آدرس سایت
نوع سایت

فروشگاهی

موضوع

تولید لوازم قنادی و نانوایی

سیستم مدیریت

وردپرس

زبان ها

فارسی

واکنش گرا

دارد

زمان انجام

۱۰ روز

برای دریافت مشاوره رایگان شماره موبایل خود را ثبت کنید و منتظر تماس کارشناسان ما باشید
[contact-form-7 id="1538" title="فرم مشاوره رایگان"]
پیج اینستاگرام- کارآموزی حضوری آترین
کانال تلگرام
صفحه اصلی - کیف صنعت (2)

برای مشاوره تخصصی تماس بگیرید

طراحی سایت فروشگاهی خلاقانه

طراحی سایت فروشگاهی می تواند به شما در جذب مشتری و گسترش کسب و کار کمک کند. در هنگام سفارش طراحی سایت حتما به معتبر و با سابقه بودن شرکت طراحی سایت خود توجه کنید. شرکت آترین فناوران زنده رود یکی از شرکت های با سابقه در طراحی انواع سایت است. سایت فروشگاهی کیف صنعت نیز توسط تیم آترین فناوران طراحی شده است. سیستم مدیریت محتوای سایت کیف صنعت وردپرس است. این سایت برای فروش انواع لوازم قنادی و نانوایی طراحی شده و از ویژگی های منحصر به فرد این سایت می توان به ریسپانسیو بودن، طراحی زیبا و سرعت مناسب اشاره کرد. قالب وردپرسی که برای طراحی سایت فروشگاهی کیف صنعت استفاده می شود، به نحوی است که امکان سفارش سازی و تغییرات با توجه به نیاز مشتری را دارد.

نکات مهم در طراحی سایت فروشگاهی

یکی از مهمترین نکات که باید در طراحی سایت فروشگاهی معتبر به ان توجه شود، امنیت است. در سایت های فروشگاهی افراد پس از انتخاب کالا انتظار دارند به راحتی وارد صفحه ی پرداخت امن شوند. در صورتی که عملیات واریز پول یا هر عملیات دیگری از امنیت کافی بر خوردار نشود، از سایت خارج می شود. در نتیجه در طراحی سایت حتما باید به این موضوع توجه شود.

علاوه بر امنیت باید به سئو نیز توجه شود. زیرا سئو سایت باعث قرارگیری آن در نتایج صفحه ی اول جست و جو گوگل و جذب مشتری بیشتر و افزایش بازدید سایت می شود. در طراحی سایت فروشگاهی کیف صنعت تمامی این موارد مورد بررسی قرار گرفته است. 

تماس با ما- اینستاگرام آترین
الان با ما تماس بگیرید