ویژگی وب سایت شرکتی

یک وب سایت شرکتی چه ویژگی هایی باید داشته باشد؟

مقدمه

امروزه با توجه به افزایش جمعیت و گسترش شهر ها دیگر نمی توان به روش قدیمی کسب و کار خود را به دیگران معرفی کرد. طراحی وب سایت شرکتی این امکان را در اختیار کاربران قرار داده تا بتوانند به راحتی انواع سازمان و شرکت ها را شناسایی کرده و از خدمات آن ها بهره مند شوند. برای گسترش کسب و کار در این زمینه باید طراحی حرفه ای بر روی سایت انجام شود. در این مقاله به طور کامل به بررسی ویژگی وب سایت شرکتی و مزایای آن می پردازیم. پیشنهاد می کنیم تا انتهای مقاله همراه ما باشید.

فهرست

سایت شرکتی چیست؟

ویژگی وب سایت شرکتی

مزایای طراحی سایت شرکتی

چه شرکت هایی باید سایت مخصوص به خود را داشته باشند؟

طراحی سایت شرکتی

نرم افزار و قالب سایت شرکتی


سایت شرکتی چیست؟

سایت شرکتی چیست؟

شرکت های بزرگ و سازمان ها برای نشان دادن کار و فعالیت خود نیاز به فضایی دارند که قابلیت گسترش داشته باشد. طراحی سایت شرکتی یکی از راه های سریع برای تحقق این کار است. با داشتن سایت های شرکتی بدون هیچ محدودیت مکانی و زمانی می توانید کسب و کارتان را به عموم مردم نمایش دهید. عده ای از مردم با اینکه از شما دور هستند اما نیاز دارند از خدمات شرکتی شما بهره مند شود در نتیجه آنان می توانند بدون هیچ محدودیتی وارد سایت شرکتی شما شده و علاوه بر آشنایی بیشتر با آن از خدمات بهره مند شوند. در نظر داشته باشید که امروزه به دلیل گسترش فضای اینترنتی و سایت های مختلف یکی از راه های پیشرفت در این زمینه طراحی سایت شرکتی حرفه ای و سبقت گرفتن از رقبای خود در این زمینه است.

ویژگی وب سایت شرکتی

سایت های شرکتی ویژگی های خاص مربوط به خود را دارند که در طراحی باید مد نظر قرار گرفته شود. در ادامه به این ویژگی ها اشاره خواهیم کرد.

۱. هنگامی که افراد وارد سایت شرکتی می شوند، انتظار دارند سایتی ساده پیش رویشان قرار گیرد تا به راحتی نیازی که دارند بر طرف سازند. پس بهتر است از پیچیدگی های طراحی جلوگیری شود.

۲. در صفحه ی نخست سایت که افراد به آن وارد می شوند بهتر است توضیح کوتاه و در عین حال کاملی از روند کار و تخصص شرکت و همچنین آدرس و شماره تماس آن قرار داده شود.

۳. صفحاتی به طور مجزا برای معرفی شرکت، خدمات شرکت و افتخارات کسب شده باید قرار گرفته شود.

۴. محتوای قرار گرفته شده در سایت های شرکتی باید طبق آن طراحی شده و از فونت مخصوص استفاده شود.

۵. صفحه ی درباره ما حتما برای سایت قرار داده شود. حتما با وارد شدن به اکثر سایت ها دیده اید که صفحه ای با عنوان درباره ما وجود دارد که اطلاعاتی درباره شرکت درون آن قرار داده شده است. همچنین صفحه ی تماس با ما برای سایت باید در نظر گرفته شود و درون آن اطلاعاتی در رابطه با آدرس شرکت، تلفن، آدرس شبکه های اجتماعی و… قرار داده شود.

۶. استفاده از ویدئوهایی در خصوص فعالیت شرکت، قسمت های مختلف آن و… که تاثیر زیادی در افزایش مخاطبان به همراه دارد.

۷. در طراحی سایت شرکتی به این موضوع توجه داشته باشید که سایت شما باید ریسپانسیو باشد. یعنی به راحتی بتوان آن را با تبلت و تلفن های همراه جست و جو کرد.

۸. داشتن سئوی مناسب یکی از اصلی ترین نکاتی است که باید در طراحی سایت به آن توجه شود. طراحان سایت حرفه ای سئوی سایت را جزو اولویت های اول کار خود قرار می دهند.

