مدارک برنامه نویسی بین المللی

مدارک برنامه نویسی معتبر

مدارک برنامه نویسی معتبر و بین المللی

مقدمه

طی چند سال گذشته با شیوع کرونا در جهان، فضای مجازی رنگ و بوی جدیدی به خود گرفت. شاید تا قبل از آن اهمیت این فضا و بستر وب تا این اندازه به چشم نمی خورد. اما طی این روند به مشاغل حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات اهمیت بیشتری داده شد. همچنین محبوبیت و تمایل افراد به اشتغال در این حوزه افزایش پیدا کرد. یکی از این مشاغل محبوب، برنامه نویسی است. که تا قبل از این نیز جایگاه ارزنده ای داشته است. با ما همراه باشید تا درباره اخذ مدارک معتبر برنامه نویسی بین المللی، پیشنهاد ویژه ای را به شما ارائه دهیم!

فهرست مطالب:

دوره های آموزش برنامه نویسی مخصوص چه کسانی است؟

اهدای مدارک معتبر برنامه نویسی بین المللی

شیوه آموزش و اخذ مدارک برنامه نویسی بین المللی

هزینه دوره های آموزش برنامه نویسی

پیش نیاز لازم برای دریافت مدارک برنامه نویسی بین المللی

آیا مدرک کارشناسی برای استخدام برنامه نویس حیاتی است؟


دوره های آموزش برنامه نویسی مخصوص چه کسانی است؟

اولین موضوعی که ممکن است برای شما جذاب باشد، درآمد بالای برنامه نویسان است. خب شاید این یک حقیقت باشد اما همه ی واقعیت نیست. دنیای برنامه نویسی با همه جذابیت هایی که دارد سختی های بسیاری دارد که شاید در نگاه اول به چشم کسی دیده نشود. پروژه های متعدد، کار شبانه روزی، مشکلات پی در پی، شب بیداری و.. از جمله این موارد است. صحبت من منصرف کردن شما از این آموزش نیست ابدا !

حرف من این است که اگر شما در برنامه نویسی و یا هر شغل دیگری بدون علاقه و تنها به دلیل درآمد بالا قدم بگذارید. وقتی سختی های آن حرفه وارد می شوند این شما هسیتد که جا می زنید.

حرفه برنامه نویسی مانند هر حرفه ای نیاز به علاقه و پشتکار دارد. اگر شما به کار کردن با کامپیوتر علاقه دارید. اگر از ریاضیات، مباحث علوم کامپیوتر وهوش مصنوعی لذت می برید. این حوزه مخصوص شماست! تا انتهای مقاله همراه ما باشید.

دوره آموزش برنامه نویسی


در صورت تمایل به شرکت در دوره های آموزشی آترین فناوران زنده رود و کسب اطلاعات بیشتر؛ به بخش کارآموزی حضوری و کارآموزی آنلاین در سایت مربوطه مراجعه فرمایید.


اهدای مدارک معتبر برنامه نویسی بین المللی

همانطور که در بخش قبلی هم به آن اشاره کردیم برنامه نویسی حرفه ای پر درآمد است. به شرطی که به آن علاقه مند و در مسیر کاری پشتکار داشته باشید. در این حرفه حتی می توان با داشتن مدارک برنامه نویسی بین المللی درآمد دلاری برای خود رقم بزنید. و با کشور های مختلف همکاری کنید. همه چیز به شما و تلاشتان بر می گردد.

شرکت آترین فناوران با آموزش برنامه نویسی از مبتدی تا پیشرفته و در نهایت اهدای مدارک معتبر بین المللی پیشرفت و ترقی را برای شما به ارمغان می آورد. این آموزش ها به شکل دوره های آموزشی رایگان و غیر رایگان وجود دارد. ماهیت آموزشی فرایند کارآموزی است که به شکل حرفه ای در محیط کاری انجام می شود. در ادامه به طور مفصل به نحوه آموزش انواع برنامه نویسی توسط آترین فناوران خواهیم پرداخت.

