نرم افزار اختصاصی بیمارستان

نرم افزار اختصاصی کلینیک و بیمارستان

مقدمه

با توجه به گسترش تکنولوژی و امکانات دیجیتال در دنیای امروزی کارها سریع و راحت تر انجام می گیرد. یکی از راه های سریع برای دستیابی به اطلاعات، خرید و فروش، برقراری ارتباط، رزرو نوبت و… استفاده از اپلیکیشن ها و نرم افزار های مخصوص به آن است. اکثر مردم بر این باورند که اپلیکیشن ها و طراحی سایت برای کسب و کارشان عامل موفقیت و رونق آن ها است. یکی از مراکز مهم که باید نرم افزار و اپلیکیشن مخصوص به خود را داشته باشد کلینک ها و بیمارستان ها است. در این مقاله توضیحی درباره ی نرم افزار اختصاصی کلینیک و بیمارستان خدمت شما دوستان عزیز ارائه می دهیم.

فهرست

نرم افزار اختصاصی کلینیک و بیمارستان

مزایای داشتن نرم افزار اختصاصی کلینیک و بیمارستان

معرفی انواع نرم افزار اختصاصی کلینیک و بیمارستان

۴ نوع از پرکاربردترین نرم افزارهای حوزه سلامت

ویژگی های یک نرم افزار خوب برای بیمارستان ها و کلینیک تخصصی

راه های افزایش جذابیت نرم افزار اختصاصی کلینیک و بیمارستان

سفارش طراحی نرم افزار اختصاصی کلینیک و بیمارستان


نرم افزار اختصاصی کلینیک و بیمارستان

نرم افزار اختصاصی بیمارستان

امروزه با افزایش جمعیت و گسترش شهرها نیاز به داشتن کلینیک تخصصی و بیمارستان ها بیشتر شده است. با پیشرفت تکنولوژی دیگر لازم نیست مراجعه کنندگان ساعت زیادی از وقت خود را صرف گرفتن نوبت و منتظر ماندن در مطب شوند. یکی از راه های سرعت بخشیدن در این کار، به کارگیری نرم افزار اختصاصی کلینیک و بیمارستان است. هر بیمارستان یا کلینیک تخصصی برای خود اپلیکیشن یا نرم افزاری لازم دارد تا بیماران بدون مراجعه حضوری بتوانند نوبت بگیرند. همچنین بدون معطلی ویزیت شوند. استفاده از اپلیکیشن ها این امکان را در اختیار بیماران قرار می دهد تا حتی بتوانند از راه دور نیز ویزیت شوند و پزشک بر روند درمان آن ها از راه دور تسلط داشته باشد. استفاده از اپلیکیشن ها به جهت نصب سریع آن ها در تلفن همراه از اهمیت زیادی برخوردار است. با داشتن نرم افزار اختصاصی کلینیک و بیمارستان بر روی تلفن همراه خود می توانید در هر ساعتی از شبانه روز و در هر کجا که هستید نوبت رزرو کنید یا از دیگر امکانت آن بهره مند شوید. برای داشتن اپلیکیشن بهتر است کار را دست شرکت های معتبر بسپارید.


شرکت آترین فناوران با سابقه بالا در طراحی انواع اپلیکیشن و سایت این امکان را در اختیار کلینیک های تخصصی و بیمارستان ها قرار می دهد تا اپلیکیشن مخصوص به خود را داشته باشند.

برای دریافت اطلاعات بیشتر و سفارش می توانید با مشاوران ما در شرکت آترین فناوران تماس بگیرید

شماره تلفن

۰۲۱-۲۸۴۲۱۶۵۶۰۳۱-۳۲۱۲۱۶۵۶


مزایای داشتن نرم افزار اختصاصی کلینیک و بیمارستان

داشتن اپلیکیشن و نرم افزار های اختصاصی برای کلینیک و بیمارستان ها هم برای بیماران و هم برای کادر پزشکی بیمارستان مزیت هایی را به همراه دارد. در ادامه به آن اشاره می کنیم.

