تاثیر داشتن سایت یا اپلیکیشن

تاثیر داشتن سایت یا اپلیکیشن بر کسب و کارها

 

مقدمه

در دنیای پیشرفته ی امروزی یکی از راه های رسیدن به اهداف مختلف و رفع نیازها استفاده از اینترنت است. با گسترش اینترنت و تکنولوژی های وابسته به آن زندگی و کسب و کار برای انسان ها راحت تر شد. یکی از راه های گسترش در کسب و کار استفاده از سایت یا اپلیکیشن است. حتما شما نیز به تاثیر داشتن سایت یا اپلیکیشن در زندگی روزمره خود توجه کرده اید و از آن در زندگیتان استفاده می کنید. مثلا برای یک خرید ساده نیاز نیست به فروشگاه های مختلف بروید کافی است با نصب اپلیکیشن های مربوط به آن اقلام مورد نیاز خود را خریداری کرده و درب منزل تحویل بگیرید. مزایای داشتن سایت یا اپلیکیشن به همینجا ختم نمی شود. در ادامه این مقاله توضیح بیشتری در رابطه با تاثیر داشتن سایت یا اپلیکیشن خدمت شما عزیزان ارائه می کنیم.

 

فهرست

طراحی سایت یا اپلیکیشن به چه معناست؟

تاثیر داشتن سایت یا اپلیکیشن

سفارش طراحی سایت یا اپلیکیشن

 آیا فقط  داشتن سایت یا اپلیکیشن کافی است؟

مزایا و معایب استفاده از اپلیکیشن

وب سایت یا اپلیکیشن، کدام بهتر است؟

مقایسه ی هزینه ی طراحی سایت با اپلیکیشن


طراحی سایت یا اپلیکیشن به چه معناست؟

طراحی سایت یا اپلیکیشن به چه معناست؟

یکی از روش های پیشرفت در کسب و کار استفاده از سایت یا اپلیکیشن است. برای طراحی سایت ابتدا باید اطلاعات کافی درباره ی نوع کاری که قرار است توسط سایت انجام شود در اختیار طراحان سایت قرار گیرد. نوع سایت به معنای این است که سایت فروشگاهی، شرکتی، آموزشی و… باشد. پس از آن برای داشتن سایت نیاز است که دامنه و هاست خریداری شود. دامنه نام سایت شما است که حتما باید ثبت و خریداری شود و هاست فضایی است که اطلاعات روی آن ذخیره می شود. پس از گذشت این مراحل باید برای سایت اقداماتی مانند تولید محتوا و بررسی سئو آن انجام گیرد. برای کنترل محتوا  و سئو سایت نیاز است از نرم افزار های مخصوص این کار استفاده شود. یکی از بهترین نوع این نرم افزارها وردپرس است. برای داشتن سایت یا اپلیکیشن جذاب باید حتما از طراحی گرافیکی مناسب برای آن استفاده کرد. قالب های آماده وردپرسی برای سایت وجود دارد که می توان از آن استفاده کرد.

تاثیر داشتن سایت یا اپلیکیشن

داشتن سایت و اپلیکیشن تاثیر بسیاری در گسترش کسب و کار دارد که در ادامه به آن اشاره می کنیم.

  1. دسترسی سریع و آسان کاربران در هر ساعتی از شبانه روز
  2. به طور کلی ممکن است در ایتدای مسیر طراحی سایت یا اپلیکیشن نیاز باشد هزینه اولیه ای پرداخت کنید. ولی در ادامه سودی که این کار به همراه دارد بسیار بیشتر از هزینه ای است که صرف تهیه آن کردید.
  3. نیاز نیست مانند کسب و کارهای قدیمی حتما در یک محل یا شهر فروشگاهی داشته باشید. با داشتن سایت یا اپلیکیشن می توانید بدون داشتن محدودیت های جغرافیایی کسب و کارتان را به تعداد زیادی از مردم در سراسر دنیا نشان دهید.
  4. با مخاطبان خود می توانید ارتباط برقرار کرده و تعامل داشته باشید. آن ها نیز می توانند سوالات خود را مطرح کنند. این کار باعث اعتماد بیشتر آن ها می شود.
  5. فروش از طریق اپلیکیشن و وب سایت خیلی بیشتر است.
  6. با تبلیغات در سطح اینترنت می توانید کسب و کارتان را به عده ی زیادی از مردم نمایش دهید.
  7. با داشتن سایت و اپلیکیشن می توانید برند مخصوص به خود را داشته باشید. برندسازی باعث ثبت شدن کسب و کار شما در ذهن مخاطبان می شود.