 

شیوه آموزش و اخذ مدارک برنامه نویسی بین المللی

آموزش و اهدای مدارک برنامه نویسی بین المللی در شرکت آترین فناوران، به شکل کاملا تخصصی انجام می گیرد. فرایند آموزشی طی دوره های کارآموزی انجام می شود. در این دوره ها محتوای آموزشی استاندارد در اختیار کارآموز قرار داده می شود. در حین این فرایند به میزان آموزش افراد، پروژه های واقعی در اختیار آن ها قرار داده می شود. تا علاوه بر تست آموزشی، مهارت فردی افراد به چالش کشیده شود. آموزش برنامه نویسی شاخه های فوق را شامل می شود:

  • برنامه نویسی اپلیکیشن‌
  • برنامه‌نویسی وب
  • تست نرم افزار و رفع اشکالات آن ها
  • مسئولیت پشتیبانی از وب ‌سایت
  • به روز رسانی و پیدا کردن باگ ‌های نرم افزاری
  • کدنویسی انواع پروژه‌ های ابتدایی تا پیچیده

تمامی موارد فوق جزو تخصص و تجربه های شرکت آترین فناوران است. طی دوره کارآموزی شاخه مورد تقاضا به افراد علاقه مند آموزش داده می شود.

آموزش حضوری برنامه نویسی

چرا کارآموزی برنامه نویسی؟؟

گاهی ممکن است این سوال مطرح بشود. چرا کارآموزی برنامه نویسی؟ چرا در کلاس آموزشی شرکت نکنم و از آن طریق مدارک برنامه نویسی بین المللی را دریافت نکنم؟

ما معتقدیم: کارآموزی تنها یک دوره آموزشی نیست! بلکه فرایندی جهت رشد هویت کاری شماست. همچنین فرصتی برای اهدای فاکتور های لازم جهت اشتغال و کسب درآمد در آینده ای نزدیک. ویژگی های مهمی مثل: تخصص، تجربه و سابقه در این دوره کارآموزی برای شما ایجاد خواهد شد.

محیط کارآموزی دقیقا محیط آینده کاری شماست. قرار گرفتن در این محیط به شما کمک می کند تا از مزایا و چالش های پیش روی خود آگاهی پیدا کنید. محیط کاری خود را به خوبی بشناسید و از کار در محیط تیمی لذت ببرید. در صورت مشکل و یا سوال تخصصی، افراد متخصص همواره در کنار شما هستند تا به سوالات شما پاسخ دهند. شما نیز استعداد و توانایی های کار خود را در یک محیط واقعی به چالش خواهید کشید.

پس باید بگوییم چرا که نه؟ کارآموزی برنامه نویسی فرصتی طلایی برای افراد علاقه مند و با استعداد در این حوزه است.


بیشتر بخوانید: مقاله: “نکات مهم درباره زبان برنامه نویسی پایتون!” را دنبال کنید.


مدت زمان و هزینه دوره های آموزش برنامه نویسی

در پاسخ به این سوال باید بگوییم که فرایند کارآموزی در شرکت آترین فناوران طی بررسی های لازم انجام می شود.

در رابطه با کارآموزی حضوری؛ ابتدا شما باید رزومه خود را برای کارشناسان ما ارسال کنید. در صورت پذیرفته شدن هماهنگی لازم با شما انجام می شود. تا در کارآموزی رایگان شرکت کنید! در غیر این صورت می توانید بصورت آزاد ثبت نام خود را انجام دهید.

هزینه دوره کارآموزی حضوری مبلغ ۶ میلیون تومان می باشد. که امکان پرداخت اقساطی نیز وجود دارد.

در رابطه با کارآموزی آنلاین باید بگوییم که هزینه این دوره مبلغ ۳میلیون تومان است.

و دوره های زیر را شامل می شود:

PhpLaravel_AspNetCore_Android_Flutter_Wordpress_React Js_Front-end_و …

مدت هر دو نوع کارآموزی ۴ ماه است که در فرایند حضوری در دفتر مرکزی شرکت، واحد اصفهان انجام می شود.

