نرم افزار های مدیریتی

برنامه نویسی نرم افزار های مدیریتی به چه صورت انجام می شود؟

مقدمه

برای اینکه صاحبان مشاغل بتوانند راحت تر به مدیریت شرکت و سازمان خود بپردازند نیاز است از نرم افزار های مدیریتی استفاده شود. این نرم افزار ها انواع مختلفی دارند و از آن ها در قسمت های مختلف شرکت استفاده می شود. اگر مانند قدیم از نرم افزار های ماکروسافت برای مدیریت استفاده می کنید؛ باید بدانید استفاده از آن ها دیگر مرسوم نیست. نرم افزار های قدیمی جای خود را به نرم افزار های جدید داده اند. استفاده از نرم افزار های مدیریتی در صورتی که به درستی برنامه نویسی و طراحی شوند بسیار مورد استفاده خواهند بود. در نتیجه باید نرم افزار های مدیریتی خود را از شرکت های برنامه نویسی معتبر خریداری کنید. در این مقاله به طور کامل اطلاعاتی در رابطه با نرم افزار های مدیریتی و نحوه ی خرید آن خدمت شما عزیزان ارائه می کنیم. پس ما را تا پایان مقاله همراهی کنید.

فهرست

نرم افزار مدیریتی چیست؟

انواع نرم افزار های مدیریتی کدام است؟

شرکت معتبر برنامه نویسی


نرم افزار مدیریتی چیست؟

در چند سال اخیر برای کنترل کارکنان، برنامه ریزی پروژه ها، تخصیص منابع و زمان بندی انجام کارها و مدیریت شرکت از نرم افزار های مدیریتی استفاده می شود. علاوه بر مدیریت شرکت و سازمان ها استفاده از این نرم افزار ها به تمامی بخش ها کمک می کند تا بهتر بتوانند با هم تعامل داشته و به نتیجه مطلوب برسند. در گذشته برای انجام عملیات تجاری معمولا آن را به صورت دستی انجام می دادند. دقت روش های قدیمی بسیار کم بود و به روز کردن آن مشکلات زیاد ایجاد می کرد. با طراحی و برنامه نویسی نرم افزار های مدیریتی انجام عملیات مختلف در شرکت و سازمان ها علاوه بر سرعت بالا با دقت انجام می شود. این نرم افزار ها انواع مختلفی دارند و از هر کدام آن ها برای رسیدن به هدفی مشخص استفاده می شود. در ادامه به بررسی انواع آن می پردازیم.

ویژگی نرم افزار های مدیریتی

انواع نرم افزار های مدیریتی کدام است؟

قبل از خرید و یا سفارش طراحی نرم افزار های مدیریتی باید بدانید این نرم افزار ها چه تاثیری در کار شما دارد. همچنین از آن برای چه عملیاتی مورد استفاده قرار می گیرد. در ادامه پنج مورد از ویژگی نرم افزار های مناسب و انواع آن را برای شما معرفی می کنیم.

۱. task list

نرم افزار لیست وظایف به شما کمک می کند تا با اولویت بندی وظایف خود آن را به درستی انجام دهید. استفاده از نرم افزار های لیست وظایف کمک می کند که وظایف مربوط به خود را فراموش نکنید. امکان به روز رسانی و تغییرات در وظیفه وجود دارد. شما می توانید پس از اتمام تیک انجام وظیفه را بزنید تا کارفرما از آن اطلاع پیدا کند.

۲. Schedules

برخی از برنامه ها این قابلیت را دارند که با ایجاد تقویم و زمان بندی مناسب کار ها در وقت مقرر انجام شود. همچنین استفاده از برنامه هایی که برنامه ریزی هفتگی در آن انجام می شود بسیار مناسب است. زیرا کارمندان می دانند در هفته پیش روی خود چه وظایفی باید انجام دهند. همچنین صاحبان کسب و کار به راحتی می توانند رفتار کارمندان را مدیریت کنند.

۳. File sharing

استفاده از نرم افزار های به اشتراک گذاری فابل به همه ی کارمندان این امکان را می دهد که از فایل های بارگذاری شده در دیتابیس به راحتی استفاده کنند.

۴. Communication

یکی از ویژگی مهم نرم افزار ها داشتن شرایط برقراری ارتباط است. با این شرایط دیگر لازم نیست برای انجام کار های مختلف از کاغذ بازی های اداری استفاده شود. این روش ها دیگر قدیمی شده و شرکت و سازمان ها برای پیشرفت باید از تکنولوژی های روز استفاده کنند.

