آیا وب سایت برای کسب و کار من مفید است؟

آیا برای کسب و کار نیاز به وب سایت دارم؟

اگر کسب و کار خود را به صورت سنتی می چرخانید و سود معمولی نصیب شما می کند، ممکن است این سوال را داشته باشید: آیا برای کسب و کار خود نیاز به وب سایت دارم؟ وب سایت چه برتری نسبت به روال در حال حاضر من دارد؟

پاسخ این سؤال به صورت کوتاه این است. با توجه به پیشرفت تکنولوژی در آینده نه چندان دور این یک نیاز اساسی است. یک وب سایت مزایای بسیار متنوعی را برای مشاغل کوچک دارد. مزایا سال به سال به صورت تصاعدی در حال افزایش است.اینترنت نیز چنین حالتی دارد.

قانع نشده اید؟ ما ده مورد از بزرگترین مزایایی را که کسب و کار کوچک شما حتی از یک وب سایت ساده می تواند دریافت کند جمع آوری کرده ایم.با ما همراه باشید…

ده دلیل برای نیاز به وب سایت برای کسب و کار خود

۱- وب سایت باعث می شود شما حرفه ای به نظر برسید

۸۴٪ از کاربران امروزه فکر می کنند یک وب سایت برای شرکت هایی است که دارای اعتبارهستند.در نتیجه وب سایت باعث اعتبار کسب و کار شما می شود. وب سایت شما همچنین بهترین مکان برای نشان دادن هرگونه گواهینامه یا جوایز حرفه ای کسب و کار شما است.

و فراتر از آن ، داشتن وب سایت شخصی به شما امکان می دهد. یک آدرس ایمیل به اسم برندتان ایجاد کنید. ایمیل با نام برند باعث می شود سطح حرفه ای بودن شما به افرادی قصد خرید از شما را دارند نشان داده شود، مخصوصا زمانی که قصد تجارت دارید.

ده دلیل برای نیاز به وب سایت برای کسب و کار خود

وب سایت شما می تواند مشتریان جدیدی را از طریق سرچ کردن در گوگل جذب کند.

ممکن است از روال فعلی تجارت خود راضی باشید ، اما هر شرکتی جابجایی را تجربه می کند. برای تشویق به موفقیت مستمر ، باید مشتریان جدیدی جذب کنید. و یکی از بهترین راه ها این است که خود را در Google نمایان کنید.

یک وب سایت بهینه سازی شده می تواند به کسب و کار شما در رتبه بندی مناسب برای انواع عبارات جستجو کمک کند. و مشتریان مداوم را جذب کند. چندین ابزار رایگان SEO وجود دارد که بهینه سازی وب سایت شما را بدون هیچ گونه آموزش قبلی آسان می کند.و یا میتوانید برای داشتن عمکارد بهتر این کا را به شرکت های که در این زمینه فعالیت میکند بسپارید.

۳. می توانید محصولات و خدمات خود را به وضوح به نمایش بگذارید.

شما همچنین می توانید از طراحی وب سایت خود به همراه تصاویر برجسته از محل کار خوداستفاده کنید .تا به مردم حس ورود به مکان فیزیکی شما را بدهد و حس اعتماد بیشتری را کسب کنند. اگر حوزه کاری شما با تخصص و یا یا علاقه شما مرتبط باشد هم میتواند به کسب و کار شما کمک شایانی را  انجام دهد.کار دیگری که می توانید انجام دهید این است که اطلاعات مهم مربوط به محصولات و خدمات خود را در وب سایت خود منتشر کنید تا مطمئن شوید مشتری مناسب را جذب می کنید.

به عنوان مثال ، اگر یک رستوران اداره می کنید ، ممکن است بخواهید در منوی خود مواردی را که فاقد گلوتن هستند استفاده کنید ، بنابراین افراد مبتلا به سلیاک یا سایر شرایطی که باعث خطرناک شدن گلوتن می شود می توانند در رستوران شما غذا بخورند.

نیاز به وب سایت

۴. شما می توانید بهترین بررسی ها و توصیفات خود را به طور برجسته در وب سایت خود نمایش دهید.

نمایش بهترین بازبینی ها و  پرفروشترین ها و یا محصولات جدید تخفیف دار باعث ترغیب کاربران و مشتریان برای استفاده از خدمات شما را بیشتر میکند.