طراحی سایت


در صورت تمایل به شرکت در دوره های آموزشی آترین فناوران زنده رود و کسب اطلاعات بیشتر؛ به بخش کارآموزی حضوری و کارآموزی آنلاین در سایت مربوطه مراجعه فرمایید.


پیش نیاز لازم برای دریافت مدارک برنامه نویسی بین المللی

شاید اولین سوالی که قبل از شرکت در دوره های آموزش برنامه نویسی در ذهن افراد ایجاد می شود، همین است! پیش نیاز لازم چیست؟

باید بگوییم که به طور کلی برای درک برنامه نویسی، ابتدا باید زبان آن را بیاموزید. به این منظور راه های زیادی وجود دارد. خوشبختانه دنیا به جایی تبدیل شده است که هر آموزشی در بستر وب در دسترس است. حتی می توانید پادکست های برنامه نویس را گوش کنید و آگاهی خود را ارتقا دهید. شما برای آموزش برنامه نویسی می توانید کلاس های آنلاین یا حضوری شرکت کنید. کتاب های مربوطه را مطالعه کنید. و دوره های آموزشی متفاوت را دنبال کنید.

به طور کلی شما لازم است در ابتدا یک زبان برنامه نویسی را به خوبی آموزش ببینید. پس از آن، یادگیری زبان جدید کار چندان دشواری نیست!

موارد فوق برخی از زبان های محبوب برای افراد مبتدی در این زمینه است.

پایتون(Python)، سویفت(swift)، جاوا(Java) و جاوا اسکریپت(JavaScript).

هر کدام از موارد فوق به نوبه خود مفید و کاربردی هستند.

مدارک برنامه نویسی معتبر

آیا مدرک کارشناسی برای استخدام برنامه نویس حیاتی است؟

این سوال شاید برای افراد بسیار دغدغه فراوانی را ایجاد کرده باشد. داشتن و نداشتن مدرک مسئله بزرگی است. بسیاری از ارگان های دولتی حساسیت بسیار به مدارک مربوطه دارند. اما آیا این موضوع برای ارگان های خصوصی نیز، به همین شکل است؟

باید بگوییم که لزوما نه! شاید داشتن مدرک کارشناسی نشان دهنده تخصص و آموزش افراد در زمینه فناوری اطلاعات است. همچنین رزومه قوی تری را برای کارفرما رقم می زند. اما نکته مهم تر تخصص و سابقه افراد است. شما با روش های مختلفی می توانید توانایی های خود را ثابت کنید. داشتن مدرک تنها یکی از نشانه های تخصص افراد است اما تمام ماجرا نیست! افراد بسیاری وجود دارند که حتی با داشتن مدارک متعدد هیچ تجربه ای را دریافت نکرده اند.

اما شرکت آترین فناوران در کنار شماست. تا با طی کردن دوره آموزش برنامه نویسی از مقدماتی تا پیشرفته شما را به فردی متخصص تبدیل کند. مدارک برنامه نویسی بین المللی به شما اهدا کند و حامی شما تا مسیر کسب درآمد باشد.

 

جمع بندی

ما در این مقاله به معرفی دوره های آموزش برنامه نویسی و اخذ مدارک بین المللی توسط آترین فناوران پرداختیم. به طور کلی آموزش به شیوه کارآموزی، فرایندی است که به علاقه مندان در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات کمک می کند. تا استعداد های خود را به چالش بکشند. در محیط واقعی در کنار افراد متخصص قرار گرفته و رشد و ترقی خود را شاهد باشند. کارآموزی در شرکت آترین فناوران به شکل کاملا تخصصی همراه با محتوای آموزشی استاندارد صورت می گیرد.


در صورت تمایل به شرکت در دوره های آموزشی آترین فناوران زنده رود و کسب اطلاعات بیشتر؛ به بخش کارآموزی حضوری و کارآموزی آنلاین در سایت مربوطه مراجعه فرمایید.


تیم آترین فناوران هموراه تلاش می کند تا تمامی تجربه و تخصص خود را در اختیار افراد علاقه مند، قرار دهد.

موفق باشید.

 

دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

جستجو

الان با ما تماس بگیرید