اپلیکیشن رزرو غذا

طراحی اپلیکیشن رزرو غذا در اصفهان

شاید تابه‌حال نام طراحی اپلیکیشن رزرو غذا به گوشتان خورده باشد و دوست داشته باشید راجع به آن بیشتر بدانید مخصوصاً اگر کارمند یک اداره، کارگر یک کارخانه و حتی یک دانشجو باشید.ممکن است شما مدیر یک رستوران بزرگ باشید و برای شما داشتن یک اپلیکیشن رزرو غذا با اهمیت باشد،پس مقاله را تا انتها دنبال کنید.

روش های رزرو غذا کدام است؟

روشهای متفاوتی برای رزرو غذا وجود دارد که اگر دانشجو یا در کارخانه ای مشغول باشید، حداقل با یکی از روشهای زیر آشنا هستید.

  • دریافت ژتون از دانشگاه یا محل کار
  • دستگاه‌های نصب شده در محل کار یا دانشگاه جهت رزرو غذا
  • استفاده از سایت مخصوص برای رزرو غذا
  • طراحی اپلیکیشن رزرو غذا

دریافت ژتون از دانشگاه یا محل کار

در این روش که تقریباً جزء روش‌های قدیمی برای رزرو غذا محسوب می‌شود. دانشجو یا کارمند با مراجعه به امور فرهنگی دانشگاه یا مسئول در این زمینه، ژتون همان روز را دریافت می‌کند و بر طبق آمار ژتون، آشپز، غذا تهیه می‌کند. در این روش اگر فرد درخواست‌کننده به‌موقع مراجعه نکند امکان اینکه به او غذا نرسد خیلی زیاد است و امروزه کمترین محل کار یا دانشگاهی است که از این روش استفاده کند.

تماس با کارشناسان آترین فناوران و سفارش اپلیکیشن 

شماره تلفن

۰۲۱-۲۸۴۲۱۶۵۶۰۳۱-۳۲۱۲۱۶۵۶

 

اپلیکیشن رزرو غذا جایگزین روش های قدیمی

دستگاه های نصب شده در محل کار یا دانشگاه جهت رزرو غذا

یک روش دیگر جهت رزرو غذا نصب دستگاهی جهت رزرو غذا در محل کار یا دانشگاه فرد بود، در این روش دانشجو باید از یک هفته قبل در محل دانشگاه خود اقدام به رزرو غذا می‌کرد و در صورت فراموش کردن یا نداشتن شرایط مراجعه به دانشگاه، داشتن غذا در آن هفته ممکن نبود و هفته بعد باید بدون غذا روز خود را سپری می‌کرد یا از جای دیگر غذای خود را تهیه می‌کرد. خوشبختانه امروزه اپلیکیشن رزرو غذا این مشکل را حل کرده است.

استفاده از سایت مخصوص برای رزرو غذا

روش استفاده از طراحی سایت جهت رزرو غذا که جزء روش‌های تقریباً جدید محسوب می‌شود نیز مزیت‌ها و معایبی دارد، مزایا آن این است که فرد موردنظر دیگر نیاز به حضور در دانشگاه ندارد و در خانه از طریق سایت می‌تواند غذای خود را سفارش دهد اما سرعت سایت بسیار پایین است و گاهی امکان دارد اصلاً سایت باز نشود یا نیاز به لپ‌تاپ باشد و فرد موردنظر که ممکن است کارگر یک کارخانه باشد امکان استفاده از سایت را نداشته باشد.

سفارش آنلاین غذا

طراحی اپلیکیشن رزرو غذا در اصفهان

شرکت آترین فناوران در زمینه ساخت انواع سایت خبری، فروشگاهی و همچنین ساخت انواع اپلیکیشن فعالیت دارد.یکی از این اپلیکیشن ها، طراحی اپلیکیشن رزرو غذا است.اپلیکیشن رزرو غذا جزء روش های نوین است، لذا در زیر به مزیت ها و در قسمت بعدی به امکانات فوق العاده این اپلیکیشن می پردازیم.

  • اولین نکته آن سرعت بالای آن است که با یک گوشی هوشمند به‌راحتی می‌توانید غذای موردنظر خود را سفارش دهید.
  • راحتی کار با این اپلیکیشن و اینکه در هر مکانی باشید امکان رزرو غذای خود را دارید.
  • پیغام یادآوری جهت رزرو غذا که اگر فراموش کردید به شما یادآوری می‌کند.
  • شما همچنین می‌توانید نظر بقیه افراد را در مورد غذا بخوانید و در صورت کیفیت داشتن آن را سفارش دهید.
  • شما می‌توانید در صورت عدم رضایت از غذا انتقادات و پیشنهادات خود را نیز اعلام کنید تا در بالابردن کیفیت غذا تلاش شود.