  1. دریافت نوبت به صورت آنلاین و جلوگیری از صرف زمان زیاد
  2. دریافت اطلاعات جامع درباره ی پزشکان و تخصص آن ها
  3. مشاهده آدرس دقیق بیمارستان روی نقشه گوگل و اطلاعاتی درباره ی ساعت حضور پزشک
  4. شناخت موسسات طرف قرار داد با کلینیک و بیمارستان برای بیمه بیماران
  5. کسب اطلاعات درباره ی بیمارستان و کلینیک و امکانات آن ها
  6. نظرسنجی و تلاش برای بهبود انتقادات
  7. ارتباط سریع و دستیابی به بخش های مختلف
  8. پرسش و پاسخ

مزایای طراحی نرم افزار اختصاصی کلینیک و بیمارستان

۴ نوع از پرکاربردترین نرم افزارهای حوزه سلامت

اپلیکیشن و نرم افزارهای اختصاصی برای کلینیک و بیمارستان از اهمیت زیادی برخوردار است. علاوه بر این نوع نرم افزارها، اپلیکیشن های دیگری نیز در حوزه سلامت وجود دارد. کاربران می توانند با استفاده از این نرم افزارها بیشتر مراقب سلامت خود و پیشگیری از بیماری ها باشند.

اپلیکیشن های درمانی از راه دور

مزیت داشتن این نوع اپلیکیشن برای کلینیک های تخصصی و بیمارستان ها این است که می توانند خدمات را به صورت راحت و سریع در دسترس افرادی قرار دهند که در نقاط دور افتاده یا روستایی زندگی می کنند.

اپلیکیشن های سلامت فردی

این نوع اپلیکیشن ها شامل اپلیکیشن های مدیریت وعده های غذایی، رژیم، ورزش در خانه، یادآوری دارو و… است. با نصب این اپلیکیشن ها افراد می توانند در خانه خود به راحتی و با پیروی از یک ورزشکار خوب، ورزش کنند. همچنبن برای افراد مسن که ممکن است داروهای خود را فراموش کنند وجود این اپلیکیشن ها با یادآوری دارو کمک زیادی به آن ها می کند.
امروزه کلینیک های تخصصی علاوه بر نیاز به داشتن اپلیکیشن مخصوص به خود، در تلاش هستند تا اپلیکیشن های دیگری را در حوزه ی مدیریت غذا و انواع رژیم ها داشته باشند تا به بیماران خود معرفی کنند. زیرا یکی از عوامل مهمی که در بهبود سلامت انسان ها موثر است وعده ی غذایی مناسب می باشد.

اپلیکیشن های سلامت فردی

اپلیکیشن خدمات پزشکی در منزل

با شروع ویروس کرونا در جهان مراجعه به کلینیک و بیمارستان ها به طور گسترده ای افزایش پیدا کرد. در اوایل انتشار این ویروس که مردم اطلاعات زیادی درباره ی آن نداشتند هر کس با کوچکترین علائمی به پزشک مراجعه می کرد. این کار باعث شلوغ شدن کلینیک و بیمارستان ها شد. بیمارستان ها و کلینیک هایی که اپلیکیشن مخصوص به خود را داشتند از بیماران خواستند تا در صورتی که علائم شدیدی ندارند سوالات خود را در آنجا مطرح کرده و به طور آنلاین ویزیت شوند. این کار باعث کاهش مراجعه ی حضوری و کم شدن گسترش بیماری شد.

اپلیکیشن برنامه خواب

این برنامه به افرادی که برنامه ی خواب مناسب ندارند کمک می کند تا به راحتی برنامه ی خواب خود را تنظیم کنند و در صورتی که با مشکل مواجه شدند با پزشک مربوطه آن را در میان بگذارند.

