مدارک معتبر گوگل چیست

همه چیز در رابطه با مدارک معتبر گوگل و نکات آن

مقدمه

امروزه داشتن مدرک معتبر برای هر فرد بسیار واجب است. زیرا اصلی ترین مورد برای داشتن رزومه ی عالی علاوه بر داشتن سابقه ی کار، مدارک معتبر است. به همین دلیل گوگل که یکی از بزرگ ترین شرکت آی تی در دنیا است با برگزاری دوره هایی به صورت آنلاین مدارکی در اختیار کاربران قرار می دهد. داشتن این مدارک باعث جلب اعتماد بیشتر کارفرما می شود و از اهمیت بالایی برخوردار است. مدرک های مختلف در گوگل وجود دارد که در این مقاله قصد داریم به بررسی اینکه مدارک معتبر گوگل چیست و چه کاربردی دارد بپردازیم. پیشنهاد می کنیم ما را تا انتهای مقاله همراهی کنید.

فهرست

مدارک معتبر گوگل چیست ؟

دوره های آنلاین گوگل مخصوص چه کسانی است؟

انواع مدارک و گواهینامه های گوگل

شرکت طراحی سایت و اپلیکیشن


مدارک معتبر گوگل چیست ؟

امروزه داشتن رزومه عالی و مدرک های معتبر برای استخدام در شرکت های حرفه ای در سراسر دنیا اهمیت بسیار بالایی دارد. در نتیجه باید به دنبال غنی سازی رزومه ی خود باشید. روش های مختلفی برای اخذ مدارک معتبر با توجه به کار شما وجود دارد. اما یکی از انواع مدارک معتبر برای افرادی که در زمینه ی آی تی کار می کنند اخذ مدارک گوگل است. همان طور که می دانید گوگل یکی از معتبر ترین شرکت های آی تی در سراسر دنیا است. این شرکت با برگزاری دوره هایی به صورت آنلاین مدارکی معتبر در اختیار کاربران قرار می دهد که برای استخدام در شرکت های حرفه ای و بزرگ امتیازی مثبت است. با شرکت در این دوره های آنلاین شما می توانید با افراد ماهر در زمینه ی کاری خود در تماس بوده و مشکلات خود را با آن ها در میان بگذارید.

مدارک معتبر گوگل چیست ؟

دوره های آنلاین گوگل مخصوص چه کسانی است؟

می توان گفت که دوره هایی که در گوگل برگزار می شود مخصوص تمامی افراد است. حتی افرادی که به تازگی قصد فعالیت در رشته ای جدید را دارند می توانند به راحتی با استفاده از این دوره ها سطح مقدماتی را آموزش ببینند. این دوره ها به زبان های انگلیسی، پرتغالی و اسپانیایی در دسترس قرار دارد. اگر به زبان انگلیسی مسلط هستید پیشنهاد می کنیم حتما در این دوره ها شرکت کنید. به جز گوگل هم شرکت های دیگری وجود دارند که شما می توانید با شرکت در دوره های آموزشی آن ها مهارت های لازم را به دست آورید. توجه کنید که در صورتی که شما گواهینامه ی گوگل را داشته باشید می توانید آن را به شرکت های بزرگ دنیا نشان دهید. در نتیجه این شرکت ها راحت تر شما را استخدام می کنند.


نکته!

متخصصان گوگل بر این باورند که مهارت با گذراندن دوره ۴ ساله به دست می آید. اما آن ها با قرار دادن دوره های آنلاین تایم یادگیری مراحل را کوتاه می کنند. همچنین شما می توانید یک هفته در دوره های رایگان آن شرکت کنید. در نتیجه اگر دوره ها مفید بود آن را خریداری کنید. پس از گذراندن دوره ها گوگل به شما مدرک معتبر ارائه می کند.


انواع مدارک و گواهینامه های گوگل

گوگل در زمینه های آی تی، بازاریابی، دارایی، سرمایه گذاری،بیمه، رسانه ها و مالی دوره های مختلف برگزار می کند. اگر شما نیز در این زمینه ها مشغول به فعالیت هستید توصیه می شود برای افزایش بازدهی کار خود از دوره های گوگل استفاده کنید.

۱. گواهی طراحی UX

تجربه ی کاربری یکی از مواردی است که گوگل به آن بسیار توجه می کند و همچنین برای طراحان سایت اهمیت ویژه ای دارد. طراحی UX مهارتی سخت و حساس است و افرادی که قصد فعالیت در این فضا را دارند باید مهارت کافی آن را به دست آورند.

۲. گواهی حرفه ای پشتیبانی گوگل

در دنیای دیجیتالی امروزی استفاده از فناوری های مختلف اهمیت بالایی دارد. در صورتی که مشکلات در این زمینه رخ دهد باید توسط افراد ماهر بر طرف شود. با داشتن گواهینامه ی  Google IT Support می تواند ار آن در عملیات شبکه، مدیریت سیستم، امنیت و موارد دیگر استفاده کنید. فرصت های شغلی زیادی در این زمینه وجود دارد که با داشتن مهارت می توانید به آن به درآمد بالا برسید.

۳. Google IT Automation با گواهینامه حرفه ای Python

یکی از پیشرفته ترین گواهینامه هایی که گوگل در دسترس کاربران قرار می دهد Google IT Automation با گواهینامه حرفه ای Python است. برای شرکت در این دوره باید از قبل مهارت مقدماتی داشته باشید. سپس مربیان به شما موارد حرفه ای تر را آموزش می دهند. با اخذ این گواهینامه از گوگل می توانید به نتایج عالی دست پیدا کنید. همچنین استخدام در شرکت های معتبر دنیا برای شما آسان تر می شود.

