اتصال سایت یا اپلیکیشن فروشگاهی با نرم افزار حسابداری

اتصال فروشگاه به حسابداری

اتصال سایت یا اپلیکیشن فروشگاهی به نرم افزار حسابداری

 

مقدمه

در حال حاضر یکی از مهم ترین راه های افزایش درآمد، فروش به صورت آنلاین است. امروزه افراد تمایل  بسیار بیشتری را برای این خرید آنلاین از خود نشان می دهند. همین امر اهمیت داشتن سایت خوب و اصولی را به خوبی نشان می دهد. علاوه بر آن سایت های فروشگاهی نیازمند اتصال دقیق به نرم افزار حسابداری آن مجموعه  هستند. این امر به کمک تیم حرفه ای آترین فناوران به خوبی امکان پذیر است و به شما کمک می کند تا خیالی آسوده تر را تجربه کنید. با ما همراه باشید تا بیشتر در این باره گپ بزنیم!

فهرست:

مهم ترین دغدغه های فروش آنلاین!!

اتصال سایت فروشگاهی به نرم افزار حسابداری

اتصال اپلیکیشن فروشگاهی به نرم افزار حسابداری


اتصال فروشگاه اینترنتی به نرم افزار حسابداری

مهم ترین دغدغه های فروش آنلاین!!

با وجود محبوبیت و جذابیت ها در فروش آنلاین، دغدغه هایی هم در این مسیر وجود دارد. از جمله مهم ترین آن ها هماهنگی دقیق موجودی انبار با محصولات درون وب سایت است. عدم هماهنگی ممکن است مشکلات زیادی را به بار بیاورد که این امر خوشایندی برای کسب و کار شما نیست! همچنین متصل نبودن نرم افزار حسابداری شما به سایت یا اپلیکیشن فروش، به روز رسانی های پی در پی را می طلبد. به شکلی که هر بار تغییر قیمت ها در نرم افزار حسابداری، باید در سایت یا اپلیکیشن هم لحاظ بشود. این امر علاوه بر امکان خطا وقت زیادی را هم تلف می کند.

شما می توانید با اتصال سایت یا اپلیکیشن فروشگاهی خود به نرم افزار حسابداری به راحتی این مشکلات و دغدغه ها را کنار بزنید!

اتصال سایت فروشگاهی به نرم افزار حسابداری

از مهم ترین نیاز های هر مجموعه در فروش آنلاین، ایجاد هماهنگی بی عیب و نقص میان نرم افزار حسابداری و سایت فروش است. این اتصال به شما کمک می کند که تمامی به روز رسانی های اخیر به صورت لحظه ای در سایت شما نیز اعمال بشود. موجودی دقیق انبار درون وب سایت، قیمت های جدید، گذارش گیری سریع و… از جمله این مزایا هستند. همچنین این اتصال به کاهش هزینه های شما منجرب می شود. چراکه لازم نیست موارد مهم را به صورت دوبل بررسی کنید!

اتصال سایت فروشگاهی به نرم افزار حسابداری

اتصال اپلیکیشن فروشگاهی به نرم افزار حسابداری

انواع نرم افزار های حسابداری از جمله سپیدار، پارمیس، هلو و … محبوبیت های خاص خود را دارند. اما در فروش آنلاین محبوبیت مهم تر، اتصال این نرم افزار ها به اپلیکیش یا سایت شماست. در حاضر هماهنگی و به روز بودن اپلیکیشن بسیار اهمیت دارد.

یکی از علت های این اهمیت، اوضاع اقتصادی کنونی است.

چرا که متاسفانه تغییر قیمت ها به امری بسیار رایج تبدیل شده است. اما به طور کلی با اتصال نرم افزار حسابداری به اپلیکیشن خود، با هر تغییر قیمت در نرم افزار حسابداری، آن تغییر را در اپلیکیشن نیز مشاهده می کنید.

علاوه بر موارد فوق اتصال این دو مورد، کمک می کند تا با یک نگاه ساده بتوان وضعیت فروش کل، بدهکاران و همچنین بستانکاران خود را ببینید. در نهایت سبب می شود مدیران تصمیمات دقیق تر و آسان تری را برای مجموعه خود اتخاذ کنند.

اپلیکیشن فروشگاهی

جهت اتصال سایت یا اپلیکیشن فروشگاهی خود به نرم افزار حسابداری، با آترین فناوران در ارتباط باشید!

برای دریافت مشاوره رایگان، همین حالا با ما تماس بگیرید.

شماره تلفن

۰۲۱-۲۸۴۲۱۶۵۶۰۳۱-۳۲۱۲۱۶۵۶

 

دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

جستجو

الان با ما تماس بگیرید