طراحی سایت حرفه ای

طراحی سایت با کیفیت و حرفه ای

مقدمه

امروزه طراحی سایت یکی از روش های گسترش کسب و کار است. وجود کرونا در کشور و قرنطینه شدن مردم، باعث پررنگ شدن نقش سایت ها در خرید و فروش انسان ها شد. امروزه می توان گفت کمتر کسی با سفارش آنلاین و خرید از سایت آشنایی نداشته باشد. وجود یک سایت معتبر و مناسب نیازمند طراحی سایت حرفه ای سایت با کیفیت و حرفه ای است که در ادامه مقاله بیشتر با نحوه انجام آن آشنا می شوید. پیشنهاد می کنیم تا پایان مقاله همراه ما باشید.

فهرست

طراحی سایت

سایت با کیفیت و حرفه ای طراحی کنید!

سایت استاتیکی و دینامیکی

مراحل طراحی سایت با کیفیت و حرفه ای

گام به گام تا طراحی سایت با کیفیت و حرفه ای

نرم افزار وردپرس برای طراحی سایت با کیفیت و حرفه ای

هدف از طراحی سایت

ویژگی های یک سایت با کیفیت و حرفه ای

طراحی سایت را به دست متخصصین حرفه ای بسپارید!

درآمد طراحان سایت

هزینه طراحی سایت

طراحی سایت حرفه ای در اصفهان


طراحی سایت

اگر بخواهیم توضیح کلی درباره طراحی سایت به شما دوستان عزیز ارائه دهیم باید بگوییم، طراحی سایت فرایندی است که طی آن طراحان به ساخت و راه اندازی سایت از طریق برنامه های این حوزه و یا استفاده کردن از کد های برنامه نویسی می پردازند. با استفاده از زبان های برنامه نویسی می توانید سایت مورد نیاز خود را طراحی و راه اندازی کنید. در ابتدای ساخت فضای وب از کد های برنامه نویسی HTML استفاده می شد. اما مدتی است که این زبان منسوخ شده و از زبان CSS استفاده می شود که بسیار کاربردی و پیشرفته تر از زبان قبل است.

 

طراحی سایت حرفه ای

سایت با کیفیت و حرفه ای طراحی کنید!

طراحی سایت روندی دارد که اگر طبق آن پیش نروید موتورهای جست و جوگر گوگل سایت شما را شناسایی نمی کند و عملا سایتی بی کیفیت خواهید داشت که نه تنها کمکی به گسترش کسب و کار شما نمی کند باعث می شود مجبور به پرداخت هزینه های زیادی شوید.
طراحی سایت شامل مراحلی از جمله: لایه سازی صفحات وب سایت، تولید محتوا، طراحی گرافیکی صفحات سایت و رعایت کامل اصول سئوی سایت می باشد. هر کدام از موارد گفته شده نیاز به فردی حرفه ای در قسمت های مختلف آن دارد که در نهایت سایتی با کیفیت و حرفه ای طراحی شود.

لایه سازی صفحات وب

در ابتدای کارباید به دنبال هدف و کاربرد سایت مورد نظر بود. باید از نوع سایتی که می خواهید طراحی کنید و نکاتی که مشتری می خواهد در سایت خود اعمال کند، اطلاعاتی بدست آورید. پس از آن باید یک نقشه کلی از سایت طراحی کرده تا در ادامه روند طراحی با مشکل مواجه نشوید.

تولید محتوا

یکی از مراحل مهم که از اهمیت زیادی نیز برخوردار است، تولید محتوای سایت می باشد. طبیعتا هر سایتی که راه اندازه و طراحی می شود هدفی در جهت رشد آگاهی مردم ، رفع نیاز و آسان تر شدن زندگی انسان ها را به همراه دارد. با شناخت نوع سایت می توانید محتوای مناسب سایت خود را تولید کنید. تولید محتوای مناسب و با کیفیت تاثیر زیادی در دیده شدن سایت شما خواهد داشت.

