طراحی سایت مشابه دیوار

طراحی سایت مشابه دیوار در اصفهان

تابه‌حال برایتان پیش‌آمده است که به فکر طراحی سایت مشابه دیوار باشید که با طراحی چشمگیر و عامه‌پسند، نظر همه مخاطبان را جذب کند. کمتر کسی پیدا می‌شود که دیوار را نشناسد و گذرا در آن چرخی نزده باشد.افراد زیادی هستند که قصد طراحی سایت مشابه دیوار را دارند و مایل‌اند از این طریق درآمد به دست آورند.

اگر نگاهی کوتاه به سایت دیوار بزنید، در نگاه اول با قابلیت انتخاب شهر موردنظر روبرو می‌شوید و پس از آن از امکان داشتن حساب کاربری در این‌سایت و همچنین قابلیت ثبت آگهی را مشاهده می‌کنید. وقتی وارد قسمت ثبت آگهی شوید با دسته‌بندی‌های آن که بسیار مرتب و کاربردی هستند روبرو می‌شوید.

هر دسته با زیر دسته‌های متفاوت و متنوع بر حسب نیازهای افراد به وجود آمده است و همچنین دارای یک جستجوی قدرتمند برای هر چیزی که نیاز دارید. اگر شما نیز مایل به طراحی سایت مشابه دیوار هستید تا درآمدی شگفت‌انگیز کسب کنید با مشاوران آترین فناوران ارتباط برقرار کنید و از مشاوره رایگان ما بهره‌مند شوید.

تماس با کارشناسان آترین فناوران و سفارش اپلیکیشن

شماره تلفن

۰۲۱-۲۸۴۲۱۶۵۶۰۳۱-۳۲۱۲۱۶۵۶

ویژگی‌های کاربردی و اصلی سایت دیوار را بشناسید

  • ظاهری ساده و کاربردی

برای طراحی سایت مشابه دیوار باید رنگ‌ها و سادگی را جدی گرفت.ویژگی اساسی هر سایتی که باعث جذب کاربر می‌شود سادگی و درعین‌حال کاربردی بودن آن است. فردی که به سایت نیازمندی مراجعه می‌کند. در درجه اول به فکر پیداکردن کالای مورد نظرش است.

  • امکان جداسازی آگاهی‌ها بر اساس کشور، استان و شهر موردنظر شما

برای شما هم پیش‌آمده که به دنبال استخدام در دیوار باشید و علاقه‌مند به این باشید که در استان و شهر خود مشغول به کار شوید و یا اینکه قصد خرید یک ماشین داشته باشید و به این نیازمند هستید که در شهر شما باشد تا از نزدیک آن را از لحاظ فنی چک کنید. سایت دیوار این امکان را در اختیار کاربر قرار می‌دهد.

انتخاب شهر مورد نظر در سایت دیوار

پشتیبانی سایت دیوار

اگر شما هم قصد طراحی سایت مشابه دیوار دارید، باید حتماً پشتیبانی را در نظر بگیرید و به سؤالات و نظرات استفاده‌کنندگان سایت و اپلیکیشن مشابه دیوار توجه داشته باشید.

  • امکان ایجاد فیلدهای سفارشی برای دسته‌بندی‌های متفاوت

از قابلیت‌های این‌سایت می‌توان به امکان ایجاد فیلدهایی با ویژگی‌هایی است که نیازهای شما در آن گنجانده شده است. مثلاً شما یک منزل دارید که قصد اجاره دادن آن را دارید. پس از انتخاب دسته‌بندی املاک و انتخاب نوع منزل خود آدرس، در نقشه مکان، عکس منزل، اجاره و حتی تعداد اتاق‌های خود را مشخص کنید و اگر نیازمند به اجاره محلی برای زندگی یا کار باشید. ویژگی‌های محل را قبل از مراجعه می‌توان مشاهده کرد.

  • ریسپانسیو بودن سایت دیوار

ویژگی دیگر دیوار که راحتی کاربر را فراهم می‌کند، ریسپانسیو بودن سایت دیوار است. وقتی با آرامش خاطر روی مبل نشسته‌اید و چای خود را می‌نوشید. این امکان را دارید که با گوشی هوشمند خود وسیله موردنظر خود را در سایت پیدا کنید. طراحی سایت مشابه دیوار کار سختی نیست. فقط کافی است آن را به افرادی که در این زمینه باتجربه هستند واگذار کنید، اگر قصد طراحی سایت مشابه دیوار را دارید، اصلاً نگران نباشید. ما با کادری باتجربه در کنار شما هستیم.

