استارت آپ برتر اروپا

معرفی ۱۰ استارت آپ برتر اروپا

مقدمه

برای شروع یک کسب و کار در ابتدا ایده های مختلفی به ذهن صاحبان کسب و کار می رسد. ایده ها در ابتدا خام بوده و برای پیشرفت در این زمینه باید از افراد خلاق و ماهر استفاده شود.
استارت آپ یا به مفهومی دیگر شرکت های نوپا تلاش می کنند تا ایده های خام و اولیه را به طرحی قوی تبدیل کنند. در ادامه مقاله به معرفی ۱۰ استارت آپ برتر اروپا می پردازیم. پیشنهاد می کنیم تا انتهای این مقاله همراه ما باشید.

فهرست

استارت آپ چیست؟

معرفی ۱۰ استارت آپ برتر اروپا


معرفی 10 استارت آپ برتر اروپا

استارت آپ چیست؟

صاحبان کسب و کار معمولا در ابتدای مسیر خود طرح و ایده های مختلفی دارند. این طرح ها خام هستند. برای بهتر شدن و تاثیرگذاری آن نیاز است تا ایده ها خلاقانه و کاربردی شود. استارت آپ ها ایده های خام را به ایده های قوی و خلاقانه تبدیل می کنند تا کسب و کار ها رونق پیدا کنند. صاحبان کسب و کار برای بهتر شدن و فروش بیشتر محصولات خود معمولا از شرکت های نوپا کمک می گیرند. برای موفقیت در استارت آپ ها حتما لازم نیست شرکت ها روی یک مبحث علمی سخت کار کنند. اکثر کار آن ها مربوط به توسعه و افزایش فروش محصولات و خدمت رسانی است.
معمولا استارت آپ ها، اپلیکیشن هایی با توجه به نوع فعالیت خود طراحی می کنند. یکی از شرکت های معتبر در زمینه طراحی سایت و اپلیکیشن، شرکت آترین فناوران است. این شرکت با طراحی اپلیکیشن های مخصوص برای استارت آپ های ایرانی سبب راحت تر شدن فعالیت آن ها می شود. برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید به سایت آترین فناوران مراجعه کنید.

معرفی ۱۰ استارت آپ برتر اروپا

استارت آپ های زیادی در داخل و خارج از کشور وجود دارد. در ادامه به معرفی ۱۰ استارت آپ برتر اروپا و نوع فعالیت هر کدام می پردازیم.

Aponomy :

هدف اصلی این استارت آپ کمک به انسان ها برای یافتن هدف در زندگی کاری و شخصی خود است. همچنین این استارت آپ در تلاش است تا با این کار فقر و بیکاری ریشه کن شود و آرامش در سراسر جهان گسترش پیدا کند. این پلتفرم بسیار تازه کار بوده و قرار است به زودی از آن رونمایی شود. با این وجود شرکت های زیادی به سرمایه گذاری اولیه در این پلتفرم پرداخته اند.

Aponomy

eSolidar:

این استارت آپ با طراحی پلتفرم مخصوص به خود، با دعوت از مردم و سلبریتی ها به مددکاری اجتماعی و جمع کردن مبالغ مالی به برطرف کردن نیاز های افراد فقیر و نیازمند می پردازد. این شرکت نوپا به عنوان بازار خیریه نیز شناخته می شود.

eSolidar

curve:

استارت آپ curve با بهره گیری از فناوری جدید پلتفرمی بانکی طراحی کرده که به وسیله آن تمام کارت های بانکی را می توان به یک کارت هوشمند متصل کرد. این پلتفرم به نوعی کیف پول آنلاین شما محسوب می شود.

curve

Logically:

یکی از استارت آپ هایی که با استقبال زیاد مردم مواجه شده logically است. وظیفه ی اصلی این استارت آپ شناسایی اخبار نادرست و جعلی می باشد. کاربران با استفاده از این پلتفرم می توانند اخبار درست را شناسایی کرده و اخبار و گزارشات غلط و جعلی را تشخیص دهند. این برنامه از گسترش شایعات نیز جلوگیری می کند.

Logically

cleo:

یکی دیگر از پلتفرم های قابل استفاده برای مدیریت مالی حساب شما cleo است. اگر قصد خرید چیزی را داشته باشید ولی ندانید که در حساب شما پول به اندازه ی کافی وجود دارد یا نه می توانید از این پلتفرم کمک بگیرید. همچنین با استفاده از آن می توانید مقداری از پول های خود را پس انداز کرده و به خیریه ها کمک کنید.

cleo

second Home:

second home استارت آپی با هدف رشد و شکوفایی فکری، نو آوری در کسب و کار و پیشرفت در زمینه های هنری است. این شرکت با طراحی فضایی آرام به مخاطبان این امکان را می دهد که به راحتی در کنار افراد موفق در حوزه های مختلف هنری قرار گیرند تا کارهای بزرگ و خاصی شکل بگیرد.

second Home

 jobrocker:

مزیت وجود این استارت آپ، به این دلیل است که کاربران می توانند به جست و جوی شغل مورد نظر خود در آن بپردازند و در صورت ابهام یا درخواست مشاوره، از مشاوران آن در تمامی زمینه های شغلی استفاده کنند.

jobrocker


جالب است بدانید در ایران نیز شرکت های نوپا در زمینه ی یافتن شغل مانند jobrocker وجود دارد. ما در این مقاله به معرفی ۱۰ استارت آپ برتر اروپا می پردازیم ولی خوب است بدانید که اکثر کشورهای جهان امروزه دارای استارت آپ های مخصوص به خود برای پیشرفت جامعه هستند.


karma:

استارت آپ کارما با تهیه پلتفرمی این امکان را در اختیار رستوران ها، کافی شاپ ها و… قرار می دهد تا هر روز باقی مانده ی غذا و محصولات خود را با قیمتی کمتر در معرض فروش بگذارند تا هدر رفتن مواد غذایی به حداقل برسد.

karma

kiron:

شرکت kiron این امکان را در اختیار پناهندگان قرار می دهد تا در هر کجا که هستند در زمینه های مختلف علمی و دیگر زمینه ها بتوانند در سطح بالایی آموزش ببینند و پیشرفت کنند. پلتفرمی در این زمینه طراحی شده که پناهندگان به صورت آنلاین می توانند از امکانات آن استفاده کنند.

kiron

handiscover:

شرکت استارت آپی handscover به مخاطبان خود این امکان را می دهد تا بتوانند به راحتی سفر کرده و محل اقامت خود را رزرو کنند. همچنین در صورتی که دارای معلولیت باشند می توانند از فیلتر های طراحی شده در پلتفرم استفاده کنند تا سفر آرامی داشته باشند. جالب است بدانید این شرکت توسط پدری راه اندازی شده که فرزندش دارای معلولیت بوده و امکان سفر نداشته است.

handiscover

 

سخن آخر

استارت آپ ها در زمینه های مختلف می توانند بر روی جامعه و پیشرفت آن تاثیرگذار باشند. برای راه اندازی یک استارت آپ نیازمند افراد متخصص و ماهر در این زمینه است. ایده ی خلاقانه کلید داشتن یک استارت آپ موفق است. کشورهای مختلفی استارت آپ های مخصوص به خود را راه اندازی کرده اند. که در این مقاله به معرفی ۱۰ استارت آپ برتر اروپا پرداختیم. امیدواریم مطالب ارائه شده برای شما مفید بوده باشد.

دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

جستجو

الان با ما تماس بگیرید