اپلیکیشن خوب یا بد

آیا اپلیکیشن برای کسب و کار من مفید است؟

یکی از ویژگی های کلیدی محیط دیجیتال و فناوری ، چندکاناله بودن آن است. حضور داشتن در کانالهایی که ارتباط با مشتریان و کاربران را فراهم می کنند ، یک امر ضروری برای موفقیت در کسب و کار است.که یکی از این کانالها ایجاد اپلیکیشن است که به کمک آن میتونید مزایای بسیاری را به کسب و کارتان بدهید.

اپلیکیشن ها یکی از قدرتمندترین ابزارها برای تماس با مخاطبان مورد هدف شما از نظر شغلی محسوب می شوند. تقریباً همه افراد در جهان دارای تلفن هوشمند هستند و این بازار همچنان به رشد خود ادامه می دهد. این استدلال کاملاً سنگینی است که چرا شما باید بر روی فناوری تلفن همراه تمرکز کنید.

آیا هنوز به این فکر می کنید که آیا یک اپلیکیشن برای کسب و کار خودتان ایجاد کنید؟ در این مقاله تصمیم گرفتیم لیستی از مزایای مهمی را که یک اپلیکیشن می تواند برای کسب و کار شما فراهم کند ، به اشتراک بگذاریم.

افزایش فروش

اپلیکیشن  یک درگاه جدیدی است که از طریق آن می توانید میزان درامد شرکت را افزایش دهید. بسته به تعداد مخاطبان ، می تواند افزایش قابل توجهی داشته باشد.

با راه اندازی کمپین های تبلیغاتی ، تبلیغات تخفیفی و…می توانید به مشتریان انگیزه دهید تا از شما خرید کنند. می توانید مستقیماً با تمام کاربرانی که برنامه شما را نصب کرده اند تعامل داشته باشید و نظراتشان را بپرسید. به عنوان مثال ، یک شرکت با کمک فناوری های موقعیت جغرافیایی می تواند پیشنهاد ویژه ای را برای مشتریانی که در نزدیکی فروشگاه یا دفتر کار خود هستند ارسال کند.

یکی دیگر از مزایای یک اپلیکیشن ، توانایی پرداخت ها با تلفن همراه است که محبوبیت آن به سرعت در حال رشد است. مردم دیگر نمی خواهند وقت خود را به خرید اختصاص دهند ، زیرا میتوانند حین انجام کارهای خود در خانه با تلفن همراه می توانند اقلام مورد نیاز خوشان را خریداری کنند.

دسترسی به مخاطبان

شما می توانید با هر مشتری در هر کجای دنیا که باشید ارتباط برقرار کنید.دیگرکاربران نیازی ندارند که با گشتن در موتورهای جستجو دنبال سایت شما بگردند.زیرا این برنامه از قبل روی دستگاهش نصب شده است. بسته به عملکرد ، حتی می توان بدون دسترسی به اینترنت از آن استفاده کرد.

هر کاربر جدیدی که برنامه تلفن همراه شما را نصب می کند ، وارد فضای اپلیکیشن شما می شود. بنابراین ، ارزش دارد که از روش های مختلف برای افزایش تعداد نصب استفاده کنید. به عنوان مثال ، می توانید پاداش و تخفیف در ازای آن ارائه دهید.

ترکیبی از “سایت + اپلیکیشن ” سود دو چندانی برای شرکت به همراه دارد.زیرا کاربران میتوانند از طریق وب سایت شما را بشناسند و برای سهولت دسترسی به شما اپلیکیشن  شما را نیز نصب کنند و این دسترسی به عبارتی دائمی خواهد شد البته اگر شما موارد جدیدی برای ارئه داشته باشید.

رشد وفاداری مشتری

شما با ارائه خدمات منحصر به فرد و متمایز رقبا میتوانید وفاداری کاربران خود را حفظ کنید برای مثال مشتریان با امکان رزرو میز ، سفارش غذا یا پرداخت هزینه سفارش خود با استفاده اپلیکیشن در تلفن همراه خود ، ابزاری قدرتمند برای افزایش وفاداری به دست می آورند. برنامه های را برای وفاداری مشتریان خود در اپلیکیشن همراه با تبلیغات ، تخفیف ها یا پاداش و جوایز را با مشتریان خود به اشترک بگذارید.

با ارسال اعلان های تبلیغات و تخفیف های جدید استفاده کنید.  که منجر میشود کاربرانی که برنامه را نصب کرده اند ، به پیشنهادات اختصاصی و جوایز ویژه دسترسی پیدا کنند.

اگر افراد بخواهند اطلاعات بیشتری در مورد شرکت شما یا محصولات و خدماتی که شما ارائه می دهید به دست آورند.همیشه میتوانند این کار را بصورت ۲۴ ساعته و روزانه از طریق اپلیکیشن تلفن همراه انجام دهند.تعامل مداوم وفاداری را افزایش می دهد ، و به نوبه خود ، سطح وفاداری خوب باعث تحریک فروش می شود.

