دیجیتال مارکتینگ در اصفهان

دیجیتال مارکتینگ در اصفهان

مقدمه

با گسترش فناوری های دیجیتالی در دنیای امروز، یکی از راه های کسب درآمد در این فضا فروش و ارائه محصولات به صورت اینترنتی است. دیجیتال مارکتینگ یکی از روش های کسب درآمد است که در زمان های قدیم نیز رواج داشته. اما ساز و کار امروزی آن با قبل متفاوت است. در زمان های گذشته، اولین بازاریابی دیجیتالی با استفاده از رادیو و تلویزیون انجام شد. امروزه با توجه به نوآوری های دیجیتالی نحوه دستیابی به آن تغییر کرده و تا حد زیادی جای خود را به بازاریابی از طریق اینترنت داده است. در ادامه این مقاله به توضیحی درباره ی دیجیتال مارکتینگ در اصفهان می پردازیم. پس با ما همراه باشید.

فهرست

دیجیتال مارکتینگ چیست؟

انواع روش های دیجیتال مارکتینگ در اصفهان

مزایا و معایب دیجیتال مارکتینگ در اصفهان

اهمیت وجود دیجیتال مارکتینگ در اصفهان

۵ گام برای موفقیت در دیجیتال مارکتینگ


دیجیتال مارکتینگ

دیجیتال مارکتینگ چیست؟

دیجیتال مارکتینگ یا به عبارتی دیگر بازاریابی اینترنتی، به مجموعه کارها و اقداماتی گفته می شود که برای گسترش کسب و کار و فروش محصول در فضای اینترنتی ایجاد می شود.
شبکه های اجتماعی، پیامک، ارسال پیام به ایمیل اشخاص، تبلیغات در فضای اینترنتی و… از راه های گسترش کسب و کار به وسیله دیجیتال مارکتینگ است.

انواع روش های دیجیتال مارکتینگ در اصفهان

راه های زیادی برای بازاریابی اینترنتی وجود دارد. در ادامه به توضیح انواع روش های آن می پردازیم.

سئوی سایت:

برای بازاریابی به روش اینترنتی نیاز به محیطی برای ارائه ی محصولات است. داشتن سایتی مناسب یکی از اصلی ترین نکاتی است که باید در بازاریابی اینترنتی رعایت شود. سئوی سایت به معنای بهینه سازی موتور های جست و جو گوگل می باشد. برای داشتن سایتی حرفه ای باید نکاتی رعایت شود. تا سایت در بین نتایج اول جست و جوی گوگل قرار گیرد. با کنترل سئوی سایت می توانید مشکلات آن را به راحتی برطرف کنید و بهترین نتایج را دریافت کنید. قرار گرفتن سایت در بین نتایج اول کمک زیادی به گسترش دیجیتال مارکتینگ می کند. همچنین برای عملکرد بهتر سایت خود بهتر است، ترافیک سایت را چک کرده و در صورت بروز خطا به دنبال برطرف کردن آن و سبقت گرفتن از رقبای خود باشید.

شبکه های اجتماعی:

اکثر انسان ها امروزه در فضاهای اجتماعی مشغول فعالیت هستند. شما می توانید با گذاشتن تبلیغ و راه اندازی پیج در محیط های اجتماعی کسب و کار خود را در معرض دید قرار دهید.

تولید محتوای سایت:

یکی دیگر از نکاتی که باید پس از راه اندازی سایت به آن توجه شود، محتوای سایت است. محتوایی که در سایت قرار می گیرد باید در عین حالی که ساده است، برای مخاطب جذابیت داشته باشد. تا با خواندن آن ترغیب به خرید محصول شود. امروزه نرم افزارهای زیادی برای کنترل محتوای سایت وجود دارد که یکی از پرطرفدار ترین آن ها نرم افزار وردپرس می باشد. این برنامه امکان ارزیابی محتوا را از نظر خوانایی مناسب در اختیار طراحان و تولید کنندگان محتوا قرار می دهد.

