تولید محتوا برای محصولات

آموزش کسب درآمد از سایت با تولید محتوا برای محصولات

مقدمه

امروزه از سایت ها، صفحات اجتماعی، پیامک، ارسال ایمیل های تبلیغاتی و… برای فروش محصولات استفاده می کنند. تولید محتوا در این فضا در صورتی که به درستی انجام شود فروش را افزایش می دهد. در دنیای دیجیتالی و پیشرفته ی امروزی اگر صاحب کسب و کار از این روش های نوین برای فروش استفاده نکند، پیشرفت نخواهد کرد. طراحی سایت مناسب برای فروش محصولات یکی از بهترین روش های گسترش کسب و کار است. دلیل اهمیت آن به خاطر این است که افراد برای رفع تمامی سوالات و خواسته هایی که دارند، آن را در گوگل جست و جو می کنند و می توانند با خدمات و محصول شما آشنا شوند. در این مقاله قصد داریم به طور کامل به بررسی تولید محتوا برای محصولات بپردازیم. پس تا انتهای مقاله همرا ما باشید.

فهرست

تولید محتوا برای محصولات

سئو و رابطه ی آن با تولید محتوا

طراحی سایت فروشگاهی

مزایای تولید محتوا برای سایت فروشگاهی

روش های تولید محتوا

تولید محتوا اینستگرامی

نکات مهم در محصول نویسی که باید بدانید

تاثیر استفاده از راهنمای فروش برای محصولات

اینفلوئنسر ها چه تاثیری بر روند فروش محصولات دارند؟

ترفند های جذاب در تولید محتوا

طراحی سایت و تاثیر آن بر  تولید محتوا برای محصولات


تولید محتوا برای محصولات

تولید محتوا به تمامی اقداماتی گفته می شود که برای فروش محصول، نشان دادن خدمات، اطلاع رسانی و… انجام می شود. روش های مختلفی برای تولید محتوای محصولات وجود دارد. برای تولید محتوا باید روش های آن را بشناسید و با توجه به کسب و کارتان بهترین آن را انتخاب کنید. امروزه به دلیل گسترش فضای اینترنتی تولید محتوا معمولا در شبکه های اجتماعی، سایت های اینترنتی، ارسال ایمیل تبلیغاتی، پیامک و… انجام می شود. هر کدام از این فضاها تولید محتوای مخصوص به خود را دارند. برای پیشرفت و گسترش کسب و کار باید بهترین و موثر ترین روش تولید محتوا را بشناسید. در ادامه ی مقاله به طور کامل به بررسی روش های مفید در تولید محتوا می پردازیم. با ما همراه باشید.

تولید محتوا برای محصولات

الگوی مناسب برای تولید محتوا

قبل از اینکه وارد بحث اصلی شویم بهتر است در رابطه با الگوهای مناسب تولید محتوا اطلاعاتی به دست آورید.

  1. برای محصول خود عنوانی برجسته انتخاب کنید.
  2. سعی کنید محتوا را بررسی کرده و اعتماد کاربر را جلب کنید.
  3. برای محصولات خود خلاصه ای مناسب قرار دهید.
  4. راهنمای خرید مناسب ایجاد کنید و آن را در دسته ی مرتبط بارگذاری کنید.
  5. نتایج و نظرات خود و کاربرانتان را به اشتراک بگذارید.
  6. ctr و بررسی دقیق بر روی محتوا باید انجام شود.
  7. برای هر دسته از محصولات باید فهرستی ایجاد شود و محصولات مرتبط درون آن قرار بگیرد.

سئو و رابطه ی آن با تولید محتوا

سئو به معنای بهینه سازی موتور های جست و جوی گوگل و روشی است که از آن برای قرار گرفتن سایت ها در صفحه ی اول نتایج استفاده می شود. سئو به صورت مستقیم بر تولید محتوا تاثیرگذار است. برای انجام سئوی مناسب محصولات باید برای آن عنوانی مناسب انتخاب کنید. عنوان شما بهتر است شامل کلمه کلیدی مد نظرتان در نظر گرفته شود. برای اینکه کاربر نگاهی کلی از محتوای شما داشته باشد توصیه می شود از توضیحات متا استفاده کنید. همچنین بهتر است از توضیحات برای محصول استفاده کنید و برچسب مناسب برای آن در نظر بگیرید. برچسب ها در واقع همان تگ محصولات به حساب می آیند. اگر قصد فروش بیشتر و دیده شدن محصولات را دارید سئوی آن را جدی بگیرید. علاوه بر سئو محصولات لازم است در هنگام طراحی سایت سئوی سایت را نیز جدی بگیرید تا با مشکل مواجه نشوید.