ویژگی های یک نرم افزار خوب برای بیمارستان ها و کلینیک تخصصی

  1. لود و بارگیری اپلیکیشن باید سریع باشد در غیر این صورت کاربران آن را به سرعت از روی تلفن همراه خود حذف می کنند.
  2. بهتر است اپلیکیشن به نحوی طراحی شود که همه ی گروه های سنی بتوانند از آن استفاده کنند.
  3. طراحی گرافیکی زیبا و جذاب اما ساده داشته باشد.
  4. حجم و ورژن اپلیکیشن ها بهتر است به گونه باشد که بر روی هر گوشی نصب شود.
  5. در اپلیکیشن ها باید قسمتی برای بارگذاری مقالات و نکات پزشکی وجود داشته باشد.

راه های افزایش جذابیت نرم افزار اختصاصی کلینیک و بیمارستان

روش های مختلفی برای جذاب تر شدن اپلیکیشن ها وجود دارد که در ادامه به آن اشاره می کنیم.

  1. نام مناسب برای اپلیکیشن باعث جلب توجه کاربران و جایگیری در ذهن می شود.
  2. بهتر است اپلیکیشن خود علاوه بر بارگذاری در اپ استورهای خارجی، در اپ استورهای ایرانی نیز قرار دهید.
  3. امکان ویزیت توسط متخصصان به نام در حوزه های مختلف پزشکی
  4. اطلاع رسانی از دستاوردهای جدید پزشکی و معرفی آن به صورت پادکست یا ویدئو
  5. استفاده از گرافیک جذاب در طراحی

راه های افزایش جذابیت نرم افزار اختصاصی کلینیک و بیمارستان

سفارش طراحی نرم افزار اختصاصی کلینیک و بیمارستان

برای داشتن یک نرم افزار مناسب در حوزه ی خدمات پزشکی برای کلینیک و بیمارستان باید به شرکت های معتبر در این زمینه مراجعه کنید. طراحی سایت یا اپلیکیشن کار راحتی نیست و اگر به درستی انجام نشود بازدهی خوبی نخواهد داشت. یکی از شرکت های معتبر و حرفه ای در زمینه ی طراحی سایت و اپلیکیشن، شرکت آترین فناوران است. با اطمینان خاطر می توانید طراحی اپلیکیشن خود را به دست طراحان ماهر در آترین فناوران بسپارید. برای دریافت اطلاعات بیشتر می توانید به سایت آترین فناوران مراجعه کنید.
هزینه های مربوط به طراحی سایت و اپلیکیشن با توجه به کیفیت آن، مدت زمان پشتیبانی، نوع زبان برنامه نویسی آن، امکاناتی که نرم افزار ارائه می دهد، طراحی گرافیکی و… متغیر است. هرچه امکانات اپلیکیشن بهتر و جامع تر باشد تعداد نصب آن نیز افزایش پیدا می کند.


برای دریافت اطلاعات بیشتر و سفارش می توانید با مشاوران ما در شرکت آترین فناوران تماس بگیرید.

شماره تلفن

۰۲۱-۲۸۴۲۱۶۵۶۰۳۱-۳۲۱۲۱۶۵۶


سخن آخر

یکی از راه های برقراری ارتباط، کسب اطلاعات در زمینه های مختلف، دریافت نوبت، خرید و فروش و… استفاده از اپلیکیشن ها و نرم افزارهای مربوط به آن حوزه است. امروزه یکی از راه های مناسب برای دریافت نوبت و ویزیت آنلاین به کارگیری نرم افزار اختصاصی کلینیک و بیمارستان است. این نرم افزار ها امکانات مناسبی را در اختیار کاربران قرار می دهند و بهره مندی از آن ها مزایایی را در اختیار پزشک و بیماران به همراه دارد. برای داشتن این نوع اپلیکیشن ها طراحی آن را باید به دست افراد ماهر سپرد. شرکت آترین فناوران یکی از شرکت های معتبر و با سابقه در ارائه ی انواع اپلیکیشن است. می توانید با خیالی راحت طراحی اپلیکیشن مورد نظرتان را به دست طراحان ماهر آن پسپارید. در این مقاله توضیحی درباره ی نرم افزار اختصاصی کلینیک و بیمارستان خدمت شما عزیزان قرار دادیم. امیدواریم از خواندن آن لذت برده باشید.

 

دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

جستجو

الان با ما تماس بگیرید