عوامل موثر در افزایش بازدید سایت

عوامل موثر در افزایش بازدید سایت

برای بالا برد ترافیک یا همان بازدید از سایت،یک چیز وجود دارد.

اعتبار!

اعتبار به مشتریان نشان می دهد که شماقابل اعتماد هستید. پشتیبانی و تعامل با کاربران ، فروش محصولات بیشتر یا جذب بازدیدکننده بیشتر بدون اعتبار تقریباًغیرممکن است. اگر برای کاربران ناشناخته باشید قابل اعتماد نیستید. باید سایت شما از نظر محتوا و کیفیت در حد خوبی باشد تا کاربر به دنبال دلیل برای ترک نباشد.

در حقیقت ، بیشتربازدید از سایت در طی ۱۰ تا ۲۰ ثانیه صفحات وب را ترک می کنند. صفحات وب هرچه از نظر محتوا و کیفیت در سطح عالی باشند.توجه بازدیدکنندگان را بسیار بیشتر جلب می کنند.

دانشمندان Microsoft Research مدت زمان بازدید از صفحه را برای ۲۰۵۸۷۳ صفحه وب (با بیش از ۱۰ هزار بازدید از هر صفحه) با استفاده از داده های یک افزونه محبوب مرورگر وب مورد تجزیه و تحلیل قرار دادند. ، آنها توانستند پاسخ را پیدا کنند.بازدیدکنندگان در محل از توزیع Weibull پیروی می کنند.

Weibull یک معیار اطمینان است که برای تجزیه و تحلیل و پیش بینی زمان شکست در اجزا (مدت زمان ترک از وب سایت)استفاده می شود.

به عنوان مثال برای درک بهتر Weibull فرض کنید شما یک قطعه از خودروی خود را تعویض میکنید.تجزیه و تحلیل Weibull پیش بینی می کند چه زمانی باید دوباره آن قطعه را تعویض کنید. پس باید تمام تلاشتان را در این راستا انجام دهید تاکاربران زمان بیشتری را در سایت شما بمانند.

چرا!؟؟

زیرا آنها احساس می کنند وب سایت شما برای آنها ارزش بیشتری دارد. چه چیزی وب سایت شما را برای بازدیدکنندگان شما با ارزش تر می کند؟

چه نوع عواملی بر اعتبار بازدید از سایت تأثیر می گذارند؟ طبق گفته BJ Fogg ، محقق آزمایشگاه فن آوری استنفورد ، چهار نوع اعتبار وجود دارد.

عتبار کسب شده – بازدید کنندگان شما از بازدید از سایت شما تجربه مثبتی داشته اند. (به عنوان مثال اطلاعات مفید ، خطاهای کم ، مشاوره تخصصی ، خدمات عالی به مشتری و غیره) وب سایت شما را معتبر و ارزشمند ارزیابی کرده اند.

اعتبار معتبر – ارجاع شخص ثالث – مانند خانواده ، دوستان ، همکار یا کسی که می شناسید.یا بازرسان بی طرفی که تجربه مثبتی با وب سایت شما داشته اند.

اعتبار احتمالی – آشنایی و پیش فرض ها – تجارت های که کاربران که از آنها شنیده اند معتبرتر از ناشناخته است (به عنوان مثال من تبلیغات YouTube شما را دیدم ، پست مهمان شما را در اینستاگرام خواندم ، مصاحبه شما را در برنامه رادیویی گوش دادم ، و غیره)

اعتبار سطح – نظر ذهنی بازدیدکننده از وب سایت شما (به عنوان مثال من طراحی را دوست دارم ، محتوایی قابل اعتماد به نظر می رسد ، این صفحه گیج کننده است و غیره) که هنگام مراجعه  آنها به وب سایت شما مهم است.

ایجاد اعتبار وب سایت شما راهی عالی برای جذب بیشتر نتایج مورد نظر شماست. اگر می خواهید بازدید کننده بیشتری جذب کنید ، باید ابزار اعتبار مناسب را در زمان مناسب انتخاب کنید.


بیشتر بخوانید:عوامل موثر در SEOسایت


کدام یک از فاکتورهای اعتبار وب سایت مهم هستند؟

در اینجا لیستی از عوامل تأثیرگذار بر اعتبار وب سایت شما و نحوه استفاده از آنها وجود دارد.