طراحی سایت فروشگاهی

یکی از روش هایی که می توانید با تولید محتوا محصولات خود را به فروش برسانید طراحی سایت است. امروزه افراد بلافاصله پس از اینکه نیازی داشته باشند آن را در گوگل جست و جو می کنند. سایت هایی که در صفحه ی اول نتایج جست و جو قرار می گیرند باعث جلب اعتماد و خرید کاربر می شوند. برای اینکه سایت در صفحه ی اول نتایج قرار گیرد باید اقداماتی بر روی آن انجام شود که از مهم ترین آن سئو و تولید محتوا است.

مراحل طراحی سایت

اگر قصد طراحی سایت و گسترش کسب و کار به این روش را دارید، باید در ابتدا هاست و دامنه خریداری کنید. دامنه نام سایت شما و هاست فضایی است که اطلاعات سایت بر روی آن قرار می گیرد. یکی از سایت های مناسب برای فروش محصولات، طراحی سایت فروشگاهی است. برای اینکه سایت شما در معرض دید قرار گیرد باید سئو و تولید محتوای مناسب برای آن انجام شود. سئو به معنای بهینه سازی موتور های جست و جوی گوگل برای قرارگیری در نتایج جست و جو در صفحه ی اول است. تولید محتوای مناسب تاثیر مثبتی بر سئو سایت می گذارد. سئو بیش از دویست روش دارد که اگر قصد طراحی سایت را دارید باید به آن توجه کنید. به تولید محتوا می توانید افراد را به سایت خود جذب کنید. جذب افراد و نحوه ی صحیح تبلیغات در این فضا باعث می شود مشتریان ثابت داشته باشید.

مزایای تولید محتوا برای سایت فروشگاهی

  1. تولید محتوای مناسب باعث می شود هزینه ی تبلیغات کاهش پیدا کند.
  2. فروشگاه در هر ساعتی از شبانه روز در دسترس افراد قرار گیرد.
  3. محدودیتی برای فروش و اینکه فرد در کجا قرار دارد وجود ندارد.
  4. خرید با این روش سرعت بالایی دارد.
  5. قابلیت به روز رسانی سایت و محتوای آن وجود دارد.
  6. می توانید تخفیفات ویژه برای مشتریان خود در نظر بگیرید. این کار باعث جذب بیشتر کاربران می شود.
  7. با تولید محتوای مناسب و طراحی سایت فروشگاهی به کاربران خود نشان می دهید که چقدر در کار خود حرفه ای هستید.
  8. از رقبای خود جلو می زنید.

مزایای تولید محتوا برای سایت فروشگاهی

روش های تولید محتوا

همان طور که گفتیم روش های مختلفی برای تولید محصولات وجود دارد که در ادامه به بررسی آن می پردازیم.

محتوا برای یک پلتفرم

عجله نکنید و تولید محتوا را برای یک پلتفرم خاص انجام دهید. پیشنهاد می شود به دلیل استقبال افراد از سایت ها برای تولید محتوای مناسب از طراحی سایت استفاده کنید. پس از طراحی سایت محصول و خدمات خود را درون آن بارگذاری کنید. پس از اینکه سایت خود را کامل کردید می توانید در پلتفرم های دیگر نیز به تولید محتوا بپردازید. یکی از پلتفرم های پرکاربرد که امروزه در بین کاربران اهمی زیادی دارد، اینستگرام است.

محصول گذاری مناسب

در سایت خود محصولات را بارگذاری کنید و برای هر کدام توضیح کامل بنویسید. برای تاثیر گذاری بیشتر می توانید از تصاویر و یا ویدئو های مرتبط با آن استفاده کنید. به نوشتن توضیحات مناسب برای محصولات محصول نویسی می گویند. این کار باعث می شود انتخاب مخاطب راحت تر شود. بهتر است نحوه ی استفاده از خدمات و محصولات خود را به طور دقیق بنویسید.

تولید محتوا ویدئویی

یکی از تاثیر گذار ترین روش های تولید محتوا ساخت ویدئو است. امروزه افراد حوصله ی خواندن متن های طولانی را ندارند در نتیجه برای جذب مشتری می توانید ویدئو های مناسب برای محصول خود تولید کنید و کاربرد محصولات را در آن نمایش دهید. برای تولید محتوا به صورت ویدئویی هم می توانید در سایت خود ویدئو قرار دهید و هم می توانید در سایت های دیگر ابتدای ویدئو ها تبلیغات را قرار دهید.

