۱.عقد قرارداد

عقد قرارداد طراحی سایت و اپلیکیشن در اصفهان

آترین فناوران با عقد قرارداد به صورت رسمی و استاندارد برای انواع پروژه های دریافتی، حس آسودگی و اطمینان خاطر را برای مشتریان خود فراهم می کند. موارد مهمی مانند: مدت زمان اجرای پروژه، هزینه های اجرایی، مدت زمان پشتیبانی و... به صورت کامل در قرارداد مورد نظر قید می شود.
آترین فناوران به عنوان مجری و ارائه دهنده خدمات فناوری اطلاعات برای عقد قرارداد های خود، به شیوه ای کاملا اصولی پایبند است.

مراحل انجام پروژه

۲.تحلیل پروژه

تحلیل پروژه سایت، اپلیکیشن و سئو در اصفهان

پس از عقد قرارداد، به مرحله تحلیل پروژه وارد می شویم. در این مرحله نیاز های شما به صورت دقیق بررسی خواهند شد. همچنین روش مورد استفاده برای پیاده سازی محصول مورد نظر، توسط مدیر پروژه مورد بررسی های لازم قرار می گیرد. اعضای مختلف تیم بر اساس سفارش دریافتی از سوی مشتری، وظایف مربوطه را دریافت و برنامه ریزی کلی برای اجرای فرایند پروژه آغاز می شود.
تلاش ما در این بخش انتخاب بهترین راه برای رسیدن به نتایجی مطلوب است.

مراحل انجام پروژه

۳.مشاهده روند کار

مشاهده روند کار طراحی سایت، اپلیکیشن و سئو در اصفهان

پس از اینکه فرایند برنامه ریزی، شفاف سازی ایده ها و تعیین اهداف، طبق سلیقه و درخواست مشتری به حد مطلوب و استانداردی رسید؛ وارد فاز اجرایی پروژه می شویم. در این مرحله شما می توانید به صورت گام به گام شاهد روند تولید محصول سفارشی خود باشید.
آگاهی شما از پیشرفت کار، سبب می شود تا نگرانی های احتمالی به کم ترین میزان خود برسد. این فرایند نظارتی در فضای مجازی از طریق نرم افزار مدیریت پروژه ما به راحتی امکان پذیر است.

مراحل انجام پروژه

۴.تحویل و آموزش

تحویل و آموزش سایت، اپلیکیشن و سئو در اصفهان

در این مرحله محصول سفارشی شما بر اساس تمامی جزئیات درخواستی و اهداف مورد انتظار؛ آماده تحویل خواهد بود. در این بخش از فرایند تحویل پروژه، جامعیت و کارکرد صحیح وب سایت یا اپلیکیشن شما از جهات مختلف، مورد تست و آزمون های اولیه قرار می گیرد. در صورتی که تمامی مراحل تست، مورد تایید سرپرست تیم قرار بگیرد و همچنین رضایت کامل مشتری را به همراه داشته باشد؛ محصول نهایی به مشتری تحویل داده می شود.
علاوه بر موارد فوق در صورت نیاز آموزش های لازم و اولیه جهت استفاده از محصول دریافتی ارائه خواهد شد.

۵.پشتیبانی

پشتیبانی سایت، اپلیکیشن و سئو در اصفهان

ازجمله دغدغه های مهم افراد پس از تحویل سایت یا اپلیکیشن سفارشی خود، دریافت خدمات پشتیبانی است.
تیم آترین فناوران با ارائه خدمات پشتیبانی رایگان برای مشتریان خود، این نیاز مهم را به خوبی پوشش می دهد. پشتیبانی از انواع محصولات اعم از سایت و اپلیکیشن، نرم افزار های سفارشی، پورتال و... به صورت ویژه توسط متخصصین آترین فناوران انجام می شود.
به طور کلی پروژهای طراحی شده بر مبنای کارکرد صحیح، رضایت، همراه با پشتیبانی تخصصی ارائه می گردد.

مراحل انجام پروژه- مدیریت پروژه کلان
مراحل انجام پروژه
مراحل انجام پروژه- مدیریت پروژه 4
مراحل انجام پروژه- مدیریت پروژه 5
مراحل انجام پروژه- مدیریت پروژه 2
مراحل انجام پروژه - مدیریت پروژه 1
الان با ما تماس بگیرید