بازاریابی با ایمیل:

احتمالا برای شما هم پیش آمده که با ورود به سایتی از شما درخواست می شود، تا ایمیل خود را وارد کنید. وارد کردن ایمیل در سایت این امکان را در اختیار شما قرار می دهد تا در مورد محصولات جدید و تخفیفات با خبر شوید. این راه یکی از روش های بازاریابی است. این روش بسیار ارزان بوده و می توان گفت تا حدی بازدهی خوبی را نیز به همراه دارد.

تبلیغات ppc:

تبلیغات ppc یا همان کلیکی یکی دیگر از روش های بازاریابی است. به این صورت که بازاریاب تبلیغات خود را در سایت هایی که ترافیک بالایی دارند قرار می دهد. تنها با یک کلیک ساده کاربران وارد سایت شما می شوند. هر کاربر حکم یک خریدار را دارد و این روش کمک بسیاری به گسترش فروش محصولات می کند.

روش ویروسی:

روش دیگر بازاریابی که اصطلاحا به آن ویروسی گفته می شود به این صورت است که تبلیغ برای چندین نفر فرستاده می شود. اگر در انتشار این تبلیغ زیاده روی شود، کاربر کلافه شده و دیگر توجهی به تبلیغ شما نمی کند. این کار تاثیر منفی در بازاریابی شما می گذارد. همچنین در این نوع بازاریابی محصول به دست افراد مختلف که در فضای مجازی شناخته شده اند داده می شود تا آن را تبلیغ کنند. و یا افرادی که این محصول را استفاده کرده اند نظر خود را درباره آن بیان کنند.


شما می توانید برای سفارش طراحی سایت حرفه ای و بررسی سئوی مناسب سایت، همین حالا با مشاوران ما در شرکت آترین فناوران تماس بگیرید.

شماره تلفن

۰۲۱-۲۸۴۲۱۶۵۶۰۳۱-۳۲۱۲۱۶۵۶


دیجیتال مارکتینگ در اصفهان

مزایا و معایب دیجیتال مارکتینگ در اصفهان

مزایای بازاریابی اینترنتی:

  1. راه اندازی و بازاریابی به این روش ارزان است.
  2. سرعت در دیجیتال مارکتینگ بالاست و در وقت صرفه جویی می شود.
  3. در بازاریابی دیجیتالی محدودیت زمانی و مکانی وجود ندارد.
  4. کسب و کار و محصولات شما در معرض دید عده ی زیادی از مردم در سراسر دنیا قرار می گیرد.

معایب بازاریابی اینترنتی:

  1. به دلیل اینترنتی بودن این فضا، امکن کلاهبرداری وجود دارد.
  2. آموزش های لازم برای استفاده از این فضا در اختیار همه قرار گرفته نشده.
  3. نظرات منفی که مشتریان در سایت قرار می دهند.
  4. پایین بودن کیفیت و قطعی اینترنت در ایران

اهمیت وجود دیجیتال مارکتینگ در اصفهان

حال که با مزایا و معایب دیجیتال مارکتینگ در اصفهان آشنا شدید، بهتر است اطلاعاتی درباره ی اهمیت این نوع بازاریابی در دنیای دیجیتالی امروزی بدست آورید.

  1. با پیشرفته شدن و گسترش بازاریابی اینترنتی این امکان برای مشاغل خرد برقرار شده. تا بتوانند کسب و کار خود را بدون صرف هزینه ی زیاد در معرض دید عده ی زیادی از مردم قرار دهند.
  2. داشتن سایت با سئوی مناسب یکی از فاکتور های دیده شدن سایت است. در صورتی که نکات گفته شده در آن رعایت نشود عملا دیجیتال مارکتینگ بی معنی می شود.
  3. ممکن است برای گسترش کسب و کار به روش سنتی سال های زیادی طول بکشد. اما با استفاده از دیجیتال مارکتینگ این روش در کمترین زمان با صرف هزینه های کمتری نسبت به روش سنتی انجام می شود.
  4. در روش سنتی نهایتا عده ای که از شما خرید کرده اند در صورت رضایت محصولات، شما را به دوستان خود خود معرفی کنند. ولی در روش دیجیتال مارکتینگ محصولات شما در معرض دید عده ی زیادی از مردم در هر نقطه جغرافیایی که باشند قرار می گیرد. این امتیاز مثبتی در فروش محصولات شما به حساب می آید.