طراحی گرافیکی سایت

پس از راه اندازی اولیه سایت و شناخت اصول تولید محتوا نوبت به طراحی گرافیکی سایت می رسد. با استفاده از قالب های مختلف شما می توانید ظاهری زیبا به سایت خود بدهید. با این کار به محض ورود مخاطبان به سایت شما، جذب زیبایی آن می شوند. شاید برای شما هم پیش آمده باشد که وارد سایتی شدید اما با ورود به آن زیبا و جذابیت بصری در نگاه اول برای شما ایجاد نشده و فورا از سایت خارج می شوید. خارج شدن از سایت یکی از فاکتور های منفی برای سایت ها است که باعث کاهش بازدید آن می شود.
اگر قصد دارید برای طراحی سایت خود از قالب های آماده استفاده کنید، سایت های مختلفی هستند که قالب های آماده شده را با طراحی های مختلف با توجه به نوع سایت به دو صورت پولی و رایگان در اختیار شما قرار می دهند. بهتر است برای اطمینان بیشتر از قالب های پولی استفاده کنید زیرا استفاده از قالب های رایگان خطرات بیشتری از جمله هک شدن سایت شما را به دنبال دارد.


برای کسب اطلاعات بیشتر درباره ی قالب سایت می توانید به مقاله ی طراحی قالب سایت وردپرسی در سایت آترین فناوران مراجعه کنید.


اصول سئو سایت

پس از انجام مراحل بالا نوبت به مهمترین بخش از طراحی سایت یعنی رعایت اصول سئو سایت می رسد. سئو به معنای بهینه سازی موتور های جست و جوگر است. در کل می توان گفت سئوی سایت مجموعه ای از کارهاست که کمک می کند سایت در صفحه اول نتایج گوگل قرار گیرد.

سایت استاتیکی و دینامیکی

بهتر است قبل از وارد شدن به مراحل اصلی طراحی سایت اطلاعات کافی درباره ی نوع سایت یعنی استاتیکی یا دینامیکی بودن آن بدست آورید.
سایت های استاتیکی یا ایستا، سایتی است که مدیریت خاصی روی آن صورت نمی گیرد. در این سایت مطالب معمولا قدیمی بوده و یا دیر به دیر به روز رسانی می شوند.
سایت دینامیکی یا پویا، سایتی که پنل مدیریتی دارد. می توان آن را به روز رسانی کرد، محتوای جدید اضافه کرده و یا آن را ویرایش کرد.

مراحل طراحی سایت با کیفیت و حرفه ای

برای طراحی سایت بهتر است موارد زیر را به صورت گام به گام انجام دهید:

۱) زبان برنامه نویسی HTML ساخت کلی و بدنه اصلی صفحات سایت شما را تشکیل می دهد. پس لازم است در ابتدای کار با این زبان آشنا شوید.

۲) پس از یادگیری زبان HTML نیاز به یادگیری زبان برنامه نویسی CSS است.یادگیری این زبان کمک زیادی به بهبود زیبایی و فرم دهی سایت شما می کند. به کمک این زبان می توانید فونت، رنگ، سایز و… را در سایت خود تغییر دهید تا جذابیت سایت شما بیشتر شود.

۳) یکی از برنامه هایی که می تواند سایت شما را پویا کرده و باعث دیده شدن آن شود استفاده از برنامه ی جاوا اسکریپت است. شما با تسلط به زبان های قبل قادر به طراحی سایت خواهید بود ولی ممکن است سایت شما از پویایی و جذابیت کافی بهره مند نباشد. زبان برنامه نویسی جاوا اسکریپ این مشکل سایت شما را به طور کلی برطرف می کند.

۴) بهتر است زبان برنامه نویسی PHP را هم یاد بگیرید. در سه مرحله قبل به زبان های برنامه نویسی اشاره شد که به زیبایی ظاهری سایت شما کمک می کنند. اما تنها استفاده از آن ها برای داشتن سایت حرفه ای کافی نیست. یک طراح سایت حرفه ای باید طراحی سایت به صورت فنی را نیاز بلد باشد. همچنین باید بتواند ایرادات آن را برطرف کرده و به طور دقیق اطلاعات را پردازش کند.

