ویژگی های شرکت طراحی سایت و اپلیکیشن

ویژگی شرکت طراحی سایت و اپلیکیشن خوب چیست؟

در این مقاله با ویژگی شرکت طراحی سایت و اپلیکیشن آشنا خواهید شد.طراحی سایت  و طراحی اپلیکیشن کاری بسیار سخت و خلاقانه  است. امروزه با استفاده از سایت سازهای رایگانی مانند وردپرس میتوان یک طراحی سایت کاری را نسبتاً به راحتی ایجاد کنید. البته حتما باید در این زمینه دانش های داشته باشید.ولی برای طراحی اپلیکیشن حتما باید این کار را به متخصص بسپارید.و فقط بحث ظاهر وب سایت مهم نیست. و علاوه بر آن عملکرد هم مهم است.  اما طراحی سایت برای کسب و کار های خاص که باید به صورت خصوصی ایجاد شوند آسان نیست. در دنیای امروز رابط کاربری و تجربه کاربری عامل اصلی جذب مخاطب است.تخصص در این حوزه اهمیت اساسی دارد. شرکت آترین فناوران تخصص های لازم در این زمینه را دار می باشد و شما میتوانید در این امر از ما کمک بگیرید.

یکی از دلایل مهم وسواس در انتخاب شرکت طراحی سایت این است که شرکت مورد نظر باید تمام نیازها را در نظر بگیرد و قادر به رفع آنها باشد.

هدف طراحی سایت و اپلیکیشن

قبل از اینکه ویژگی شرکت طراحی سایت را بیان کنیم.هدف از ایجاد وب سایت ضروری است و اینکه چه خدماتی را میخواهید ارائه دهید. به طور مثال اگر نیاز شما سایت فروشگاهی است. آیا  نیاز به  تبلیغات از  پنل پیامکی دارید؟یا اینکه  ظاهر سایت شما به چه صورت باشد؟ و آیا اصلا نیاز است برای کسب و کارتان اپلیکیشن هم سفارش دهید یا خیر؟ و هزارن سوال از این قبلی را باید برای خودتان روشن کنید. سپس به دنبال یک شرکت معتبر جهت ایجاد وب سایت و اپلیکیشن باشید.شما نمونه کارها و خدامت شرکت را ملاحظه می کنید.در انتها تصمیم گیری می کنید.

شما باید اهداف خود را از طراحی سایت بدانید. اهدافی که مشخص کردید روی کاغذ بنویسید. برنامه ریزی و تحلیل کنید و با انجام مشاوره های که با شرکتی که انتخاب کردید انجام می دهید و درخواست برای توضیح تمام نکات مهم می توانید یک انتخاب درست داشته باشید. اگر مشاوره صحیح وجود نداشته باشد و درخواست دهید همه کارها را شرکت انجام دهد.امکان دارد در انتها راضی نباشید.

ویژگی های شرکت طراحی سایت و اپلیکیشن

مبحث مهم دیگر این است جزء ویژگی شرکت طراحی سایت است تا برتری آنها اثبات شود. شرکت های متفاوتی اقدام به طراحی سایت می کنند و به روش های مختلف قصد دارند اعتماد مخاطبان را جلب کنند. امکان دارد نمونه کارهای متفاوتی را در سایت قرار دهند.درست است نمونه کار یکی از موارد مهم برای اثبات شرکت است اما به تنهایی کافی نیست.سعی کنید با مقاله همراه باشید تا با این نکات آشنا شوید.

 در این مقاله سعی شده مواردی که مورد نیاز انتخاب یک شرکت حرفه ای برای طراحی سایت و اپلیکیشن است را مرور کنیم.

صحبت با مشتریان قدیمی

یکی از روش های مهم که می توانید از حرفه ای بودن شرکت مطلع شوید.صحبت با مشتریان شرکت است.این افراد مهم ترین کسانی هستند که می توانند به شما کمک کنند.وقتی شما به سایت شرکت مورد نظر مراجعه می کنید.  با نمونه کارها و خدمات سایت مواجه می شوید.شما از سایت های مورد نظر بازدید می کنید.شما با می توانید با مدیر سایت صحبت کنید و از  رضایت فرد یا نهاد  مورد نظر مطلع شوید. و یا حتی با خواندن کامنت ها در نظر سنجی ها به این آگاهی برسید.صحبت با مشتریان قدیمی یکی از ویژگی شرکت طراحی سایت که اهمیت بالایی دارد.

هزینه متعارف طراحی سایت

گاهی شما با رجوع به بعضی از سایت ها هزینه های بالایی را برای طراحی سایت مشاهده می کنید. ممکن است برای طراحی مبلغ بسیار پایینی ارائه دهند. این موارد حرفه ای بودن طراح سایت یا کیفیت کار شرکت را عنوان نمی کند.زمانی که اقدام به طراحی سایت می کنید.باید به این نکته دقت کنید هزینه طراحی سایت باید متناسب با خدمات شرکت باشد.هزینه متناسب با خدمات یکی از ویژگی شرکت طراحی سایت است که باید به آن دقت کنید.