انواع مدارک و گواهینامه های گوگل

۴. مدرک گوگل گاراژ – Google Digital Garage Certificate

یکی دیگر از مدارکی گه گوگل در اختیار کاربران خود قرار می دهد، دوره های گوگل گاراژ است. در این دوره ها اطلاعات و مباحث وسیعی در رابطه با دیجیتال مارکتینگ ارائه می شود. همچنین آموزش هایی در رابطه با اصول اولیه، پیش نیازها، تعیین اهداف، اصول طراحی سایت، سئو و بهینه سازی برای موتور های جستجو، بازاریابی در موتور های جستجو و در شبکه های اجتماعی، آنالیز اقدامات تان در سایت و شبکه های اجتماعی، اصول و انواع تبلیغات کلیکی و نمایشی، اصول داشتن سایت های فروشگاهی، تجارت الکترونیک و… ارائه می شود. شما با خرید این دوره فیلم های آموزشی آن را مشاهده می کنید و باید در انتها به آزمون تستی آن پاسخ دهید.

۵. مدرک سئو داخلی سمراش – SEMrush Certificate on page and technical SEO

یکی از دوره های معروف گوگل، دوره ی سمراش است. در این دوره اصول سئو داخلی به طور کامل توضیح داده می شود و پس از آن مدرک در دسترس کاربر قرار می گیرد. یکی از برنامه هایی که گوگل برای بررسی سئو در اختیار کاربران قرار می دهد، سمراش است. امروزه این برنامه برای بررسی سئو در بین سئو کار ها اهمیت زیادی دارد. در نتیجه اگر در زمینه ی سئو فعالیت دارید توصیه می شود از این دوره استفاده کنید. این مدرک که توسط کمپانی Semrush صادر می شود. همچنین بیان می کند که شخص با اصول سئو و بهینه سازی سایت ها آشنایی کامل دارد و می تواند در این زمینه فعالیت کند و موثر واقع شود.

۶. مدرک خلاقانه سئو گوگل – Creative Certification SEO Google

در این دوره آموزشی اطلاعات سئو و نحوه ی انجام آن برای کاربران آموزش داده می شود. همچنین استراتژی و نحوه ی انجام سئو به صورت حرفه ای نیز برای کاربران توضیح داده می شود. پس از گذراندن این دوره با دادن تست مربوط به آن مدرک در اختیار کاربر قرار می گیرد.

۷. مدرک گوگل ادز

یکی از بزرگترین شبکه های تبلیغاتی در دنیا گوگل ادز است. سایت ها از گوگل ادز برای قرار گرفتن در صفحه ی نتایج اول استفاده می کنند. برای استفاده از گوگل ادز لازم است مهارت کافی در این زمینه داشته باشید. استفاده از این ابزار حساست هایی دارد که در صورت بی توجهی مشکلاتی به وجود می آورد. با استفاده از این دوره می توانید مهارت های لازم را به دست آورید. سپس در زمینه های مختلف آن فعالیت کنید.

۸. مدرک گوگل آنالیتیک

برای آنالیز رفتار کاربر در سایت از برنامه های مختلفی استفاده می شود. یکی از معروف ترین این برنامه ها گوگل آنالیتک است. استفاده و آنالیز دقیق در این زمینه نیازمند دانش کافی است. فردی که در این حوزه قصد فعالیت دارد باید مدارک آن را به درستی بشناسد. برای این کار گوگل مدرک های مختلفی در اختیار کاربر قرار می دهد که برای اخذ آن باید حتما در دوره های آن شرکت کند.

شرکت طراحی سایت و اپلیکیشن

شرکت طراحی سایت و اپلیکیشن

دوره هایی که گوگل در اختیار کاربران قرار می دهد برای بهبود فعالیت سایت ها در فضای اینترنتی است. در نتیجه برای اینکه فعالیت سایت ها بهتر انجام شود باید نکات آن مورد بررسی قرار گیرد. در هنگام طراحی سایت باید به سئو، تولید محتوا، تجربه ی کاربری، آنالیز رفتار کاربر و… توجه شود. به همین علت افرادی که در زمینه ی طراحی سایت و سئو فعالیت می کنند باید به این موارد تسلط پیدا کنند. مراکز و شرکت های مختلفی به طراحی انواع سایت و اپلیکیشن در سراسر دنیا مشغول اند. برای استخدام در این شرکت ها مخصوصا در خارج از ایران باید مدارک معتبر گوگل را به دست آورید. اگر قصد سفارش طراحی سایت در ایران را دارید می توانید طراحی سایت خود را به شرکت های معتبر در این زمنیه بسپارید. یکی از این شرکت ها، شرکت آترین فناوران زنده رود است.


در صورتی که قصد سفارش طراحی نرم افزار را دارید می توانید با شماره های زیر تماس حاصل فرمایید.

شماره تلفن:

۰۲۱-۲۸۴۲۱۶۵۶۰۳۱-۳۲۱۲۱۶۵۶


سخن آخر

داشتن رزومه ی غنی و مناسب برای استخدام در شرکت های حرفه ای بسیار لازم است. گوگل یکی از بزرگترین شرکت های دنیا در زمینه ی آی تی است. این شرکت ارائه دهنده ی انواع دوره و مدارک آموزشی در زمینه ی آی تی است. با شرکت در دوره های مختلف گوگل و دادن تست آن می توانید مدارک معتبر در این زمینه به دست آورید. در این مقاله به طور کامل به بررسی اینکه مدارک معتبر گوگل چیست پرداختیم. امیدواریم مطالب برای شما مفید بوده و از خواندن آن لذت برده باشید. شما می توانید سوالات خود را در رابطه با اینکه مدارک معتبر گوگل چیست با ما در میان بگذارید.

دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

جستجو

الان با ما تماس بگیرید