طراحی سایت در کیش

طراحی سایت در کیش

طراحی سایت در کیش علاقه مندان خاص خود را دارد.امروزه دوره فروش به صورت سنتی نسبت به زمان های گذشته کاهش یافته است.مردم به بازارهای آنلاین تمایل بیشتری دارند.زیرا از مزایای آن مطلع هستند.همچنین مخاطبان بیشتر به سوی خرید آنلاین جذب شده اند.در صورتی که شما با نگاهتان، به دنبال سایت هایی در زمینه طراحی سایت هستید.احتمالا قصد پیشرفت در شغل خود را دارید.

در این مقاله به معرفی شهر کیش می پردازیم و روش های طراحی سایت در کیش را بررسی می کنیم.

طراحی سایت در کیش

معرفی شهر کیش

جزیره جنوبی کیش به شکل یک بیضی است.وسعت این جزیره ۹۰ کیلومتر مربع می باشد.کیش از آب و هوای مرطوب برخوردار است.لذا افراد زیادی گرایش به مسافرت به این منطقه خوش آب و هوا را دارند.مخصوصا در فصل های خاص سال حجوم گردشگران به این شهر فراوان است.

به این علت که کیش جزء شهرهای توریستی است.لذا شغل های آنلاین در آن به سرعت در حال گسترش و پیشرفت هستند.از این جهت افرادی که در کیش به کار فروشندگی تمایل دارند.یک سایت نیز طراحی کرده اند و اقدام به فروش لوازم خود به شهرهای دیگر کرده اند.همان طور که نمونه های آن را در تلگرام و جاهای دیگر می بینید.

دلیل اهمیت طراحی سایت در کیش

امروزه افراد بیشتر کارهای خود را با گوشی هوشمند انجام می دهند.به همین دلیل شغل ها اکثرا به صورت اینترنتی هستند.مخصوصا جزایری مثل کیش و قشم که برای گردشگری مناسب هستند.متخصصان طراحی سایت در کیش به بررسی برخی از کلمات کلیدی که مخاطبان اقدام به سرچ آن می کنند،پرداختند.نتیجه این بررسی ها نشان داد.افراد زیادی به جستجوی خرید در بازار کیش هستند.لذا این جستجو نشان دهنده اهمیت طراحی سایت در کیش است.

برای دریافت مشاوره رایگان همین الان با ما تماس بگیرید.

شماره تلفن

۰۲۱-۲۸۴۲۱۶۵۶۰۳۱-۳۲۱۲۱۶۵۶

طراحی سایت در کیش

معرفی چهار استارت آپ در جزیره کیش

در زیر چهار استارت آپ در جزیره کیش که هر کدام در زمینه ای مشغول به فعالیت هستند را در زیر بررسی می کنیم.

یکی از این استارت آپ ها، استارت آپ جزیره ۳۶۰ است.طراحی این سایت براساس اطلاع رسانی از جزایر جنوب کشور است.سایتی کامل با اطلاعاتی جامع که مواردی که گردشگران به آن نیاز دارند.از جمله هتل ها،زستوران ها، مراکز خرید و تفریحات و جاذبه های گردشگری و…را به گردشگران معرفی می کند.

یکی دیگر از این استارت آپ ها، پلتفرم جزیره است.جزیره کیش به علت وجود امکان صید و دریانوردی در این زمینه جزء تولید کنندگان ماهی به شمار می آید.اما بیشتر فروش به صورت سنتی است.با ایجاد این پلتفرم امکان پیشرفت در فروش مهیا شده است.این سایت یکی از اولین سایت ها در زمینه فروش ماهی است.

یکی دیگر از استارت آپ ها،پلتفرم رنتیفا است.این سایت برای اجاره خودرو در کیش کاربرد دارد.و خیلی زود توانست با توجه به آنلاین بودن و تقاضای زیاد با پیشرفت خوبی روبرو شود.در این سایت بهترین ماشین ها قرار داده شده است.افراد مسافر بدون هیچ دغدغه ای می توانند ماشین مورد نظر خود را اجاره کنند. و در کیش به گردش و خرید بپردازند.

یکی دیگر از استارت آپ ها تیم بردیتور است.که به اطلاع رسانی آنلاین در زمینه رویدادهای ورزشی می پردازد.همچنین این استارت آپ اقدام به آموزش آنلاین رشته های ورزشی کرده است.علاقه مندان به رشته های ورزشی دیگر نگران نیستند.و هر رشته را به صورت حرفه ای می توانند آموزش ببینند.