سابقه

یکی از مواردی که شما باید در انتخاب شرکت  برای ایجاد  وب سایت در نظر بگیرید سابقه و اعتبار است. البته نه اینکه شرکتی که نوپا است قابل اعتماد نیست. ولی باید در نظر بگیرید که داشتن سابقه  به این معناست که تجربه بیشتر و نمونه کارهای بیشتری دارند.

تخصص

مورد بعدی که باید به آن توجه کنید پایه و اساس یک شرکت است که برای شرکتهای طراحی سایت داشتن نیروهای متخصص  و حرفه ای  یعنی پایه و اساس.!یک نیروی حرفه و متعهد باید توانایی انجام انواع طراحی ،رفع مشکلات احتمالی،داشتن ایده های جذاب برای پیشبرد  کسب و کار و… را داشته باشد  و در نظر گرفتن این مورد  به نظر ما شرط اول انتخاب به عنوان شرکت ایجاد وب سایتتان است.

تعهد

تعهد و احساس مسئولیت یک شرکت ارائه دهنده طراحی سایت و اپلیکیشن  در قبال مشتریان از اهمیت ویژه ای برخوردار  است. این نکته که باید شرکت طراحی سایت و اپلیکیشن درخواست نیاز مشتری  و خدمات مورد نظر  آن را  در مدت زمان مشخصی تحویل دهند امر مهمی ست که باید به آن اشاره کرد.و مورد دوم در مبحث تعهد که باید به آن توجه شود این است  که پشتیبانی و نوع ارائه خدمات  و رفع مشکلات به وجود آمده بعد از تحویل پروژه  باید مورد بررسی و تحلیل قرار گیرد.تا حداکثر بازدهی برای مشتری را داشته باشد. پایبندی و تعهد اگر مهم ترین ملاک برای انتخاب یک شرکت  طراحی ساینت و اپلیکیشن نباشد، قطعاً کم اهمیت هم نیست.

خدمات پس از تحویل پروژه

وقتی صحبت از   خدمات پس از تحویل پروژه  میشود. باید بدانید که شرکت طراح سایت و اپلیکیشن موظف به انجام خدماتی از جمله  آموزش کنترل پنل و پاسخ به پرسش های مشتری ها، پشتیبانی از سایت به صورت ۲۴ساعته یا به مدت یکسال از وب سایت و در برخی موارد هم سئو و تولید محتوا برای وب سایت  میباشد. این موارد میتواند نشان دهنده اعتبار و میزان تعهد کاری و وجه تمایز  شرکت نسبت به رقبا باشد.با خواندن مطلب شما با ویژگی های یک شرکت معتبر  طراحی سایت و اپلیکیشن تا  حدودی آشنا شدید. و لازم به ذکر است شرکت آترین فناروان زنده رود  خدماتی همچون طراحی سایت و اپلیکیشن ،پشتیبانی و  تمام  موارد که  جز ویژگی های خوب محسوب میشوند را دارا میباشد.

خدمات پس از تحویل پروژه از ویژگی شرکت طراحی سایت است که اهمیت حیاتی دارد و باید به آن دقت شود.

 

مواردی که باید در ایجاد وب سایت توجه ویژه ای به آن داشته باشید این است که :

  • طراحی جذاب و کاربر پسند  از ویژگی شرکت طراحی سایت است. انتخاب قالب مناسب با موضوع سایت با طراحی دلنشین ضروری است.
  • سرعت سایت و بارگذاری صفحات، مهم ترین ویژگی برای وب سایت شما محسوب میشه. هر سایتی با هر طراحی  اگر سرعت کندی داشته باشد باعث ترک کاربر و درنتیجه از دست دادن مشتری میشوید.
  • نسخه responsive داشتن  یا همان واکنش گرا برای وب سایت در دنیای امروزه یک ضرورت است، البته با توجه به اینکه هر روز به تعداد کاربر هایی که توسط موبایل های هوشمند یا تبلت ها به وب سایت شما مراجعه می کنند افزوده میشود، دارا بودن این ویژگی برای سایت شما ضروریست. Responsive بودن یعنی پشتیبانی وب سایت از تمام صفحه نمایش ها مثل موبایل تبلت و…..
  • محتوای مناسب برای امر سئو و بهینه سازی و حتی راضی بودن مشتریان و کاربران شما خیلی مطرحه و به طراحی حرفه ای وب سایت کمک شایانی میکند.
  • پنل مدیریتی برای راحتی کار شما و مدیریت بهتر وب سایت باید وجود داشته باشد . به این دلیل که برای ورود و اعمال تغییرات کوچک  خودتان بتوانید بدون هزینه کردن و ایجاد مشکل آن را رفع کنید.
  • امنیت بالا در سایت با توجه به هکرهای موجود در بازار رقابت و اینترنت جهانی موضوعی است  که نمیتوان به سادگی از آن عبور کرد.، یکی  از موارد ضروری برای ایجاد وب سایت امنیت بالای وب  سایت است.
  • برچسب ها :

دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

جستجو

الان با ما تماس بگیرید