۵. Reporting

نرم افزار های کاربردی مدیریتی باید امکان ثبت و ارسال گزارشات را داشته باشند. با این ویژگی مدیران می توانند به راحتی بر قسمت های مختلف کار تسلط پیدا کنند.

انواع نرم افزار های مدیریتی

۱. نرم افزار CRM

CRM یا نرم افزار ارتباط با مشتری یکی از نرم افزار های کاربردی است. با استفاده از این نرم افزار ها می توانید به راحتی به بررسی رفتار مشتری و رفع نیاز آن بپردازید. از مزایای این نرم افزار تعاملات شرکت با مشتریان، ردیابی معاملات فروش، سازماندهی و اولویت بندی سرنخ ها و تسهیل همکاری بین تیم های مختلف و… است. با استفاده از این نرم افزار ها در شرکت و سازمان ها درآمد و سود آن تا حد زیادی افزایش پیدا می کند. شناخت نیاز مشتریان و تعامل با آن ها کمک می کند تا راحت تر بتوانید برای رفع نیاز های آن ها تلاش کنید.
هزینه های نرم افزار های CRM با توجه به نوع شرکت برنامه نویسی و ویژگی های نرم افزار ها متفاوت است.

۲. Microsoft MS Project

یکی از نرم افزار های قدیمی در مدیریت پروژه توسط شرکت ماکروسافت طراحی شد. استفاده از نرم افزار های MS Project می توانید زمان انجام و تکمیل فرایند های پروژه ها را مدیریت کنید. زمان های مشخص شده بر روی این نرم افزار ها بر عهده ی کارفرما و اجرای دقیق و مناسب آن بر عهده ی کارمندان است. نسخه ی رایگان این نرم افزار برای استفاده موجود است اما برای استفاده از امکانات بیشتر باید نسخه پرمیوم آن را خریداری کنید.

۳. Plutio

یکی از نرم افزار های مدیریتی پر کاربرد پولیتو است. از این نرم افزار برای مدیریت پروژه ها و وظایف، ایجاد دستورات و ارسال فاکتورها استفاده می شود. شما می توانید در هر کجا که هستید کار و فعالیت ها را از نظر روند و زمان اجرا مورد بررسی قرار دهید. برای استفاده از این برنامه باید حتما آن را خریداری کنید. نسخه های مختلف با توجه به نوع کاربرد دارای قیمت های متفاوت است.

۴. Celoxis

یکی از مهمترین نرم افزار های در دسترس برای صاحبان کسب و کار استفاده از نرم افزار Celoxis است. این نرم افزار به صورت راحت و مناسب طراحی شده و از آن برای انجام فرایند های مالی استفاده می کنند. این برنامه به دو صورت آنلاین و آفلاین در دسترس قرار می گیرد. اما برای استفاده از آن حتما باید آن را خریداری کنید.

۵. Backlog

از دیگر ابزارهای مدیریت و همکاری در پروژه می توان به Backlog اشاره کرد. استفاده از این نرم افزار برای مدیران مناسب است که می خواهند رفتار کارمندان و وظایف آن ها را مدیریت کنند. این نرم افزار با توجه به ویژگی هایی که دارند توسط برنامه نویسان قیمت گذاری می شوند.

۶. TeamGantt

یکی از نرم افزار های مدیریتی که بیشتر برای مدیریت در شرکت و مشاغل کوچک به کار می رود TeamGantt است. نحوه ی استفاده از این برنامه ها بسیار آسان است و می توانید به راحتی در چند ساعت آن را آموزش ببینید. این نرم‌افزار بیشتر روی قابلیت های همکاری و نمودار های پیشرفت تمرکز کرده است.

۷. Clickup

برای مدیریت فرایند و وظایف می توانید به راحتی از نرم افزار کلیک آپ استفاده کنید. گردش کار در این برنامه مشخص می شود و می توانید برای افزایش سرعت در کار خود آن را ورد استفاده قرار دهید. این نرم افزار هم نسخه ی رایگان و هم پولی دارد که می توانید به راحتی از آن استفاده کنید.