کانال های بازاریابی و ارتباطی

اینترنت و شبکه‏ های اجتماعی ار جمله مهم‏ترین راه‏های ارتباطی هستند، بنابراین ازاپلیکیشن می توان بمنظور جلب توجه به برند تجاری یا خدمات قابل ارائه از طریق کمپین های مختلف بازاریابی استفاده کرد.

با توجه به اینکه شبکه های اجتماعی پرکاربردترین راههای ارتباط عمومی در اینترنت محسوب می شوند. به این ترتیب ، شما مخاطبان و مشتریان را گسترش می دهید و با آنها روابط قابل اعتمادی برقرار می کنید. شبکه های اجتماعی می توانند منابع جدیدی از داده ها و اطلاعات را در اختیار عموم مردم قرار دهند. حتی این داده ها و اطلاعات ممکن است در خارج از شبکه های اجتماعی غیر قابل دسترسی باشند و یا دسترسی به آن ها مشکل باشد.

درواقع راه اندازی برنامه شخصی خود یک گام بزرگ تبلیغاتی است. زیرا به شما امکان می دهد از سایر ابزارهای بازاریابی استفاده کنید. بدین صورت که شما قادر هستید خدمات و محصولات خود را به بهترین شکل ممکن معرفی نموده و با برقراری ارتباط صادقانه با مشتریان، خدمات خود را عرضه نمایید.

به ویژه در این زمینه امکان دریافت بازخورد از کاربران بسیار ارزشمند است. بدین صورت که شما میتوانید با استفاده از نظرسنجی، انتقادات و پیشنهادات مشتریان خود را دریافت کنید. و لازم است به پیشنهادات و انتقادات آنها توجه کنید. برخی از این انتقادات بسیار سازنده هستند و می تواند باعث ارتقاء کسب و کار شما بشود.

ارتباطات همچون یک خیابان دو طرفه است و شما می توانید ارتباط سالم و معناداری را، از طریق شبکه اجتماعی با افراد برقرار کنید.


بیشتر بخوانید:راه های تبلیغات اپلیکیشن


منبع تجزیه و تحلیل مفید

با استفاده از یک برنامه تلفن همراه ، می توانید بسیاری از اطلاعات مفید را برای تجزیه و تحلیل بیشتر جمع آوری کنید. به عنوان مثال ، می توانید یاد بگیرید که مشتریان شما چه کالاهای را بیشتر خریداری می کنند. همچنین ، چقدر وقت خود را صرف برنامه می کنند. یا حتی ، کدام قسمت از محصولات بیشترین استفاده و کمترین محبوبیت را دارند؟

با آنالیز نحوه تعامل افراد با برنامه شما ، می توانید درک کنید که چگونه می توانید آن را ارتقاء دهید. تا تجربه کاربری بهتری را در اختیار آنها قرار دهید. شناخت مشتریان کلیدی برای موفقیت در هر جای تجارتی است.

همچنین می توانید اطلاعاتی در مورد موقعیت جغرافیایی مخاطب ، اطلاعات جمعیتی ، اطلاعات مربوط به علایق و بسیاری از آمارهای جالب دیگر که می توانید از آنها استفاده کنید ، بدست آورید.

مزیت رقابتی

همه شرکت ها از پتانسیل سایت های خودشان نهایت استفاده را نمی کنند.چه رسد به برنامه های تلفن همراه آنها. بعضی از شرکت ها حتی سایت را هم ندارند ، زیرا به دلایلی آنها را غیرضروری می دانند! رقابت در این زمینه هنوز کم است و قطعاً باید از این موضوع استفاده کرد.

اگر موفق شوید از اولین کسانی هستید که از اپلیکیشن با ایده جدید بعنوان ابزاری برای بازاریابی و فروش استفاده می کنند. می توانید با اطمینان موقعیت خود را برای آینده تقویت کنید. در دنیای بسیار رقابتی امروز ، لازم است تا آنجا که می توانید فرصت های لازم را برای آموزش در مورد نام تجاری و افزایش شناخت آن داشته باشید.

حال که با برخی از موارد مفید بودن اپلیکشن آشنا شدید. بد نیست بدانید قبل از تصمیم به اینکه اپلیکشن را ایجاد کنید تحقیقات لازم و نیازها را انجام دهید. و هدفمند جلو بروید تیم آترین فناوران تجربه خوبی در زمینه ایجاد اپلیکشن دارد. شما میتوانید با کارشناسان آترین فناروان مشاوره کنید.

  • برچسب ها :

دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

جستجو

الان با ما تماس بگیرید