مراحل طراحی سایت با کیفیت و حرفه ای

گام به گام تا طراحی سایت با کیفیت و حرفه ای

پس از یادگیری مراحل بالا نوبت به انجام مراحل بعدی سایت یعنی راه اندازی سایت می رسد.
شما ابتدا باید دامنه ای برای سایت خود خریداری کنید. منظور از دامنه همان اسم سایت شما است.
پس از آن باید هاست را خریداری کنید. هاست همان فضایی است که تمامی اطلاعات سایت شما در آن قرار می گیرد.( توجه داشته باشید که دامنه و هاست راباید از سایت های معتبر خریداری کنید)
بعد از انجام دو مرحله گفته شده باید قالب مناسب سایت خود را نصب کرده و سپس سیستم مدیریت و کنترل سایت خود را راه اندازی کنید.

نرم افزار وردپرس برای طراحی سایت با کیفیت و حرفه ای

امروزه وردپرس یکی از برنامه های مناسب و پرکاربرد برای تولید محتوای و طراحی سایت به شمار می رود. طراحان حرفه ای سایت نیز از این برنامه استفاده می کنند. با نصب این نرم افزار می توانید سایت خود را به دلخواه طراحی کنید.می توانید قالب و افزونه های مناسب روی آن نصب کنید. همچنین می توانید به کمک قابلیت هایی که این نرم افزار به شما ارائه می دهد، محتوای تولید شده ی خود را از نظر خوانایی متن و سپس سئوی مناسب بررسی کنید. این کار باعث می شود تا موتور های جست و جوگر گوگل سایت شما را جز مطالب اول در صفحه گوگل قرار دهند. این کار باعث دیده شدن سایت شما می شود.

هدف از طراحی سایت

برای طراحی سایت باید هدف خود را از طراحی آن سایت در نظر داشته باشید و بدانید برای چه هدفی می خواهید سایت طراحی کنید. شما می توانید سایت هایی مانند: سایت های  فروشگاهی ، شرکتی ، آموزشی، سایت شخصی، خبری و مجله ای و… را طراحی کنید.
اگر می خواهید سایتی حرفه ای داشته باشید نیازمند استفاده از طراحان ماهر در این زمینه هستید.
طراحان سایت حرفه با تسلط به نحوه طراحی سایت به کمک متدهای روز دنیا، اشنایی به UL و UX ، کد نویسی استاندار، استفاده از زبان برنامه نویسی مناسب، سئوی حرفه ای سایت، استفاده از تصاویر بهینه و… می توانند سایتی مناسب و حرفه ای در اختیار شما قرار دهند.
اگر قصد دارید خودتان سایتی حرفه ای طراحی کنید باید بدانید که راه سختی در پیش خواهید داشت. برای یادگیری بهتر اصول و نحوه طراحی سایت بهتر است در محیط کار قرار گرفته و آموزش ببینید.

هدف از طراحی سایت


شرکت آترین فناوران با جذب کارآموزان در زمینه ی تولید محتوا و طراحی سایت این امکان را در اختیار شما قرار می دهد تا به طور حرفه ای اصول تولید محتوا و طراحی سایت را آموزش ببینید.


ویژگی های یک سایت با کیفیت و حرفه ای

لازمه ی یک سایت حرفه ای علاوه بر طراحی مناسب، سئوی حرفه ای می باشد. اگر قصد دارید سایت حرفه ای طراحی کنید، بهتر است قالب و طراحی گرافیکی زیبا و منحصر به فرد خود را آماده کنید. توجه داشته باشید که طرح شما کپی از سایت های دیگر نباشد. از عکس های مرتبط و با کیفت استفاده کنید. همچنین سایت خود را به گونه ای طراحی کنید که سرعت لود آن بالا باشد. فراموش نکنید که ویژگی های بصری در نگاه اول حس خوبی را  برای مخاطبان نسبت به سایت شما ایجاد می کند. برای طراحی سایت حرفه ای باید از متخصصین آن حوزه کمک بگیرید تا در صورت بروز مشکل شما را پشتیبانی کنند.

طراحی سایت را به دست متخصصین حرفه ای بسپارید!