۸. LiquidPlanner

یکی از انواع نرم افزار های مدیریتی که به طور خودکار با کسب و کار شما سازگار می شود LiquidPlanner است. تغییراتی که در کار خود ایجاد می کنید باعث می شود به طور خودکار تغییراتی در آن اعمال شود و وظایف شما به سمت عملیات مشخص شده پیش رود. گزارشات مربوط به پروژه ها به صورت دقیق و سریع در اختیار مدیران قرار می گیرد. با استفاده از این نرم افزار می توانید عملکرد پروژه را مدیریت کنید، مخارج و سود را به صورت لحظه‌ای ببینید و هم زمان به بررسی پورتفولیو های مشتریان بپردازید. برای استفاده باید این نرم افزار را خریداری کنید.

۹. Hubstaff

استفاده از این برنامه کمک می کند تا برای هر کدام از کارمندان وظیفه ای در نظر بگیرید و آن را مدیریت کنید. همچنین می توانید اولویت های مهم را برای کارمندان خود مشخص کنید. استفاده از نرم افزار Hubstaff برای پنج کاربر رایگان است.

انواع نرم افزار های مدیریتی

۱۰. Adobe Workfront

برای افزایش نظم در محیط کار و اولویت بندی پروژه و کار ها می توانید از این نرم افزار استفاده کنید. از کاربرد های نرم افزار ورک فرانت می توان به داشبورد قابل تنظیم، گزارش دهی هم زمان و مشاهده واضح همۀ وظایف و عملیات‌های جاری اشاره کرد. در صورت نیاز به این نرم افزار باید آن را از شرکت های معتبر در زمینه برنامه نویسی خریداری کنید.

۱۱. Wrike

یکی از نرم افزار های مبتنی برابر WRIKE است. با استفاده از این نرم افزار به راحتی می توان وظایف هر کاربر را به درستی مدیریت کرد. برای تنظیم وظایف می‌توان Wrike را با دیگر ابزار های تجاری مثل Google Apps، Microsoft Excel، Dropbox و… ادغام کرد. قیمت نسخه ای این برنامه رایگان و برای استفاده از نسخه های پیشرفته تر باید آن را خریداری کنید.

۱۲. Monday.com

در این نرم افزار می توانید مکالمات و دستورات خود را به صورت خودکار مدیریت کنید. در نتیجه نیازی به صرف زمان زیاد برای این کار نیست. همچنین می توانید زمان انجام تمامی کار ها را به درستی مدیریت کنید. قیمت این نرم افزار ها با توجه به ویژگی های آن متفاوت است و در صورت نیاز باید حتما آن را خریداری کنید.

۱۳. Asana

برای نظم دهی به مکالمات، پروژه ها و وظایف هر فرد می توان از این نرم افزار استفاده کرد. یکی از مزایای مهم نرم افزار های آسانا این است که می توانید موارد مربوط به مشتریان را هم در آن اضافه کنید. قابلیت ادغام این نرم افزار با دیگر نرم افزار ها مانند Google Drive، DropBox، Github، MailChimp و… وجود دارد. به صورت رایگان می توانید از این برنامه استفاده کنید. اما برای داشتن پشتیبانی و مدیریت دقیق تر توصیه می شود نسخه ی پولی آن را خریداری کنید.

۱۴. JIRA

تیم های توسعه ی نرم افزار برای گزارش دهی لحظه ای و ردیابی اشکالات مورد استفاده قرار می گیرد. برنامه JIRA دارای مجموعه‌ای قوی از API ها است که به کاربران کمک می‌کنند آن را به خیلی از نرم افزار های دیگر متصل کنند. برای استفاده از این برنامه باید اکانت ماهانه خریداری کنید.

۱۵. Trello

ترلو برای ایرانی ها یک نرم افزار جذاب و کارآمد است. این نرم افزار قادر است کل پروژه را در یک نما به تصویر بکشد. شما می توانید وظایف مختلف ایجاد کنید و برای هر کدام اولویت قرار دهید. ترلو لیست کارهایی که باید انجام دهید را روی یک تابلوی واحد نمایش می دهد. همچنین می توانید به کمک آن برای هر یک از کاربران یک کارت وظیفه تعیین کنید. با این کار حداقل میزان سردرگمی را نسبت به وظایف موجود و ددلاین آن‌ها خواهید داشت. شما می توانید به صورت رایگان از این برنامه استفاده کنید. ترلو در دو نسخه ی موبایلی و دسکتاپی وجود دارد.

۱۶. Zoho Projects

برای برنامه ریزی مناسب از نرم افزار ZOHO استفاده می شود. با تقسیم و تجزیه ی پروژه ها به واحد های قابل مدیریت و پیشرفت در کار با استفاده از این نرم افزار امکان پذیر است. همکاری در این نرم افزار بین مشاوران، فروشندگان، کارمندان و مشتریان انجام می شود. در نتیجه استفاده از آن برای پیشرفت پروژه ها بسیار مناسب است. امکان ادغام زوهو با برنامه های Google Apps و DropBox امکان پذیر است.

