیرا در آن سایت ها به راحتی می تواند صفحه را مشاهده کند همچنین به سادگی می تواند محصول مورد نظر خود را بیابد و از نظرات افراد دیگر استفاده کند.

پشتیبانی رایگان ۶ ماهه و ۲۴ ساعته

یکی از خدمات فوق العاده مهم در طراحی سایت و اپلیکیشن پشتیبانی است. سایت بدون پشتیبان همانند اسب بدون سوارکار است. در شرکت آترین فناوران پس از اینکه قرارداد طراحی سایت با مشتری منعقد شد. طراحی به طور رسمی آغاز می شود. فرد مورد نظر وارد اپلیکیشن مخصوص شرکت می شود. این اپلیکیشن دارای امکانات فوق العاده است که در زیر به بیان آنها می پردازیم.

  • حضور مدیر سایت، طراح سایت، گرافیست و برنامه نویس در یک گروه با نام سایت
  • بیان هر گونه نظر در مورد طراحی سایت
  • تصمیم گیری برای دریافت درگاه پرداخت و نماد اعتماد و …
  • ارسال اطلاعاتی که فرد قصد دارد در سایت قرار دهد.
  • آنلاین بودن و در دسترس بودن کارشناسان
  • تصمیم گیری برای ملاقات های حضوری
  • طراحی سایت با این اپلیکیشن امکان راحتی فوق العاده ای را برای فرد میسر می سازد.
  • مشتری می تواند لحظه به لحظه از کارهای هر فرد از روی سایت مطلع شود زیرا هر فرد وظیفه ای دارد که با انجام آن در گروه سایت مشخص می شود.
  • بیان هر گونه مشکل در مورد سایت از جانب مشتری در گروه سایت و پاسخ کارشناسان در اسرع وقت

کارهای در حال انجام به وسیله همکاران در اپلیکیشن

تحویل سایت یا اپلیکیشن در زمان مشخص

یکی از خدمات شرکت برنامه ریزی دقیق برای رسیدن به اهداف است؛ لذا برای طراحی هر سایت یا اپلیکیشن امکاناتی را در نظر می گیرد تا پرسنل مشغول به کار فعال شرکت آترین فناوران بتوانند وظایف خود را به درستی انجام دهند. بسیاری از شرکت ها به علت اینکه طراحی سایت را با قیمت پایین انجام می دهند در نتیجه با پیشنهادهای زیادی روبرو می شوند و نمی توانند در زمان مشخص سایت یا اپلیکیشن را با کیفیت مناسب تحویل دهند و گاهی اینقدر سطح طراحی پایین است که کاربر نیاز به طراحی دوباره پیدا می کند.

ارائه فیلم های آموزشی نحوه استفاده از سایت

از موارد فوق العاده مهم که بعد از اتمام طراحی سایت از اولویت های مهم محسوب می شود ارائه فیلم های آموزشی است. فردی که قصد دارد به وسیله سایت محصولاتش را به فروش برساند یا خدمات دیگر را به مشتریان ارائه ‌‌دهد. باید بتواند به درستی از سایت استفاده کند. از خدماتی که شرکت آترین فناوران ارائه می دهد. ارائه فیلم های آموزشی در زمینه نحوه کار با سایت است که بسیاری از مشکلاتی که ممکن است فرد با آن مواجه شود را حل می کند.

نتیجه گیری

امروزه طراحی سایت و اپلیکیشن یکی از نیازهای کسب و کارهای امروزی است. انتخاب یک شرکت مناسب برای طراحی سایت جزء موارد مهم است که باید به آن دقت کرد. شرکت آترین فناوران در ارائه خدمات با رعایت اصول برنامه ریزی، ارائه خدمات با بهترین کیفیت، در نظر گرفتن نیازهای مشتری در تلاش برای به دست آوردن رضایت مشتری است. در این مقاله به بررسی خدمات منحصر به فرد آترین فناوران پرداختیم. با انتخاب یک شرکت مناسب می توانید یک سایت با کیفیت بالا و درصد فروش بالا داشته باشید.

از ویژگی های خدمات شرکت در زمینه طراحی سایت و اپلیکیشن می توان ارائه مشاوره در جهت بازاریابی، طراحی مطابق با نیازهای مشتری، طراحی ریسپانسیو، پشتیبانی رایگان، تحویل سایت در زمان مشخص و ارائه فیلم های آموزشی را بیان کرد. در صورتی که شما نیز نیازمند یک سایت با امکانات و خدمات فوق العاده هستید با ما ارتباط برقرار کنید.

دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

جستجو

الان با ما تماس بگیرید