گالری تصاویر

به گالری آترین فناوران خوش آمدید! صفحه ای که پیش روی شماست تنها تعدادی عکس ساده نیست! بلکه آلبوم خاطراتی است به یادماندنی از لحظات زیبا و صمیمی تیم جوان و با انگیزه آترین فناوران؛ که همواره در فرایند همکاری، همیاری و همدلی را نیز سر لوحه کار خود قرار می دهند.
همکاران عزیز در مجموعه آترین فناوران، همواره تلاش می کنند تا فاکتور های لازم برای تیم ورک موفق را به بهترین شکل پیاده سازی کنند. به طورکلی هنگامی یک محصول مشارکتی به بهترین شکل طراحی و تولید می شود که ارتباط سازنده ای مابین اعضای آن تیم برقرار باشد.
ضرورت نیاز به گالری در سایت
ثبت لحظات و خاطرات خوش در کنار یکدیگر فرصتی را برای ما فراهم می کند؛ تا با گذر زمان و مرور مجدد این خاطرات؛ با انگیزه تر و مصمم تر به سوی اهداف جدید و تحقق آن ها حرکت کنیم. تلاش و پشتکار تک تک اعضای تیم به یک اندازه حیاتی و موثر است. همچنین یادآوری موفقیت ها، میزان سعی و تلاش ما را دو چندان می کند. آنچه در ادامه مشاهده می کنید بخش کوچکی از این لحظات زیبا و خاطره انگیز است.

مجموعه ۶

مجموعه ۶ ( یادگاری سال ۱۴۰۲)

گالری آترین در مجموعه ۶ مربوط به عکس یادگاری تیم آترین و همینطور افتتاح دفتر دبی می باشد. به دست آوردن روحیه کار تیمی از مهم ترین ملاک های یک تیم موفق است.

 

مجموعه ۵

مجموعه ۵ (حضور همکاران در سال ۹۹)

گالری آترین در مجموعه ۵ مربوط به همکاران عزیز و محترم است. از جمله این همکاران خانم نصر و آقایان کیانی، رزمجو و مولایی هستند. که برای به ثمر نشستن اهداف شرکت گام های استوار و بلندی را برداشتند.

 

مجموعه ۴

مجموعه ۴ (تولد آترین)

مجموعه شماره ۳ در خصوص سالگرد تأسیس شرکت آترین فناوران است. در این روز مهم۱۳۹۶/۶/۶ تولد آترین فناوران را جشن می گیریم و برای پایداری و استقرار شرکت از هیچ تلاشی فروگذار نمی کنیم.

مجموعه ۳

مجموعه ۳( حضور همکاران)

گالری آترین مجموعه تصاویر شماره ۴ حضور همکاران محترم را نشان می دهد که همکاران به ترتیب خانم دشتی و آقایان مولایی، حاجی هاشمی و رزمجو که هر کدام از این افراد وظایف مهمی را به عهده داشتند.و تمام تلاش خود را برای ایجاد صفحات زیبا در کارنامه آترین به کار گرفتند.

مجموعه ۲

مجموعه ۲ (دفاتر شرکت)

گالری آترین مجموعه شماره ۲ مربوط به دفتر آترین فناوران در تهران است. همان طور که می دانید آترین فناوران در تهران و اصفهان دارای شرکت است. در زیر می توانید عکس های دفتر تهران را ببینید. از اهداف اصلی آترین فناوران به دست آوردن رضایت مشتری و ارائه بهترین کار با کیفیت منحصر به فرد است.

مجموعه ۱

مجموعه ۱ (تصاویر سال ۹۷)

تصاویر مجموعه یک مربوط به همکاران عزیز در سال ۹۷ است. حضور گرم و پررنگ خانم ها دشتی و غلامی و آقایان متروکی و رامش که با فعالیت مستمر و تلاش و همت بلند اتفاقات خوبی را برای شرکت آترین فناوران رقم زدند.

الان با ما تماس بگیرید