ثبات (با گذشت زمان) – تا زمانی که ثابت قدم باشید ، اعتماد بازدید کننده به شما افزایش می یابد. با انجام مداوم مواردی که در این مقاله با شما به اشتراک گذاشته شده است ، شهرت خوبی در بین مشتریان خود پیدا خواهید کرد.

از کارهای غیر ضروری و خسته کننده دوری کنید- هنگامی که مشتریان را مجبور می کنید قبل از ارسال نظر ، شروع یک چت زنده یا خرید محصول خود ، ثبت نام کنند ، این باعث کاهش اعتماد می شود.

درخواست شماره تلفن مشتری خود درصورتی که فقط به نام و آدرس ایمیل وی نیاز دارید ، مقاومت را افزایش می دهد و اعتماد را کاهش می دهد.

سوالات متداول مفید – مشتریان شما یکسری سوال  و اعتراض دارند. سوالات متداول یک روش مفید برای پاسخ مستقیم مشتریان به برخی از سوالات آنها است. و باید در این امر بسیار صادق باشید.

خدمات مفید برای مشتریان

بازدیدکنندگان وب سایت را با خدمات متنوع جذب کنیدو این مورد ، تجربه مثبتی با سایت شما فراهم می کند. داشتن تیم پشتیبانی برای کاربران وب سایت نشان می دهد که شرکت شما باتجربه و کارآمد است.

اعتبارسنجی مشتری – نمایش لیست مشتریان معتبر خود ، تعداد مشتری شما یا صنایعی که مشتری شما با آنها آن فعالیت می کند.

ارتباط با افرادی که داری اعتبار هستند- این ارتباط می تواند به اندازه یک شبکه بزرگ حرفه ای و ارتباط با سازمان های بزرگ برای بازدید از سایت بسیار مقید باشد.

جایزه و مسابقه

جایزه و مسابقه میتواند اعتبار شرکت شما را بالا ببرد واعتبار خوبی به شما بدهند. هرچه جایزه چشمگیرتر باشد ، افزایش بیشتری نیز می یابد.

استفاده از بک لینک ها

استفاده از بک لینک از سایر وب سایت های مربوط و معروف به معنای آشنایی شماست. بازدیدکنندگان قبل از ورود به صفحه شما ، نام سایت شما را شنیده اند.

استفاده از تبلیغات- ازطریق سیستم عامل هایی مانند Google AdWords ، Facebook Ads یا YouTube Ads شما میتوانید به صورت مقطعی بازدید از سایت را افزایش دهید. و اگر کاربران قبلا به سایت شما سر زده باشند اعتبار شما بالاتر است.

استفاده از محتوای با کیفیت-متن خوب با گرامر عالی از این جهت مهم است که بخشی از اولین برداشت مشتریان درباره نام تجاری شماست. یک اشتباه تایپی از وب سایت اعتبار شما را از بین نمی برد. اما استفاده از گرامر بد به اعتبار شما را صدمه می زند.

طراحی زیبا – طراحی زیبا و استفاده آسان از وب سایت شما قابلیت اطمینان را به بازدید کنندگان ارائه می دهد. آنها انتظار دارند سایت شما منظم باشد و از تصاویر و رنگهای مناسب استفاده کند.

قرار دادن اطلاعات تماس

مانند شماره تلفن ، آدرس ، ایمیل ، چت های آنلاین ، پروفایل های شبکه های اجتماعی و ساعات کار نشان می دهد شما یک تجارت واقعی هستید.بازدیدکنندگان با دانستن اینکه هر زمان به مشکلی برخوردند می توانند با شما تماس بگیرند ، احساس اطمینان می کنند.

در سخن پایانی لازم به ذکر است مواردی که در این مقاله ذکر شد. برخی از مواردی بود که در بازدید از وب سایت شما مهم هستند. و شما با تحقیق و بررسی بیشتر میتوانید اطلاعات بیشتری را کسب کنید.و این موارد مواردی بود که شما از عهده آن بر میاید. و بقیه را به متخصصان خود بسپارید تا به شما کمک کنند.

  • برچسب ها :

دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

جستجو

الان با ما تماس بگیرید