برنامه نویسی در اصفهان

شرکت برنامه نویسی در اصفهان

مقدمه

امروزه برنامه نویسی به دلیل اینکه اغلب نیازهای افراد را برطرف می کند، علاقه مندان زیادی را به خود جذب کرده است. گاهی نیاز می شود که به صورت سفارشی برای فرد متقاضی طراحی صورت بگیرد. در بعضی شرایط نیز پیش می آید افراد بخاطر اینکه سعی در کاهش هزینه دارند، از نرم افزارهای موجود استفاده کنند. اما زمانی نیز برای طراحی سایت سفارشی ممکن است به برنامه نویسی نیاز پیدا کنند. در ادامه قصد داریم توضیحاتی در رابطه با برنامه نویسی ومعرفی شرکت معتبر برنامه نویسی در اصفهان بپردازیم.

فهرست

مراحل انجام پروژه برنامه نویسی

در حالت کلی پروژه های برنامه نویسی به چند دسته تقسیم می شوند؟

معرفی شرکت برنامه نویسی آترین فناوران در اصفهان

تفاوت های سایت وردپرسی و سایت اختصاصی


مراحل انجام پروژه برنامه نویسی

مرحله اول

برای هر پروژه در نظر گرفتن تقاضاهای کارفرما است. سپس زبان برنامه نویسی بر اساس نوع پروژه مشخص می شود. پس از آن تیم حرفه ای آترین فناوران اقدام به اجرای پروژه می کنند و در صورت مشکلات به برطرف کردن آن می پردازند. نیازهای کارفرما در نظر گرفته می شود. همچنین از او در این زمینه نظر سنجی گرفته شده و بر اساس سایت سفارشی او استفاده از یک زبان خاص پیشنهاد می شود.

در مرحله دوم

تحلیل و اقدام به پیاده سازی ایده ها می شود.

مرحله سوم

در مرحله سوم به بررسی کیفیت سایت طراحی شده پرداخته می شود.

مرحله چهارم

در مرحله چهارم اقدام به نصب و راه اندازی سایت مشتری می شود.

مرحله پنجم

در مرحله پنجم به مشتری آموزش های کاربردی در زمینه سایت داده می شود.

مرحله ششم

در مرحله ششم اقدام به پشتیبانی و نگهداری فنی سایت انجام می شود و شرایط برای فرد درخواست کننده توضیح داده می شود.

در حالت کلی پروژه های برنامه نویسی به چند دسته تقسیم می شوند؟

در حالت کلی پروژه های برنامه نویسی به سه دسته تقسیم می شوند، طراحی نرم افزار برنامه نویسی تحت وب، برنامه نویسی تحت ویندوز و برنامه نویسی کلی اپلیکیشن ها و برنامه های تحت موبایل در صورتی که علاقمند به آشنایی با این اصطلاحات هستید، می توانید مقاله های سایت مرتبط با این موضوع را مطالعه کنید.

گزینش روش طراحی سایت در اصفهان

ذکر این نکته را نباید دور از نظر داشت که فردی که اگر قصد طراحی سایت را دارد، با چالش هایی روبرو است. اولین چالش پیش روی فرد مورد نظر انتخاب روش طراحی سایت است. در حالت کلی دو روش برای طراحی سایت وجود دارد. اولین روش استفاده از cms ها است و روش دوم استفاده از برنامه نویسی است. گزینش روش طراحی سایت جزء موارد مهم محسوب می شود. شما می توانید با تماس با مشاوران ما از این نگرانی بکاهید و شیوه مناسب و معقول با توجه به سایت خود را انتخاب کنید.

برنامه نویسی سایت

معرفی شرکت برنامه نویسی آترین فناوران در اصفهان

گروه آترین فناوران در جهت طراحی سایت و برنامه نویسی با سابقه است. در این گروه که از اعضای جوان و متخصص تشکیل شده است، نهایت تلاش توسعه شغل شما است. این شرکت به طراحی سایت تحت وب، برنامه نویسی برای سایت شما به طور اختصاصی و سفارشی را انجام می دهد. در صورتی که نیاز به طراحی یک سایت اختصاصی و قصد لحاظ کردن ویژگی های منحصر به فردی در سایت خود را دارید، با مشاوران آترین فناوران تماس بگیرید. تیم ما شما را در این امر یاری می رسانند.