  • سایتی سئو شده و قوی

اگر واژه نیازمندی را در مرورگر خود جستجو کنید. با این واقعیت روبرو می‌شوید که این‌سایت از نظر سئو رتبه اول یا دوم را دارد و با وجود آگهی‌های فراوان از سرعت بسیار خوبی برخوردار است. همچنین این‌سایت از نظر گوگل رتبه اول یا دوم است.

۵ راه طلایی برای فروش محصولات و کسب درآمد از دیوار

سؤالی که الان ذهن شما را درگیر کرده است این است که چطور می‌توانم بعد از طراحی سایت مشابه دیوار به درآمد برسم. در جواب این سؤال باید بگویم با داشتن این‌سایت به‌راحتی می‌توان کسب درآمد کرد.

  • نیازهای مردم را بشناسید و خود نیز محصولاتی را برای فروش در سایت قرار دهید
  • سعی کنید قیمت پیشنهادی شما اصولی و منطقی باشد تا بتوانید محصول خود را به فروش برسانید.
  • شما باید هم محصولات نو را به فروش برسانید و همچنین محصولات دست‌دوم به فروش برسانید. این کار باعث می شود افرادی که محصولی دارند و دیگر به آن نیاز ندارند. از طریق سایت شما و ساخت حساب کاربری آن را به فروش برسانند.
  • دریافت کارمزد در مقابل قراردادن آگهی در دیوار شما را به درآمد می‌رساند.
  • راه دیگر پس از اینکه مشتری‌های خود را جذب کردید.تبلیغات با هزینه از سایت های مختلف در سایت خود قرار دهید.

ارائه مشاوره رایگان طراحی سایت مشابه دیوار با آترین فناوران

اگر شما هم جزء افرادی هستید که نیاز به طراحی سایت مشابه دیوار دارید. ما به شما پیشنهاد می‌کنیم. از مشاوره آترین فناوران شرکتی در اصفهان استفاده کنید. این شرکت با کادری مجرب شما را در طراحی انواع سایت‌های شرکتی، خبری، فروشگاهی و همچنین انواع اپلیکیشن موردنیاز راهنمایی می‌کند. شما می‌توانید مانند هر فرد دیگری درآمدی شگفت‌انگیز داشته باشید.

تماس با کارشناسان آترین فناوران و سفارش اپلیکیشن

۰۲۱-۲۸۴۲۱۶۵۶۰۳۱-۳۲۱۲۱۶۵۶

طراحی سایت با آترین فناوران

 

جمع‌بندی + سؤالات متداول

طراحی سایت مشابه دیوار مزایای زیادی را برای کاربران فراهم می‌کند. از مزایای آن می‌توان به داشتن حساب کاربری اختصاصی، درج انواع آگهی در زمینه‌های مختلف، قابلیت مشخص ساختن کشور، استان و شهر خود، پشتیبانی، سایت سئو شده و بسیاری ویژگی‌های کاربردی دیگر اشاره کرد. شما می‌توانید با داشتن سایت مشابه دیوار درآمد داشته باشید. با دریافت هزینه از فردی که آگهی خود را ثبت می‌کند و پس از پیشرفت در کار از طریق تبلیغات درآمد کسب کنید.

  • چه مدت‌زمان برای طراحی سایت مشابه دیوار نیاز است؟

اگر طراحی سایت را به شرکت معتبر با کادری مجرب بسپارید. حدود یکماه تا دوماه کاری زمان می برد.زمان دقیق طراحی سایتی مشابه دیوار پس از بررسی قابلیت ها و ویژگی های اختصاصی که در نظر مشتری است، مشخص می شود.

  • آیا امکان ساخت اپلیکیشن مشابه دیوار نیز وجود دارد؟

اگر شما قصد این را داشته باشید که علاوه بر سایت یک اپلیکیشن مشابه دیوار داشته باشید با درخواست شما این کار امکان‌پذیر است.

  • آیا سایت طراحی شده ریسپانسیو است؟

پاسخ این سؤال بله است.سایت‌های طراحی شده شرکت آترین فناوران از قابلیت ریسپانسیو برخوردار هستند. نمایش سایت در گوشی هوشمند منظم و یکپارچه است.

  • برای طراحی سایت من از چه برنامه‌ای استفاده می شود؟

طراحی سایت هم با وردپرس و هم‌زبان‌های برنامه‌نویسی قابلیت اجرا دارد ولی در وردپرس به دانستن زبان‌های html ، css و همچنین زبان‌های سمت سرور مثل php نیاز است و مورداستفاده قرار می‌گیرد.

 

دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

جستجو

الان با ما تماس بگیرید