آترین فناوران| ارائه خدمات

مسیر آترین فناوران

افراد بسیاری که قصد دارند پروژه طراحی سایت یا اپلیکیشن را به ما بسپارند بسیار تمایل دارند بدانند آترین فناوران چه مسیرهایی را طی نموده است تا به اینجا رسیده است؟ چه راههایی را امتحان کرده است که به یک باور دست یافته است که کدام راه را انتخاب کند که بهترین باشد. در این مقاله مقصود ما بررسی این مسیرها است. در صورتی که شما نیز مایل به دریافت اطلاعات با ارزش هستید با ما تا انتهای مقاله همراه باشید.

نمایی از شرکت آترین فناوران

ضرورت تأسیس شرکت آترین فناوران در سال ۱۳۹۶

شرکت آترین فناوران در سال ۱۳۹۶ با همت و تلاش مدیران این شرکت تأسیس شد.در مسیر آترین فناوران اهداف مهم این شرکت قرار داشت. زمانی که آنها تصمیم به تأسیس این شرکت گرفتند موارد مختلفی را در نظر گرفتند که در زیر به آنها به صورت کوتاه اشاره می کنیم.

  • در نظر گرفتن نیاز اکثر مشاغل به داشتن سایت
  • ورود گوشی های هوشمند با بالاترین تکنولوژی
  • نیاز افراد به اینکه در هر مکانی بتوانند محصولات خود را به فروش برسانند و خدمات خود را ارائه دهند.
  • بهبود وضعیت کشور از لحاظ اقتصاد و پیشرفت در حوزه فناوری اطلاعات
  • بالا بردن سطح کیفیت زندگی در ایران

شروع فعالیت آترین فناوران ار کجا بود؟

پس از اینکه اهداف اصلی شرکت مشخص شد و برای آنها برنامه ریزی شد. مدیران شرکت با تلاش بسیار در شهر اصفهان ارگ جهان نما اولین شعبه این شرکت را افتتاح کردند و با توجه به رشد در این حوزه، در شهرهای دیگر نیز به تأسیس شعبه های شرکت پرداختند. شروع فعالیت با دو نفر انجام شد و با توجه به پیشرفت در شغل افراد حرفه ای دیگر نیز به این تیم پیوستد و در هرچه بهتر کردن شرایط شرکت تلاش کردند. در شرکت آترین فناوران سایت های متفاوتی با موضوعات مختلف طراحی شد. اپلیکیشن های حرفه ای مطابق با نیاز مشتری با بهترین کیفیت و امکانات ارائه شد.

مجوز فعالیت سازمان نظام صنفی

حوزه فعالیت شرکت از ابتدا تا الان

شرکت آترین فناوران در آغاز فعالیت تنها در زمینه طراحی سایت و اپلیکیشن به صورت تخصصی فعالیت می کرد.این شرکت از بهترین برنامه نویسان، طراحان سایت و گرافیست های مجرب برای پیشبرد اهداف شرکت جهت این امر استفاده می کرد. جالب است بدانید به مرور حیطه فعالیت شرکت گسترده شد. آترین فناوران در حال حاضر علاوه بر طراحی سایت و اپلیکیشن در زمینه سئو، تبلیغات اینترنتی، تبلیغات گوگل،طراحی گرافیکی، نرم افزارهای تحت وب، پرتال های تحت وب با ایده های خلاقانه، نرم افزارهای سفارشی و نرم افزارهای تحت ویندوز نیز در حال فعالیت است.

از دیگر اهداف مهم شرکت آترین فناوران

یکی از اهداف اصلی شرکت آترین فناوران بالا بردن سطح دانش پرنسل شرکت است. به طور مثال اگر فردی در زمینه برنامه نویسی فعالیت می کند و از نظر سطح در مرحله یک قرار دارد با ارائه آموزش های فعالیت مدیران شرکت این فرد به مراحل ۱۰ و بالاتر می رسد و اگر قبل در یک زبان برنامه نویسی از تسلط کافی برخوردار بود اکنون بر چندین زبان تسلط دارد و به خوبی از انجام وظایف در این حیطه برمی آید. شرکت برای حرفه ای شدن این افراد خدمات زیر را ارائه می دهد.

  • دریافت آموزش های متنوع به صورت تخصصی
  • ارائه فیلم های آموزشی با بهترین کیفیت و به طور کاملا اصولی
  • قراردادن این افراد در پروژه های آزمایشی و واقعی

فاکتورهای مهم استخدام افراد در شرکت آترین فناوران

زمانی که شرکت تصمیم دارد یک سری افراد را برای کار در شرکت استخدام کند. خواه قصد داشته باشد این فرد را به عنوان برنامه نویس استخدام کند و خواه گرفیست به نکات مهمی توجه می کند.

  • استخدام نیروهای جوان، خلاق و با انگیزه
  • بررسی استعداد این افراد در حوزه ای که قصد فعالیت دارند.
  • پروزش استعدادهای نهفته پرسنل

شرکت با استفاده از استخدام نیروهای جوان که از تجربه کافی برخوردار هستند به بهبود کیفیت خدمات شرکت می پردازد و با پرورش استعدادهای افراد که گاهی نادیده گرفته می شوند به رشد فردی آنها کمک می کند. در صورتی که شما نیز نیازمند به یک سایت حرفه ای برای کسب و کار خود هستید با آترین فناوران تماس بگیرید. آترین فناوران با ارائه بهترین سایت و پشتیبانی حرفه ای شما را به اهدافتان می رساند.

فعالیت شرکت از سال ۱۳۹۷ به بعد در چه شهرهایی انجام شد؟

پس از اینکه شرکت در همه زمینه ها رشد بالایی داشت و تبلیغات گسترده ارائه داد و کیفیت کار این شرکت توسط افراد متفاوت مشاهده شد با پیشنهادهای متفاوتی از شهرهای مختلف مواجه شد. مدیران شرکت در این زمینه به بحث و گفتگو پرداختند و تصممیم گرفتند در شهرهایی که با تقاضاهای بیشتری برای طراحی سایت و اپلیکیشن روبرو هستند اقدام به تأسیس شرکت کنند. از جمله این شهرها می توان به تهران، قم و کیش اشاره کرد.

شرکت در آینده های نه چندان دور چه اهدافی را دنبال می کند

شرکت در آینده نه چندان دور اهداف مهمی دارد که در زیر به آنها اشاره می کنیم.

  • تأسیس شرکت در بیشتر شهرهای ایران
  • تبدیل شرکت به یک برند مورد اعتماد و تخصصی
  • ارائه بهترین راه حل ها در زمینه سوددهی بیشتر در کسب و کار به افرادی که پروژه های خود را به آترین فناوران می سپارند.
  • بالا بردن کیفیت خدمات در بالاترین سطح ممکن

نتیجه گیری

در این مقاله به بررسی مسیر شرکت آترین فناوران از زمان تأسیس تا به امروز پرداختیم. ضرورت های مهم تأسیس این شرکت را بیان کردیم. از ضرورت های تأسیس این شرکت، نیاز مشاغل به سایت، ورود گوشی های هوشمند، بهبود وضعیت اقتصادی و … را باید اشاره کرد. از دیگر نکاتی که در مورد آترین فناوران بیان کردیم این است که آغاز فعالیت آن از ارگ جهان نما بود. از اهداف مهم شرکت پرورش نیروی با استعداد است که برای این هدف امکانات مختلفی را در اختیار پرسنل قرار می دهد.

دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

جستجو

الان با ما تماس بگیرید