بهتر است طراحی سایت خود را به یک شرکت حرفه ای بسپارید.
شرکت های حرفه ای در زمینه ی تولید محتوا و طراحی سایت، با داشتن طراحان و متخصصان حرفه ای در زمینه های مختلف به پیشرفت و دیده شدن سایت شما کمک بسیاری می کنند. آن ها با دانستن نکات مربوط به سئو ی حرفه ای سایت، ایجاد امنیت، دانستن هاست مناسب، انجام مراحل مختلف برای بالا رفتن سرعت سایت و… کمک زیادی به شما خواهند کرد.
طراحان سایت باید خلاق، خیال پرداز، ریزبین، نکته سنج، مهارت تجزیه و تحلیل و… را داشته باشند تا بتوانند در سطح حرفه ای فعالیت کنند.


برای مشاوره رایگان می توانید با شماره های زیر تماس حاصل فرمایید.

شماره تلفن

۰۲۱-۲۸۴۲۱۶۵۶۰۳۱-۳۲۱۲۱۶۵۶


درآمد طراحان سایت

تولید محتوا و طراحی سایت در چند سال گذشته رشد چشمگیری داشته است. امروزه بیشتر مردم با فضای سایت و خرید اینترنتی آشنایی دارند. یکی از مشاغل جدید که امروزه افراد زیادی علاقه مند به فعالیت در آن هستند، تولید محتوا و طراحی سایت می باشد. درامد طراحان سایت با توجه به نوع سایتی که طراحی می کنند، کیفیت سایت، سئوی مناسب و… متغیر است. اگر می خواهید در این زمینه فعالیت کنید، می توانید در رشته ی کامپیوتر تحصیل کرده و با گذراندن کلاس های مربوطه اطلاعات کافی بدست آورید. همچنین می توانید به صورت آکادمی و یا با رفتن به دوره های کاراموزی در این زمینه مشغول به کار شوید.

هزینه طراحی سایت

با توجه به نوع سایت و کیفیت طراحی سایت هزینه های آن نیز متفاوت خواهد بود. در ابتدای مسیر طراحی سایت نیازمند خرید هاست و دامنه هستید. هر کدام از آن ها اشتراک سه ماهه، شش ماهه یا یک ساله در اختیار شما قرار می دهند. شما باید آن را متناسب با نیاز خود خریداری کنید. پس از آن نوبت به خرید قالب می رسد.قالب های سایت به دو صورت پولی و رایگان وجود دارد. تولید محتوا و سئوی سایت نیز هزینه های مخصوص به خود را دارند که با توجه به کیفیت سایت ، پشتیبانی، نوع سایت و… متغیر خواهند بود.

طراحی سایت حرفه ای در اصفهان

شرکت های طراحی سایت حرفه ای در کل کشور خدمات مناسبی را جهت بهبود سایت به شما ارائه می دهند. اگر قصد طراحی سایت حرفه ای و با کیفیت در اصفهان را دارید، با مراجعه به شرکت آترین فناوران می توانید به راحتی و با اطمینان بالا طراحی مورد نظر برای سایتتان را سفارش دهید. شرکت آترین فناوران با ارائه پشتیبانی این اطمینان را به شما دوستان عزیز می دهد تا در صورت بروز مشکل بتوانید با پشتیبانی ارتباط برقرار کرده و آن را برطرف کنید.


برای دریافت اطلاعات بیشتر می توانید به مقاله ی طراحی سایت در اصفهان مراجعه کنید.


طراحی سایت حرفه ای در اصفهان

سخن آخر

امروزه طراحی سایت و تولید محتوا یکی از راه های مناسب جهت گسترش کسب و کارها است. با طراحی مناسب سایت، کسب و کار شما به تعداد زیادی از مردم نشان داده می شود. با پیدایش کرونا و خانه نشینی انسان ها، نیاز به داشتن سایت ها جهت رفع آن بیشتر حس می شد. امروزه در ایران طراحان سایت حرفه ای زیادی مشغول به کار هستند. تولید محتوا و طراحی سایت نیازمند دانش و تجربه است. اگر شما هم قصد طراحی سایت برای کسب و کار خود را دارید، بهتر است از متخصصین این حوزه کمک بگیرید. شرکت آترین فناوران با سابقه بالا در طراحی سایت می تواند کمک زیادی به شما جهت طراحی سایت حرفه ای ارائه دهد.

دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

جستجو

الان با ما تماس بگیرید