تاثیر داشتن سایت یا اپلیکیشن

سفارش طراحی سایت یا اپلیکیشن

برای داشتن یک کسب و کار موف نیاز به سایت یا اپلیکیشنی مناسب برای آن است. برای اینکه کار به طور دقیق انجام شود نیاز است آن را به دست افراد ماهر در این زمینه بسپارید. شرکت آترین فناوران یکی از شرکت های معتبر در طراحی سایت حرفه ای و انواع اپلیکیشن ها است. شما می توانید با خیال راحت طراحی سایت و اپلیکیشن مورد نیاز خود را به دست طراحان ماهر و حرفه ای آن سپرده و تاثیر داشتن سایت یا اپلیکیشن را در پیشرفت کسب و کار خود مشاهده کنید.


برای کسب اطلاعات بیشتر، همین حالا با مشاوران ما در شرکت آترین فناوران تماس بگیرید.

شماره تلفن

۰۲۱-۲۸۴۲۱۶۵۶۰۳۱-۳۲۱۲۱۶۵۶


 آیا فقط  داشتن سایت یا اپلیکیشن کافی است؟

باید بدانید که داشتن سایت یا اپلیکیشن به تنهایی کافی نیست. علاوه بر راه اندازی سایت و اپلیکیشن نیاز است که آن ها را از نظر طراحی گرافیکی مناسب مورد بررسی قرار دهید. طراحی مناسب کمک زیادی به جذب مخاطب شما می کند. علاوه بر طراحی، سئو و تولید محتوای مناسب در پیشرفت سایت یا اپلیکیشن شما تاثیر گذار است. بهتر است محتوایی که تولید می کنید جذاب باشد تا مخاطبان شما ترغیب به خواندن آن و بازدید از دیگر صفحات سایت شوند. این کار باعث می شود مخاطبان زمان زیادی را در سایت شما بگذرانند که تاثیر مثبتی در رتبه ی سئوی شما دارد. برای کنترل محتوا و سئو بهتر است از نرم افزار وردپرس استفاده شود. با این برنامه می توانید محتوای خود را از نظر سئو و خوانایی مورد بررسی قرار داده و همچنین می توانید به سرعت مشکلات آن را برطرف سازید. برای گسترش کسب و کار به صورت اینترنتی لازم است تمامی مراحل گفته شده در نظر گرفته شود.

مزایا و معایب استفاده از اپلیکیشن

مزایا

  1. کم شدن هزینه های مربوط به داشتن کسب و کارهای فیزیکی
  2. قابلیت ارسال و دسترسی آسان مخاطبان به محصولات
  3. خرید از هر نقطه ای بدون توجه به موقعیت شخص و فروشگاه
  4. قرار دادن اطلاعات با سرعت بیشتر و دادن خدمات بهتر
  5. اتوماتیک شدن خرید و فروش
  6. شناخت رقبا و استفاده از روش هایی برای پیشی گرفتن از آن ها در کسب و کار

معایب

  1. محتواهای سایت هر روز باید به روز رسانی شود تا مخاطب از پویایی سایت آگاه شود. در غیر این صورت نمی تواند به آن اعتماد کند.
  2. به دلیل نیاز سایت و اپلیکیشن به اینترنت با قطع آن کسب و کار از بین می رود.
  3. برای تخصصی کردن و طراحی منحصر به فرد نیاز است هزینه های زیادی صرف شود.
  4. عدم امکان استفاده از آن برای همه

وب سایت یا اپلیکیشن، کدام بهتر است؟

 