تولید محتوا برای محصولات به صورت ویدئویی

سوالات متداول

قسمتی را به عنوان سوالات متداول در سایت خود قرار دهید. سوالاتی که عومی است و معمولا کاربر دوست دارد در رابطه با آن اطلاع بدست آورد را در آن قرار دهید. همچنین بهتر است تاکید بر مزایای محصول خود کنید. با این کار می توانید مخاطب خود را متقاعد کنید که محصول شما را خریداری کند. سعی کنید در صورتی که کاربر پاسخ سوال خود را در بین سوالات متداول پیدا نکرد، با لحنی مناسب و با حوصله به سوالات او پاسخ دهید.

تعامل با کاربران

با کاربران تعامل داشته باشید. نظرات کاربران را درون سایت خود قرار دهید تا خرید برای مشتریان دیگر راحت تر انجام شود. همچنین در سایت خود تولید محتوای مناسبی برای سابقه ی کار خود و خدماتتان قرار دهید. این کار باعث می شود تعامل و صمیمیت بیشتری بین شما و کاربران بر قرار شود. در نتیجه این کار به فروش بهتر محصول کمک می کند. شناخت مخاطب به شما کمک می کند که نیاز آن را بهتر بشناسید و سعی بر بهتر شدن خدمات خود کنید.

تولید محتوا تصویری

سعی کنید برای ارتباط بیشتر کاربر با محصولات خود از تصاویر مرتبط و در عین حال جذاب استفاده کنید. شرکت های مختلفی از این روش استفاده می کنند و باعث می شود فروش آن ها چند برابر شود. حتما هنگامی که تصویری در سایت بارگذاری می کنید برای آن alt یا همان توضیحات جایگزین قرار دهید. زیرا در سال های اخیر خزنده های گوگل بر روی تصاویر هم جست و جو انجام می شود و باعث می شود محتوای شما به کمک تصاویر در صفحه ی اول قرار گیرد.

تولید محتوا با مقاله نویسی

یکی دیگر از شیوه های تولید محتوا برای محصولات نوشتن مقالات مرتبط است که باید قسمتی را به عنوان مقالات در سایت خود قرار دهید. توصیه می شود برای تاثیر گذاری بیشتر در نوشتن مقاله از کلمات و سوالات جذاب استفاده کنید. در مقالاتی که می نویسید به این موضوع توجه داشته باشید که تمام قواعد مربوط به سئو و خوانایی در آن رعایت شود. به عنوان مثال برای تصویر مقالات alt تصاویر قرار دهید یا برای مقاله توضیحات متای مناسب ایجاد کنید. همچنین بهتر است از لینک های داخلی و خارجی مناسب برای بازدید و سئوی مناسب استفاده کنید.

استفاده از سلبریتی ها و افراد پر طرفدار

از افراد تاثیر گذار و کسانی که دنبال کننده های زیادی دارند برای تبلیغ محصولات خود استفاده کنید.

ایجاد سوال در ذهن مخاطب

در ذهن مخاطب خود سوالی را ایجاد کنید و پس از آن با معرفی محصولات خود سعی کنید آن را بر طرف کنید. این کار یکی از روش های تولید محتوا است که بسیار مورد استفاده قرار می گیرد. از این روش برای دیجیتال مارکتینگ هم استفاده می شود. به این صورت که سوالی از مخاطب پرسیده می شود تا ذهنش درگیر شود و پس از آن پاسخ هایی داده می شود. در خلال این پاسخ ها و برای بر طرف کردن نیاز مخاطب محصول مورد نظر معرفی می شود.


نکات مهم قبل از تولید محتوا!

یک سری نکات قبل از تولید محتوای محصولات وجود دارد که باید به آن توجه کنید. در ابتدا باید مخاطبان خود را آنالیز کنید. آنالیز به این معنا که رده ی سنی مخاطبان شما چیست و با چه هدفی به سایت شما وارد می شوند. برای محصولات خود توضیحات قرار دهید تا تصمیم گیری افراد راحت تر شود. محتوای خود را هر چند وقت یکبار به روز کنید. برای جذب بیشتر کاربران توصیه می شود از طراحی گرافیکی زیبا و جذاب استفاده کنید. بهتر است برای دسترسی راحت تر افراد محصولات مرتبط را در دسته بندی های مناسب قرار دهید تا راحت تر کاربر به آن دسترسی پیدا کند.