چه سایت هایی بیشتر در کیش طراحی می شود؟

از سایت هایی که در کیش بیشتر طراحی می شود می توان به موارد زیر اشاره نمود

  • تجاری(به علت صادرات و واردات در این جزیره، به ویژه سایت هایی که با زبانهای مختلف هستند)
  • فروشگاهی(به دلیل ورود زیاد گردشگران و فروش بالای فروشندگان )
  • هتل ها و مکان های ویژه اقامت(ضرورت بالای این مکان و ارائه اطلاعات مدیرها به افراد جهت اجاره یا رزرو)
  • صنعتی(فروش تولیدات صنعتی خود، به افراد، گردشگران و ارائه اطلاعات تکمیلی راجب محصول)
  • گردشگری(معرفی امکان تفریحی و گردشگری جزیره کیش و اجاره یا معرفی این مکان ها و درآمدزایی از این طریق)

البته لازم به ذکر است تا جایی که امکان دارد سایت ها بهتر است چند زبانه باشد.به این ترتیب بهتر می توان به کسب درآمد پرداخت.در صورتی که قصد درآمدزایی در شهر کیش را دارید می توانید با مشاوران ما در این زمینه ارتباط برقرار کنید و سایت حرفه ای خود را طراحی کنید.

برای دریافت مشاوره رایگان همین الان با ما تماس بگیرید.

شماره تلفن

۰۲۱-۲۸۴۲۱۶۵۶۰۳۱-۳۲۱۲۱۶۵۶

معیارهای طراحی سایت در کیش

معیارهای طراحی سایت در کیش

هر شهری به یک سری معیارهای خاص برای طراحی سایت اهمیت می دهد. در زیر به معیارهای مورد قبول از یک سایت طراحی می پردازیم. که براساس اولویت است.

  • یکی از معیارهای اولیه طراحی سایت در جزیره کیش طراحی ریسپانسیو است.

نشان دادن مناسب سایت در هر دستگاهی به معنی طراحی واکنش گرا یا ریسپانسیو است.با گسترش استفاده از موبایل برای بیشتر امور، این جزء یکی از موارد ضروری برای سایت است.

  • مورد بعدی که از اهمیت بالایی برخوردار است بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو است.

افراد مختلف برای بازید سایت از موتورهای جستجو استفاده می کنند.با بهینه کردن سایت برای موتورهای جستجو، به صورت رایگان و بدون هیچ تبلیغی سایت شما نمایش داده می شود.

  • مورد دیگر سرعت سایت است که ضرورت آن احساس می شود.

سرعت بالای سایت باعث می شود بازدیدکنندگان بیشتری به سمت سایت شما جذب شوند.در نتیجه درصد فروش شما نیز بالا می رود.همچنین کابران نیاز به این پیدا نمی کنند که منتظر اجرای سایت باشند.

  • به روز رسانی آسان که به راحتی می توانید محتوای سایت خود را بروزرسانی کنید.

شما به راحتی می توانید با آشنایی کار با پنل، محتوای سایت خود را بروزرسانی کنید و محتوای جدید را جایگزین محتوای قدیمی کنید.

  • پشتیبانی سایت نیز یکی از موارد ضرروری در طراحی سایت در کیش است.

پشتیبان سایت مانند یک پیمانکار است. در طراحی سایت پیمانکار سایت همان پشتیبان سایت است.این پشتیبانی هم به صورت تیکت و هم به صورت تلفنی امکان پذیر است.

بیشتر بخوانیم

در صورتی که تمایل به طراحی سایت در اصفهان یا هر شهر دیگر دارید می توانید با مشاوران ما تماس بگیرید، ضمنا شما می توانید از مقالات سایت در زمینه طراحی سایت در قم، طراحی سایت مشابه دیوار یا طراحی پورتال و …استفاده نمایید.

نتیجه گیری

امروزه به علت اینترنتی شدن بازار، فروش ها اکثر در اینترنت انجام می شود.کیش نیز یکی از شهرهایی است که در جهت طراحی انواع سایت پیشرفت زیادی کرده است.دلیل این موضوع این است که کیش جزیره ای است که گردشگران زیادی را به خود جذب کرده است.از اولین استارت آپ های کیش می توان جزیره۳۶۰،پلتفرم جزیره و … را بیان کرد.

دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

جستجو

الان با ما تماس بگیرید