شماره تلفن

۰۲۱-۲۸۴۲۱۶۵۶۰۳۱-۳۲۱۲۱۶۵۶


برنامه نویسی جاوااسکریپت با آترین فناوران در اصفهان

یکی از زبان های برنامه نویسی تحت وب، زبان جاوا است. این زبان کاربرد گسترده ای در اکثر سایت ها دارد. یکی از کاربرد اساسی آن ساخت سایت های داینامیک است. در صورتی که قصد طراحی سایت دارید، حتما به این زبان نیاز پیدا می کنید. همچنین در صورت تمایل به ساخت سایت و پورتال با مشاوران ما در این زمینه تماس بگیرید.


شماره تلفن

۰۲۱-۲۸۴۲۱۶۵۶۰۳۱-۳۲۱۲۱۶۵۶


برنامه نویسی php با آترین فناوران در اصفهان

از زبان php برای طراحی اپلیکیشن هایی استفاده می کنند که نیازمند تعامل دو طرفه است. این زبان یکی از زبان های پویای صفحات سایت است. در سطح تعاملی کاربر این امکان را دارد که در سایت اقدام به ثبت نام کند و فقط نقش یک بیننده را نداشته باشد.

برنامه نویسی

تفاوت های سایت وردپرسی و سایت اختصاصی

در سایت های وردپرس از یک سری cms های آماده برای ساخت سایت استفاده می شود. ولی در کد نویسی فرد متخصص اقدام به نوشتن کدها برای هر قسمت از سایت می کند. ممکن است برای ساخت یک هدر بیش از دویست خط کد css نیاز باشد.

از دیگر تفاوت های سایت وردپرس با سایت طراحی شده با کد نویسی این است که وردپرس از یک سری افزونه ها برای هر قسمت استفاده می شود و گاهی امکان تغییر محدودتر است اما در برنامه نویسی دست متخصص بازتر است و می تواند هر رنگ و لعاب و سایزی به سایت خود بدهد.

نکته مهم و قابل توجه در ساخت سایت در هر دو این است که زبان به کار رفته در آن ها html ، css،js برای سمت کاربر است.

مزایا  سایت طراحی شده با برنامه نویسی

  • اولین خصوصیت سایت طراحی شده با خط کدها این است که استفاده از نرم افزار کد نویسی رایگان است.و نیاز به خرید افزونه یا قالب خاصی ندارید و تنها با خود نرم افزار اقدام به ساخت سایت می کنید.
  • از لحاظ امنیتی نسبت به سایت های ساخته شده از امنیت بهتری برخوردار هستند.
  • امکان تغییر در ظاهر سایت توسط فرد متخصص بیشتر از سایت های دیگر است.
  • امکان فعالیت در موضوع های متنوع از دیگر خصوصیات آنهاست.

سخن آخر

چرا آترین فناوران را برای برنامه نویسی انتخاب کنم؟

شرکت آترین فناوران در درجه اول نیازهای کارفرما را در نظر می گیرد و به فرد متقاضی مشاوره رایگان ارائه می دهد.افراد می توانند پس از بررسی و مشاهده نمونه فعالیت ها اقدام به سفارش سایت، اپلیکیشن  یا پورتال اقدام کنند.همان طور که می دانید شرکت های زیادی در زمینه طراحی سایت فعالیت می کنند اما همه پیشتیبانی و خدمات عالی از همه لحاظ ارائه نمی دهند. شرکت آترین فناوران طراحی وب خلاقانه با فناورهای روز ترکیب می نماید.

در این شرکت با هزینه مناسب بهترین کیفیت ارائه می شود. پشتیبانی فنی نیز تضمینی برای ارائه خدمات است.این شرکت در کوتاه ترین زمان بهترین کیفیت را ارائه می دهد.همچنین پروژه شما صفر تا صد با تیم حرفه ای آترین همراهی می شود.شما می توانید از پشتیبانی، آموزش و همراهی تیم ما بهره مند شوید.

دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

جستجو

الان با ما تماس بگیرید