توجه داشته باشید که قرار گرفتن در فضای اینترنتی و خرید و فروش در آن برای همه ی انسان ها مقدور نمی باشد و استفاده از آن مخصوص افراد به خصوصی است که به راحتی به این فضا دسترسی داشته و امکان خرید و سفارش آنلاین را دارند.

مزایا و معایب دیجیتال مارکتینگ

۵ گام برای موفقیت در دیجیتال مارکتینگ

به علت گسترده بودن این فضا، برای موفقیت و سبقت گرفتن از رقبا نیاز است نکاتی را رعایت کنید.

  1. یکی از راه هایی که محصول شما در فضای اینترنتی منحصر به فرد می کند داشتن برند است. امروزه کمتر کسب و کاری وجود دارد که برند مخصوص به خود را نداشته باشد. با داشتن برند مناسب محصول شما در ذهن مخاطبان باقی می ماند.
  2. پس از ساخت وبسایت به این نکته توجه داشته باشید که نام دامنه که همان نام سایت شما است به گونه ای باشد که در ذهن باقی بماند. همچنین فضای هاستی که انتخاب می کنید با ترافیک ورودی سایت شما هم خوانی داشته باشد تا سایت کند نبوده و سرعت لود آن پایین نیاید. در صورتی که سرعت بارگذاری سایت کم باشد، باعث کلافه شدن مخاطبان می شود و سئوی منفی را به همراه دارد.
  3. سایت هایی که طراحی می شوند، معمولا دارای ابعادی مناسب برای کامپیوتر هستند و باید به این نکته توجه شود که دسترسی به سایت علاوه بر فضای کامپیوتر برای موبایل نیز مناسب باشد. چون اکثریت مردم از گوشی همراه خود برای سفارش محصولات استفاده می کنند.
  4. برای هر محصولی که درون سایت خود قرار می دهید بهتر است توضیحاتی کوتاه ولی در عین حال کامل قرار دهید. همچنین محصولات مشابه محصولی که مخاطب انتخاب کرده را برای آن نمایش دهید. این کار باعث جلب توجه و رضایت مخاطب شده و با خیال راحت محصول خود را سفارش می دهد.
  5. سعی کنید اعتماد مخاطبان خود را جلب کنید. با دریافت نماد اعتماد الکترونیک برای سایت خود، مخاطب از معبتر بودن سایت شما مطمئن می شود. در نتیجه با خیال راحت محصول مورد نیازش را خریداری می کند.

سخن آخر

امروزه دیجیتال مارکتینگ رونق زیادی در کسب و کارها پیدا کرده است. دستیابی به محصولات مورد نیاز با توجه به فضای گسترده اینترنت راحت تر شده و خرید از این روش باعث صرفه جویی در وقت و هزینه ها می شود. برای قرار گرفتن در فضای اینترنت، نیاز به سایتی است که باید از نظر سئو و تولید محتوا مناسب باشد. تا سایت در بین نتایج اول جست و جوی گوگل قرار گیرد. برای داشتن کسب و کاری موفق و بازاریابی به روش دیجیتال مارکتینگ باید نکاتی رعایت شود. در صورت پیروی نکردن از قوانین و نکات مطرح شده، کسب و کار شما رونق چندانی در این فضا پیدا نمی کند. دیجیتال مارکتینگ علاوه بر مزایایی که دارد دارای معایبی نیز می باشد که بهتر است به آن توجه شود.در این مقاله قصد داشتیم توضیحی در رابطه با دیجیتال مارکتینگ در اصفهان در اختیار شما عزیزان قرار دهیم. امیدواریم از خواندن آن لذت برده باشید.

دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

جستجو

الان با ما تماس بگیرید