۱۷. ProofHub

برای پیشرفت مشاغل کوچک بهتر است از برنامه ی پروف هاب استفاده شود. این برنامه امکان بحث، ویرایش و اشتراک گذاری برای پروژه های کوچک را ایجاد می کند. از ویژگی های این برنامه می توان به مدیریت وظایف، گردش کار‌، تابلو های شغلی، نمودار گانت، گزارش ها، ردیابی زمانی، بحث، چت، تقویم، مدیریت فایل، یادداشت و اعلان های درون برنامه و… اشاره کرد. برای استفاده از این برنامه باید آن را خریداری کنید. قیمت پروف هاب بسته به تعدادپروژه ها و فضای ذخیره شده در آن متفاوت است.

۱۸. Teamwork Projects

یکی از بهترین نرم افزار های مدیریت پروژه نرم افزار تیم ورک است. از این نرم افزار می توان برای مدیریت وظایف، پیام رسانی، ذخیره سازی فایل، ابزارهای ردیابی زمان و… استفاده کرد. شما می توانید پروژه ها را با توجه به زمان مناسب برای آن ها علامت گذاری کنید. نرم افزار تیم ورک قابلیت ادغام با DropBox، Google Drive و Box.com را دارد. قیمت این نرم افزار با توجه به ورژن و خدماتی که ارائه می دهد مشخص می شود.

 

مزایای استفاده از نرم افزار ها

  1. در این برنامه امکان اضافه کردن تسک های وظیفه وجود دارد. در نتیجه جلسات با استفاده از آن ها مدیریت می شود.
  2. در قالب گفت و گو با همکاران خود می توانید وظیفه ایجاد کنید.
  3. اطلاعات در این نرم افزار ذخیره می شود و می توانید آن را برای مدت طولانی نگهداری کنید.
  4. با استفاده از گانت چارت فارسی در میزیتو می توانید به راحتی پروژه ها را مدیریت کنید.
  5. علاوه بر گفت و گو با ایجاد یک شیکه اختصاصی شخصی می توانید با همکاران در ارتباط بوده و کار خود را نیز انجام دهید.

شرکت معتبر برنامه نویسی

امروزه شرکت های مختلفی به برنامه نویسی انواع نرم افزار ها می پردازند. طراحی و ساخت نرم افزار های مدیریتی کار آسانی نیست و نیازمند دانش و مهارت بسیار زیاد است. شرکت های مختلفی انواع نرم افزار های مدیریتی را طراحی می کنند. اگر شما قصد دارید برای مدیریت کسب و کار خود از نرم افزار های اختصاصی استفاده کنید باید آن را به شرکت های معتبر سفارش دهید. یکی از شرکت های معتبر در زمینه ی برنامه نویسی و طراحی انواع سایت و اپلیکیشن شرکت آترین فناوران است. شما می توانید با مراجعه به سایت آترین فناوران نمونه کار های این شرکت را مشاهده کنید.


در صورتی که قصد سفارش طراحی نرم افزار را دارید می توانید با شماره های زیر تماس حاصل فرمایید.

شماره تلفن:

۰۲۱-۲۸۴۲۱۶۵۶۰۳۱-۳۲۱۲۱۶۵۶


سخن آخر

برای پیشرفت در کسب و کار ها نیاز است از نرم افزار های مدیریتی مختلف با توجه به نیاز کارفرما استفاده شود. این نرم افزارها انواع و ویژگی های مختلفی دارند که بر اساس نیاز کارفرما مورد استفاده قرار می گیرند. برخی از این نرم افزار ها پولی است و برای استفاده باید اشتراک ماهیانه خریداری کنید. اما دسته دیگر آن ها به صورت رایگان در اختیار کاربران قرار می گیرد. ترلو یکی از نرم افزار های مدیریتی است که در بین کاربران ایرانی جایگاه ویژه ای دارد. در این مقاله قصد داشتیم به طور کامل به بررسی نرم افزار های مدیریتی و انواع آن بپردازیم. امیدواریم از خواندن این مقاله لذت برده باشید. شما عزیزان می توانید سوالات خود را در رابطه با نرم افزار های مدیریتی با ما در میان بگذارید.

دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

جستجو

الان با ما تماس بگیرید