در صورتی که قصد طراحی اپلیکیشن رزرو غذا برای شرکت، کارخانه،رستوران خود را دارید می توانید بامشاوره رایگان آترین فناوران ارتباط برقرار کنید.

شماره تلفن

۰۲۱-۲۸۴۲۱۶۵۶۰۳۱-۳۲۱۲۱۶۵۶

 

رزرو غذاهای مورد علاقه

طراحی اپلیکیشن رزرو غذا چه امکاناتی را مهیا می کند؟

اپلیکیشن رزرو غذا امکاناتی را برای استفاده کننده ایجاد می کند که باعث راحتی او می شود. در زیر به بیان این امکانات می‌پردازیم.

  • امکان رزرو غذا در هر جایی که حضور دارید
  • مشاهده غذاهای سرو شده در آن روز
  •  کیف پول و امکان شارژ کردن موجودی آن برای سفارش غذا
  • قابلیت ایجاد حساب کاربری برای ورد به اپلیکیشن
  • داشتن امکان پیشنهاد و انتقاد از غذا
  • نمایش قیمت غذاها و سفارش غذا با توجه به بودجه
  • امکان استفاده از نظرات افرادی که آن غذا را قبلا صرف کرده اند.

آیا طراحی اپلیکیشن رزرو غذا برای رستوران های بزرگ به طور اختصاصی امکان پذیر است؟

طراحی اپلیکیشن رزرو غذا جزء خدمات جدید است و طرف‌داران خاص خود را دارد. رستوران‌های زیادی علاقه‌مند به این اپلیکیشن هستند. و هم از طریق سایت و هم از طریق اپلیکیشن اقدام به فروش غذاهای متنوع خود می‌کنند.

گاهی ممکن است یک رستوران به طور اختصاصی یک اپلیکیشن رزرو غذا برای رستوران خود داشته باشد یا اینکه یک برنامه برای سفارش آنلاین برای رستوران‌ها، کافه‌ها و یا مراکز مختلف باشد. بعضی از این برنامه‌ها که امروزه نیز امکان ارسال غذاها برای مشتری را نیز به عهده دارند. نهایت تلاش خود را می‌کنند که غذای گرم را به‌موقع تحویل مشتری دهند.

اپلیکیشن رزرو غذا این امکان را به شما می دهد که با سرعت بالا و گوشی هوشمند خود غذای مورد علاقه خود را سفارش دهید.اگر شما هم مایلید برای رستوران خود یک اپلیکیشن فوق العاده و کاربردی داشته باشید به رایگان از ما مشاوره بگیرید.

طراحی اپلیکیشن رزرو غذا

کلام آخر

امروزه روش‌های متفاوتی برای رزرو غذا وجود دارد. روش‌های قدیمی جای خود را به روش‌های جدید داده‌اند.روش های قدیمی مانند ارائه ژتون، نصب دستگاه رزرو غذا در محل موردنظر، استفاده از سایت را  می توان بیان کرد. امروزه روش نوین برای رزرو غذا طراحی اپلیکیشن رزرو غذا است.

از مزایای این اپلیکشن می توان به رزرو غذا در هر مکان اشاره کرد.داشتن کیف پول در اپلیکیشن،قابلیت ایجاد حساب کاربری،نمایش قیمت ها غذاها و استفاده از نظرات اشاره کرد.

یکی از شرکت هایی که در زمینه طراحی اپلیکیشن رزرو غذا فعالیت دارد. آترین فناوران است.که تمام تلاش خود را با استفاده از کادری مجرب برای طراحی یک اپلیکیشن خلاقانه انجام می دهد.

رستوران‌ها می‌توانند به طور اختصاصی یک اپلیکیشن برای رستوران خود داشته باشند. یا اینکه از برنامه‌هایی که سفارش‌های آنلاین رستوران‌ها، کافه‌ها و مراکز مختلف را قبول می‌کنند استفاده کنند که امروزه این مراکز امکان ارسال غذا درب منزل مشتری را نیز به عهده می گیرند و تمام تلاش خود را می‌کنند غذای گرم را به‌موقع تحویل مشتری دهند.

دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

جستجو

الان با ما تماس بگیرید