اگر تجارت شما در مقالاتی از روزنامه ها یا وبلاگ های محلی معروف دیده شده است ، می توانید آن موارد را نیز ارائه دهید .

انتشار بهترین بررسی ها در وب سایت شما نیز در درجه دوم ایجاد یک بایگانی دائمی است. این بدان معناست که حتی اگر سایت های بازبینی شخص ثالث در آینده بسته شوند ، شما همچنان به بهترین نظرات خود دسترسی خواهید داشت.


بیشتربخوانید:چگونگی کسب درآمد از وب سایت


۵- یک وب سایت می تواند مشتریان را به تماس با شما ترغیب کند

وب سایت مکانی عالی برای در دسترس قرار دادن اطلاعات تماس شما و آدرس شما را در اختیار مشتریان خود قرار دهد. حتی می توانید اطلاعات تماس خود را در هدر یا فوتر منتشر کنید تا در هر صفحه نمایش داده شود.

۶. می توانید وب سایت خود از Google Maps ستفاده کنید تا افراد بتوانند شما را راحت تر پیدا کنند.

یک وب سایت به شما امکان می دهد نقشه ها را مستقیماً در محتوای خود جاسازی کنید.نمایش آدرس محل کار شما به وسیله گوگل مپ این امکان را به شما میدهد حتی افرادی که در حوالی شما نیستن به راحتی شما را پیدا کنند. این امر به ویژه اگر میزبان کاربران مثل رستوارن ها کافه ها و.. هستید بسیار عالی است .

۷. وب سایت شما جایگاه شما را در جامعه تثبیت می کند

اگر رقبای شما هنوز آنلاین نیستند ، احتمالاً به زودی حضور خواهند یافت. ابتدا با ایجاد یک وب سایت با کیفیت بالا خود را به عنوان یک رهبر در زمینه کاری خود تثبیت کنید.

اگر رقبای شما آنلاین هستند ، نوع دیگری از فرصت شماست. شما می توانید وب سایتی کاملاً متفاوت از سایت های رقبا ایجاد کنید. و به مشتریان نشان دهید چه چیزی باعثمتمایز شدن شرکت شما از رقبا می شود.نیاز به وب سایت با تثبیت جایگاه شما بیشتر خودنمایی می کند.

۸. یک وب سایت برای ایجاد و مدیریت دیگر ترسناک نیست

شرکت های بسیاری در ایجاد سایت میتواندد به شما کمک کنند یا حتی شما باکمک وردپرس بدون داشتن هیچ دانش کدنویسی هم میتوانید که یک سایت بسیار جذاب و کاربردی ایجاد کنید.

۹. یک وب سایت موفقیت شما را در طولانی مدت تضمین می کند

در سال ۲۰۲۰ ، تقریباً ۴.۵۴ میلیارد نفر (۵۹٪ از جمعیت جهان) از اینترنت استفاده می کنند و تعداد بیشتری از افراد در حال آنلاین شدن هستند.

بدون وب سایت ، تجارت شما برای این افراد نامرئی است. با پیشرفت بیشتر در دوران دیجیتال ، تجارت شما برای همه قابل مشاهده نخواهد بود مگر اینکه در یک وب سایت سرمایه گذاری کنید.

بنابراین برای اینکه در این دنیای دیجیتالی که به طور فزاینده ای رقم می خورد ، رقابت کنید ، کسب و کار شما باید آنلاین شود.

۱۰. تمام این مزایا را می توانید بدون صرف هزینه زیاد بدست آورید

ساخت یک وب سایت ساده تر از گذشته شده و همچنین مقرون به صرفه تر است. حتی میتوانید با یک هزینه بسیار معقول در یکسال یک سایت را اداره کنید.

وب سایت موفقیت

سخن پایانی

آیا برای کسب و کار خود به وب سایتی نیاز دارم؟ در این مقاله به بررسی پاسخ این سؤال پرداختیم. پاسخ این سوال این است که ، اگر می خواهید به رشد خود در طولانی مدت ادامه دهید ، منفی است. وب سایت یکی از بهترین سرمایه گذاری هایی است که هر کسب و کار می تواند در آینده انجام دهد.

  • برچسب ها :

دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

جستجو

الان با ما تماس بگیرید