تولید محتوا اینستگرامی

یکی از شبکه های اجتماعی پر طرفدار، اینستگرام است. امروزه افراد زیادی در این فضا فعالیت می کنند. هر اقدامی مانند گذاشتن پست، استوری، نوشتن کپشن، هشتگ ها و… نوعی تولید محتوا محسوب می شود. برای تولید محتوا در این فضا و افزایش فالوور باید نکات مربوط به آن را بدانید که در ادامه به توضیح آن می پردازیم.

  1. پیج شما باید جذاب باشد تا با ورود مخاطب آن را جذب کند.
  2. از محصولات خود عکس مناسب و با کیفیت در پیج خود قرار دهید و توضیحات مناسب برای آن بنویسید.
  3. کپشن های جذاب بنویسید تا مخاطب علاقه مند به دیدن ادامه ی پس های شما کند.
  4. برای بازدید بیشتر و دسترسی افراد در کپشن هشتگ گذاری انجام دهید.
  5. استوری های مناسب بگذارید و در آن لینک سایت خود را برای خرید راحت تر محصولات قرار دهید.
  6. ویدئو باعث جذب بیشتر افراد می شود. در نتیجه توصیه می شود ریلز و ویدئو های مرتبط داشته باشید.
  7. برای کسب و کارتان کلمه ی کلیدی مناسب در نظر بگیرید و آن را در کپشن و استوری ها قرار دهید.
  8. با مخاطب به خوبی ارتباط بر قرار کنید تا حس صمیمیت بین شما و کاربر بر قرار شود.

تولید محتوا برای محصولات با اینستگرام

نکات مهم در محصول نویسی که باید بدانید

  1. از دید و نظر کاربر محصول را توصیف کنید.
  2. به نحوی درباره ی محصول بنویسید که هم خوانایی مناسب برای کاربر داشته باشد و هم بداند که شما در این زمینه حرفه ای هستید.
  3. برای تاثیر گذاری بیشتر از جداول، آمار و ارقام با توجه به محصولات استفاده کنید.
  4. به نکاتی که شما را از رقبایتان متمایز می کند اشاره کنید.
  5. مشخص کنید که هدف از تولید محصول چیست و برای چه افرادی مناسب است.
  6. ویژگی های محصول خود را بنویسید و به نکات پیشرفته ای که نسبت به مدل های قبلی دارد اشاره کنید.
  7. برای خرید آسان مشتری و کسب اطلاعات بیشتر به سایت های مناسب لینک دهید.

تاثیر استفاده از راهنمای فروش برای محصولات

یکی از راه های فروش محصولات تولید محتوای مناسب است. تولید محتوا باید به نحوی باشد که به تمامی سوالات مخاطب پاسخ داده شود. یکی از راه هایی که می توان برای فروش بهتر محصولات انجام داد، طراحی راهنمای مناسب است. راهنمای محصول به مخاطب کمک می کند تا بهتر محصول را بشناسد. این کار باعث می شود کاربر راحت تر بتواند محصول مورد نیاز خود را خریداری کند. در راهنمای فروش برای محصولات می توانید نحوه استفاده، مونتاژ و تعمیر محصول خود یا اطلاعات دقیق در مورد خدماتی که ارائه می دهید قرار دهید. استفاده از راهنمای محصول کمک می کند که به مخاطب نشان دهید که آگاهی آن ها در رابطه با محصول برای شما مهم است. در نتیجه علاقه ی کاربر نیز به استفاده از محصولات شما بیشتر می شود.


استفاده از محتوای اینفوگرافیک یک روش موثر برای ترکیب اطلاعات و تصاویر در یک راهنما است. اینفوگرافیک ها افراد بیشتری را به خود جذب می کند. این امر منجر به پیوند های بیشتر به وب سایت شما و افزایش شانس شما برای دستیابی به مشتریان جدید می شود. برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با محتوا اینفوگرافیک به مقاله ی اینفوگرافیک چیست مراجعه فرمایید.


اینفلوئنسر ها چه تاثیری بر روند فروش محصولات دارند؟

با گسترش شبکه های اجتماعی و فعالیت زیاد کاربران در آن افرادی به عنوان اینفلوئنسر و بلاگر مشغول فعالیت هستند. این افراد هر کدام به نوعی با تولید محتوا به جذب کاربر می پردازند. برای فروش محصولات و تبلیغ آن یکی از راه های مناسب سفارش تبلیغات به آن ها است. این افراد بازدید کنندگان زیادی دارند در نتیجه زمانی که تبلیغ انجام می دهند کاربران زیادی را به محصول شما جذب می کنند. شما می توانید محصولات خود را به آن ها بدهید تا با تولید محتوا برای محصولات به تبلیغ و فروش آن بپردازند. این روند یکی از روش های تولید محتوا برای فروش محصول است اما باید توجه داشته باشید که هزینه های زیادی ممکن است به همراه داشته باشد.

