پست الکترونیک

info@atrincom.com

دفاتر ما

- تهران میدان ونک، خیابان ملاصدرا، تقاطع ملاصدرا و کردستان، جنوب شرقی، پلاک ۶۴
- اصفهان، میدان امام حسین (دروازه دولت) ارگ جهان نما، فاز۳ طبقه۳ واحد۳۰۶

شما عزیزان می توانید با برقراری تماس تلفنی از ساعت ۹ صبح الی ۱۷ عصر به صورت مستقیم با کارشناسان ما صحبت کنید. سوالات و دغدغه های خود را مطرح و همچنین مشاوره رایگان در زمینه مورد نیاز خود دریافت کنید.

تماس با ما!

آترین فناوران انواع خدمات خود را در زمینه فناوری اطلاعات و ارتباطات که شامل طراحی انواع سایت، پورتال، اپلیکیشن موبایل، سئو، تولید محتوا و… است؛ برای عموم افراد در سراسر کشور ارائه می کند. دفاتر مرکزی آترین در شهرهای تهران و اصفهان قرار دارد و ساکنان این دو استان می توانند با مراجعه حضوری به عقد قرارداد خود بپردازند. همچنین امکان بستن قرارداد به صورت مجازی و کاملا قانونی از طریق امضای دیجیتال و فرایند های الکترونیکی وابسته به آن، برای شما فراهم است.
در ادامه به معرفی دفاتر آترین فناوران در شهرهای مختلف کشور می پردازیم.

اصفهان

یکی از دفاتر شرکت آترین فناوران واقع در شهر اصفهان است. این مجموعه در این استان انواع خدمات مورد نیاز را به مشتریان خود ارائه می کند. اگر شما هم ساکن شهر اصفهان یا شهرهای نزدیک به آن هستید و تمایل به مراجعه حضوری دارید؛ می توانید به دفتر مرکزی واقع در اصفهان، میدان امام حسین ارگ جهان نما فاز ۳ طبقه ۳ واحد ۳۰۶ مراجعه کنید.

تهران

یکی دیگر از دفاتر فعال آترین فناوران که در زمینه طراحی سایت و اپلیکیشن، سئو تخصصی، تهیه انواع نرم افزار و… در حال فعالیت است، در شهر تهران قرار دارد. اگر شما هم به دنبال طراحی یک سایت یا اپلیکیشن حرفه ای برای کسب و کار خود هستید و در شهر تهران زندگی می کنید؛ می توانید به دفتر ما واقع در تهران میدان ونک، خیابان ملاصدرا، تقاطع ملاصدرا و کردستان، جنوب شرقی، پلاک ۶۴ مراجعه کنید.

برج کیان
تبلیغات محیطی آترین2
معرفی شرکت- ارگ جهان نما
معرفی شرکت- تبلیغات محیطی آترین3 کارآموزی حضوری آترین
الان با ما تماس بگیرید