استخدام برنامه نویس در اصفهان

استخدام برنامه نویس

استخدام برنامه نویس

مقدمه

برنامه نویسی به یکی از محبوب ترین مشاغل دنیا در حوزه فناوری اطلاعات تبدیل شده است. البته که درآمد بالا در کنار محبوبیت این شغل به شدت به چشم می خورد. از دیگر ویژگی های مثبت برای این حرفه، امکان فعالیت به صورت آزاد و پروژه ای است. همچنین افراد می توانند به صورت دورکاری فعالیت خود را انجام داده و به بهترین نحوه آن را به پایان برسانند. اگر شما هم جزوه علاقه مندان دراین حوزه هستید! اگر خواسته­ ی شما، استخدام به عنوان برنامه نویس در یک شرکت معتبر است! این مقاله مخصوص شماست، پس تا ادامه همراه ما باشید.

فهرست عناوین:

استخدام برنامه نویس توسط شرکت آترین فناوران

باید ها و نباید های برنامه نویسی!!

درباره­ ی آینده ­ی شغلی و استخدام برنامه نویس


استخدام در شرکت برنامه نویسی

استخدام برنامه نویس در شرکت آترین فناوران

شرکت آترین فناوران زنده رود با بیش از ۶ سال تجربه کاری رضایتمند، آماده ­ی  همکاری با نیرو های با استعداد در حوزه فناوری اطلاعات است.

از جمله فعالیت های تخصصی تیم آترین فناوران:

  • طراحی سایت به صورت اختصاصی
  • طراحی اپلیکیشن موبایل
  • طراحی پورتال و نرم افزار تحت وب
  • خدمات سئو
  • تولید محتوا به صورت تخصصی
  • و…

استخدام به عنوان برنامه نویس در شرکت آترین فناوران، مزایای خاص خودش را دارد. همکاری با افراد با تجربه در این حوزه، پیشرفت و توسعه روز افزون، تجربه­ ی کار تیمی و همچنین کشف استعداد های شما از جمله این موارد است.

برای آگاهی از شرایط کاری و همچنین ارسال رزومه خود، می توانید به صفحه استخدام در سایت آترین فناروان مراجعه کنید.

برنامه نویسی جاوا

باید ها و نباید های برنامه نویسی!!

همانطور که در ابتدای مقاله به آن اشاره کردیم برنامه نویسی از جمله مشاغل محبوب در دنیا به شمار می رود. اما این مسئله به معنای سهولت در این حرفه نیست. برنامه نویسی هم مانند اکثر مشاغل دنیا، چالش های خاص خودش را دارد. از جمله کد نویسی های طولانی که همت و علاقه ای همه جانبه را می طلبد.

یک برنامه نویس باید حداقل به دو زبان برنامه نویسی مسلط باشد.

برنامه نویس ها برای موفقیت لازم است که همواره در حال یادگیری باشند.

یک برنامه نویس لازم است برنامه ریزی خوبی نیز برای انجام کار های خود داشته باشد.

برنامه نویس نباید عمل کردن را به فکر کردن ترجیح بدهد!


بیشتر بخوانید:  اگر دوست دارید خصوصیات برنامه نویسان موفق را دنبال کنید، مقاله: ” ۱۱ دلیل برای برنامه نویس نشدن” را مطالعه کنید.


آینده شغلی برنامه نویسی وب

درباره­ ی آینده­ ی شغلی و استخدام برنامه نویس

همواره شنیده ایم که در مسیر موفقیت همه چیز به تلاش ما بستگی دارد. شاید این جمله تکراری یا کلیشه ای باشد اما بخش زیادی از واقیعیت را بیان می کند. برای دست یافتن به آینده ای درخشان در مسیر برنامه نویسی، پایبندی به هدف ضروری است. در واقع به دلیل سرعت پیشرفت فناوری، آینده برنامه نویسان فعلی به سویی می‌رود که بایستی هر روز در حال مطالعه و پیشرفت در زمینه کاری و مهارت خود باشند. این امر سبب قرار گیری آن ها در جایگاه مورد انتظار توسط جامعه و شرکت‌ها می شود.

آینده برنامه نویسی:

اما اگر دوست دارید به طورکلی درباره آینده برنامه نویسی بدانید؛ باید بگوییم که تخمین و پیش ­بینی ها نشان می دهد که در آینده حجم کدنویسی بسیار کم‌تر خواهد شد. حتی ممکن است نیاز به برنامه نویسی به شکل کنونی از بین رفته و شرایطی بدون کدنویسی ایجاد شود. البته این مورد به هیچ عنوان موضوع جدیدی نیست! امروزه محیط ‌هایی جهت ایجاد سایت‌ و برنامه‌ ها، بدون نیاز به کدنویسی وجود دارد. از جمله آن‌ها سیستم مدیریت محتوای وردپرس است که در حال حاضر به صورت گسترده مورد استفاده قرار گرفته است. در واقع می‌توان گفت که در آینده هزاران سازمان وجود خواهد داشت که به مدیران کسب و کارها کمک می‌کنند تا برنامه ‌ها را بدون هیچ‌گونه دانش کدنویسی ایجاد کنند.

استخدام برنامه نویس:

برای استخدام یک برنامه نویس در شرکتی معتبر، راه های متفاوتی وجود دارد. استفاده از آگهی های ثبت شده درسایت های شناخته شده مسیری قابل اعتماد را برای شما فراهم می کند. اما قبل از آن لازم است رزومه ای را طراحی کنید که به راحتی فایل آن را برای شرکت های مود نظر خود ارسال کنید. وب سایت های بسیاری برای ساخت رزومه وجود دارند. از جمله rezome.com ،CVBuilder.me ،cvresume.ir و…

همچنین برای نوشتن رزومه ها سبک یا چینش های مختلفی وجود دارد که با توجه به نظر شخصی افراد ممکن است متفاوت باشد. اما به طور کل، اصول خاصی در نوشتن رزومه ای مفید وجامع تر وجود دارد که لازم است از آن مطلع باشید.


بیشتر بخوانید:  “۱۰ نکته مهم برای نوشتن یک رزومه خوب”


اگر در رابطه با استخدام طراح سایت سوال یا دیدگاهی دارید؛ خوشحال می شویم آن را با در میان بگذارید.

موفق باشید.

دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

جستجو

الان با ما تماس بگیرید