ویژگی وب سایت شرکتی

مزایای طراحی سایت شرکتی

طراحی و راه اندازی سایت با هدف گسترش کسب و کار و شناخته شدن آن ایجاد می شود. طراحی سایت های شرکتی مزایای فراوانی به همراه دارند. حال که با ویژگی وب سایت شرکتی آشنا شدید در ادامه به توضیح اصلی ترین مزایای آن می پردازیم.

  1. از بین رفتن فاصله ی مکانی بین شرکت و مشتری
  2. کم شدن هزینه های زیاد مربوط به تبلیغات
  3. بدست آوردن اعتبار در بین مشتریان
  4. برند شدن خدمات شرکت ها
  5. جذب اعتماد مشتریان
  6. بیشتر شدن فروش برخلاف روش های قدیمی
  7. پاسخگویی و رفع مشکل مشتریان به صورت شبانه روزی

چه شرکت هایی باید سایت مخصوص به خود را داشته باشند؟

امروزه در ایران و سایر کشورها شرکت های بزرگ و کوچکی مشغول به فعالیت هستند. ممکن است این شرکت ها خصوصی و یا دولتی باشند. این که شرکت ها جزء کدام یک از این دسته ها قرار می گیرند اهمیتی ندارد. مهم این است که برای هر کدام از آن ها باید سایت شرکتی طراحی شود. هر کدام از این شرکت ها موظف به طراحی و بهره مندی از سایت های شرکتی می باشند. این کار به شرکت ها کمک می کند تا کسب و کارشان را به تعداد زیادی از مردم معرفی کنند. همچنین با جذب مشتریان بیشتر سبب گسترش کسب و کار خود شوند. طراحی سایت های شرکتی دارای پیچیدگی هایی است که باید مد نظر قرار گرفته شود.

طراحی سایت شرکتی

برای داشتن سایت که دارای ویژگی های منحصر به فرد و کارایی بالا باشد نیاز است از افراد ماهر در این زمینه کمک بگیرید. شرکت آترین فناوران یکی از شرکت های معتبر در زمینه ی طراحی انواع سایت و اپلیکیشن به حساب می آید. شما می توانید با خیال راحت طراحی سایت شرکتی خود را به طراحان حرفه ای در شرکت آترین فناوران بسپارید.


برای کسب اطلاعات بیشتر درباره ی طراحی سایت و اپلیکیشن های شرکتی می توانید به سایت آترین فناوران مراجعه کرده یا با شماره های زیر تماس حاصل فرمایید.

شماره تلفن

۰۲۱-۲۸۴۲۱۶۵۶۰۳۱-۳۲۱۲۱۶۵۶


طراحی سایت شرکتی

نرم افزار و قالب سایت شرکتی

یکی از نرم افزارهای پرکاربرد که امروزه از آن برای طراحی سایت های شرکتی استفاده می کنند، وردپرس است. با استفاده از نرم افزار وردپرس می توانید سایتی مخصوص برای شرکت خود طراحی کرده و از قالب هایی متناسب با آن استفاده کنید. قالب های مختلفی به صورت آماده در دو نوع پولی و رایگان وجود دارد. توصیه می شود از قالب های پولی برای این کار استفاده کنید. قالب های رایگان معمولا نسخه ای کپی شده از قالب های اصلی بوده و ممکن است امنیت سایت را به خطر بیندازند.


برای کسب اطلاعات بیشتر درباره ی قالب های وردپرسی می توانید به مقاله ی نکات کلیدی قالب وردپرس مراجعه فرمایید.


سخن آخر

اینترنت در زندگی روزمره ی ما نقش گسترده ای دارد. شرکت ها و سازمان های بزرگ برای گسترش کسب و کار و معرفی آن به تعداد زیادی از مردم از طراحی سایت شرکتی به این منظور استفاده می کنند. سایت های شرکتی مزایا و ویژگی های مخصوصی دارند که در این مقاله به طور کامل به توضیح آن پرداخته شد. شما می توانید طراحی وب سایت شرکتی مد نظر خود به دست طراحان ماهر شرکت آترین فناوران بسپارید. در این مقاله توضیحی در رابطه با ویژگی وب سایت شرکتی خدمت شما عزیزان قرار دادیم. امیدواریم از خواندن آن لذت برده باشید.

 

دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

جستجو

الان با ما تماس بگیرید