وب سایت یا اپلیکیشن، کدام بهتر است؟

دسترسی به وب سایت به دلیل توانایی متصل شدن با هر نوع گوشی و سیستم عاملی بسیار راحت تر است. برای طراحی اپلیکیشن مربوط به کسب و کار خود باید هم برای گوشی های اندروید هم آیفون طراحی شود. این کار هزینه های زیادی را به همراه دارد.
استفاده از سایت این مزیت را در اختیار کاربران قرار می دهد تا با وارد شدن به قسمت تماس با ما بتوانند همان لحظه تماس بگیرند و با استفاده از نقشه گوگل به راحتی مکان را پیدا کنند.
اپلیکیشن و سایت با توجه به کاربردی که ارائه می دهند طراحی می شوند. مثلا بهتر است برای بازی و سرگرمی اپلیکیشن طراحی شود و برای ارائه ی محتواهای مختلف به مخاطبان وب سایت طراحی شود.
سایت ها در همه جا در دسترس هستند و نیاز نیست برای استفاده از امکانات آن حتما روی تلفن همراه نصب شوند.
برای یک سری از مشاغل و دستیابی به اطلاعات خاصی مانند محاسبه یا نصب نمودار بهترین راه استفاده از اپلیکیشن مخصوص به این کار است.
استفاده از برخی اپلیکیشن ها بدون نیاز به اینترنت نیز امکان پذیر است که مزیت مهمی در شایط قطع اینترنت به حساب می آید.


برای دریافت اطلاعات بیشتر می توانید به مقاله ی وب سایت یا اپلیکیشن بهتر است مراجعه کنید.


مقایسه ی هزینه ی طراحی سایت با اپلیکیشن

مشخص است که هزینه های طراحی سایت با اپلیکیشن بسیار متفاوت است که این تفاوت دلیل های مختلفی دارد. قبل از برآورد هزینه باید بدانید که سایت مناسب کسب و کار شماست یا اپلیکیشن.
اپلیکیشن ها به دلیل نیاز بودن آن به نوشتن کد های مخصوص برنامه نویسی هزینه های بیشتری را به همراه دارد. برای سیستم عامل های مختلف موبایل باید اپلیکیشن های مختلفی طراحی شود که از آن پیروی کنند و این کار هزینه های زیادی را به همراه دارد. کیفیت طراحی سایت و اپلیکیشن در قیمت گذاری آن تاثیرگذار است. توجه داشته باشید که دامنه و هاست تاثیر زیادی بر سرعت و امنیت سایت گذاشته و خرید هاست و دامنه مناسب حتی اگر کمی گران باشد، از اهمیت زیادی برخوردار است. همچنین سفارش طراحی گرافیکی منحصر به فرد چه برای سایت چه اپلیکیشن هزینه هایی را به همراه دارد که نمی توان از آن چشم پوشی کرد.

سخن آخر

در این مقاله قصد داشتیم توضیحی در رابطه با تاثیر داشتن سایت یا اپلیکیشن در کسب و کار را خدمت شما عزیزان ارائه دهیم. لزوم داشتن سایت و اپلیکیشنی مناسب، طراحی زیبا و داشتن سئو و محتوای ترغیب کننده است. سایت و اپلیکیشن شما باید پویایی داشته و هر روز به روزرسانی شود. در غیر این صورت مخاطبان نمی توانند به آن اعتماد کنند. طراحی سایت یا اپلیکیشن کار راحتی نیست و اگر قصد پیشرفت به وسیله ی آن را دارید بهتر است از شرکت های طراحی سایت و اپلیکیشن کمک بگیرید. شرکت آترین فناوران یکی از شرکت های معتبر و حرفه ای در طراحی سایت و اپلیکیشن است که خدمات خوبی را در اختیار مشتریان قرار می دهد. امیدواریم مطالب ارائه شده در این مقاله برای شما مفید بوده و بهترین راه را برای گسترش کسب و کارتان انتخاب کنید.

دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

جستجو

الان با ما تماس بگیرید