ترفند های جذاب در تولید محتوا

برای تولید محتوای مناسب ترفند های جذابی وجود دارد که در ادامه به بررسی و توضیح بیشتر آن می پردازیم.

  1. شما می توانید برای تاثیرگذاری بیشتر از تولید پادکست استفاده کنید. یعنی هم می توانید پادکست تولید کنید و هم می توانید متنی را به عنوان تبلیغ در پادکست های پر طرفدار منتشر کنید.
  2. می توانید از طراحی عکس به صورت جذاب استفاده کنید و در حد چند کلمه به صورت کوتاه توضیحی بنویسید.
  3. در تولید محتوا به کمک مقالات سعی کنید روایتی داستانی و هیجان انگیز داشته باشید تا جذابیت آن برای مخاطب بیشتر شود.
  4. برای جذب مخاطب می توانید در سایت های پر بازدید محتوا قرار دهید تا افراد با کلیک بر روی آن به سایت شما وارد شوند.
  5. علاوه بر روش هایی که می توانید برای تولید محتوای جذاب در فضای اینترنتی انجام دهید به روش سنتی هم می توانید محتوای تاثیرگذار طراحی کنید.
  6. از تبلیغات بنری استفاده کنید.
  7. از کارت های تبلیغاتی مخصوص کسب و کارتان استفاده کنید و حتما بر روی آن آدرس سایت و صفحه ی اجتماعی که دارید قرار دهید.
  8. در یوتوب و آپارات ویدئو های آموزشی قرار دهید و سپس محصول خود را در آن تبلیغ کنید.

ترفند های جذاب در تولید محتوا

طراحی سایت و تاثیر آن بر  تولید محتوا برای محصولات

همان طور که در این مقاله به طور کامل اشاره کردیم طراحی سایت مناسب تاثیر بسیار زیادی بر فروش محصولات و دیدن شدن کسب و کار شما می گذارد. برای طراحی سایت لازم است آن را به شرکت های معتبر و با سابقه در این زمینه سفارش دهید تا وقت و هزینه ای که صرف می کنید به هدر نرود. اگر شرکت طراحی سایتی که انتخاب می کنید کارش را به درستی بلد باشد باید بر روی سایت شما سئو و تولید محتوای مناسب نیز انجام دهد. شرکت های مختلفی در ایران وجود دارند که طراحی سایت و اپلیکیشن متناسب با خواسته ی مشتری انجام می دهند. یکی از این شرکت ها، شرکت آترین فناوران زنده رود است که در اصفهان قرار دارد. در صورتی که قصد طراحی سایت مناسب برای کسب و کار خود را دارید می توانید با مراجعه به سایت آترین فناوران نمونه کار های این شرکت را مشاهده کنید.


برای دریافت مشاوره رایگان همین حالا با شماره های زیر تماس حاصل فرمایید.

شماره تلفن

۰۲۱-۲۸۴۲۱۶۵۶۰۳۱-۳۲۱۲۱۶۵۶


سخن آخر

یکی از روش های بازدید بیشتر کسب و کار و جذب مخاطبان بیشتر تولید محتوا برای محصولات است که روش های مختلفی دارد. برای دستیابی به بهترین روش در ابتدا باید هدف خود را از تولید محصول بدانید و آنالیز کنید که قرار است چه افرادی محصولات را از شما خریداری کنند. طراحی سایت فروشگاهی یکی از اقداماتی است که می توانید برای فروش محصول استفاده کنید. می توان گفت بدون داشتن سایت مناسب امکان تولید محتوا برای کسب و کار وجود ندارد. طراحی سایت و تولید محتوای مناسب برای آن به شما در بازدید بیشتر و جذب مشتری کمک می کند. برای این کار نیاز است از افراد ماهر در این زمینه کمک بگیرید. در این مقاله قصد داشتیم به طور کامل به بررسی تولید محتوا برای محصولات و مزایای آن بپردازیم. امیدواریم مطالب ارائه شده برای شما مفید بوده و از خوان آن لذت برده باشید. شما عزیزان می توانید سوالات خود را در رابطه با تولید محتوا برای محصولات با ما در میان بگذارید.

دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

جستجو

الان با ما تماس بگیرید