شرکت آترین فناوران| واگذاری پروژه به آترین

پروژه خود را به چه شرکتی واگذار کنیم؟

همه افراد مایل هستند در کسب و کار خود رشد کنند و به سودهای کلان برسند اما در این بین سردرگم می شوند که پروژه خود را باید به چه شرکتی واگذار کنند. در دنیایی که همه افراد به فکر سود بیشتر هستند داشتن یک سایت یا اپلیکیشن برای پیشبرد اهداف، رسیدن به ایده آل های خاص که در ذهن همه افراد وجود دارد الزامی است. دیگر آن زمان که با کسب و کار سنتی می توانستیم سود آنچنانی داشته باشیم گذشته است و باید ذهن خلاق در جهت رشد کسب و کار داشته باشیم تا به موفقیت برسیم. زمانی که شما به این باور رسیدید که وجود یک سایت برای شغل شما الزامی است اکنون باید به دنبال این قضیه باشید که پروژه خود را به چه شرکتی واگذار کنید تا بتوانید در این راه موفق شوید.

بررسی ویژگی های مهم که باید شرکت دارا باشد

ایجاد یک سایت برای کسب و کار در واقع یک نوع سرمایه گذاری است. هزینه ای که برای طراحی سایت یا اپلیکیشن در یک شرکت معتبر صرف می کنید با بازاریابی مناسب، چند برابر به جیب شما بر می گردد. پس باید تلاش کنید شرکتی را انتخاب کنید که از همه لحاظ ایده آل باشد و ویژگی های مهم و اساسی را داشته باشد. در زیر خصوصیات مهم را مطرح می کنیم که می تواند مفید باشد.

شرکت به ثبت رسیده باشد

همان طور که می دانید در سطح اینترنت افراد زیادی به طراحی سایت، اپلیکیشن، سئو ، امور تبلیغاتی و … مشغول هستند اما شما از این قضیه اطمینان ندارید که آیا فردی که پروژه شما را انجام می دهد عضو یک شرکت است یاخیر؟ آیا اگر سایت یا اپلیکیشن شما با مشکلی مواجه شد فرد مورد نظر مسئولیت آن را قبول می کند؟ نکند کار طراحی را نیمه کاره رها کند؟ آیا تعهدی در این زمینه به شما می دهد که اگر پروژه شما با مشکل مواجه شد آن را حل می کند؟ آیا در این بین قراردادی موجود است که به آن رجوع کنید؟ اگر مسئولیت را قبول نکرد محل شرکت را می دانید که به مقامات ذیصلاح شکایت کنید؟ و سؤالات متفاوتی که ذهن شما را مشغول می کند. پس اینکه شرکت ثبت شده باشد مهم است.

 

نمایی از مجوزهای آترین فناوران برای دریافت پروژه

داشتن مجوز از سازمان های مرتبط با کسب و کار

پس از اینکه از این قضیه مطمئن شدید که فردی که قصد واگذاری پروژه را به او دارید دارای شرکت یا عضو فعال یک شرکت است در این مرحله باید از این قضیه اطمینان حاصل کنید که دارای مجوزهای مهم فعالیت می باشد. از جمله این مجوزها اتحادیه رایانه و فناوری اطلاعات، نظام صنفی رایانه؛ دارا بودن نماد اعتماد الکترونیکی و … است. در صورتی که هر کدام از این نمادها موجود نباشند شرکت مورد نظر قابل اعتماد نیست.

بررسی شبکه های اجتماعی شرکت

یکی دیگر از راههایی که می توان از وجود شرکت اطمینان پبدا کرد بررسی پیج اینستاگرام شرکت است. به روز بودن شرکت در اینستاگرام و فعالیت مداوم و میزان پاسخگویی نیز می تواند نشانی از وجود شرکت باشد.

انجام پروژه حتما به وسیله خود شرکت باشد

یکی دیگر از نکاتی که حتما باید به آن دقت کنید این مورد است که حتما پروژه شما به وسیله خود شرکت انجام شود. گاهی واقعا شرکتی وجود دارد، قراردادی نیز بسته می شود اما شرکت مورد نظر پروژه شما را به دلایل مختلفی از جمله حجم زیاد کار یا مواردی از این قبیل انجام نمی دهد و آن را به افراد دیگر واگذار می کند که ممکن است از کیفیت ایده آل برخوردار نباشد. پس در سپردن کار حتما باید از این مورد اطمینان حاصل کنید.

سابقه فعالیت

بعد از اینکه مطمئن می شوید شرکت مورد نظر ثبت شده است و دارای مجوزهای مورد نظر است باید به بررسی این موضوع بپردازید که آیا شرکتی که قصد دارید پروژه خود را به آن واگذار کنید قبلا در زمینه ای که شما مدنظر دارید فعالیتی داشته است؟ آیا شرکت تازه تأسیس است یا خیر؟ اگر سابقه مورد نظر را داراست. آیا دانش فنی که شما مد نظر دارید را داراست؟ سابقه یک شرکت در واقع جزء موارد اساسی است که می توانید با استفاده از آنها به یک شرکت اعتماد کنید.

 

نمایی از نمونه کارهای سایت آترین فناوران

بررسی نمونه کارهای شرکت

پس از اینکه از وجود شرکت، مجوزها، سابقه فعالیت مطمئن میشوید به سراغ نمونه کارهای شرکت می روید و آنها را بررسی می کنید در ابتدا باید سایت هایی که در زمینه شغل شما فعالیت می کنند بررسی کنید و پس از آن دیگر مشاغل به طور کامل بررسی شود. اولین مورد این است که سایت ریسپانسیو باشد. با نگاه به سایت متوجه شوید که شغل فرد چیست. گرافیک و طراحی سایت ایده آل باشد. از لحاظ سرعت و امنیت در سطح مناسبی باشد و مواردی از این دست که باید حتما در نظر بگیرید.

صحبت با مشتریان قدیمی

در مرحله بعدی پس از اینکه نمونه کارها را مشاهده کردید. از موجودیت و کیفیت کار شرکت اطمینان کسب کردید با استفاده از نمونه کارها و برقراری ارتباط با مدیران وب سایت هایی که به وسیله شرکت طراحی شده است. از این قضیه اطمینان حاصل می کنید که آیا فرد مورد نظر از پروژه رضایت کامل را دارد؟ آیا پاسخگویی پرسنل شرکت مناسب بوده است؟ نحوه پشتیبانی شرکت چگونه بود؟ با بررسی این موارد می توانید اطلاعات با ارزشی به دست آورید.

بررسی پشتیبانی قوی و واقعی

پس از اینکه از وجود شرکت اطمینان حاصل کردید. مجوزها، نمونه کارها، وجود شرکت و … را بررسی کردید باید اطمینان حاصل کنید شرکت پس از طراحی سایت پشتیبانی قوی و واقعی ارائه می دهد که اگر غیر از این باشد. اعتماد به آن شرکت یک اشتباه بزرگ است. در ابتدای فعالیت ممکن است شما به درستی نتوانید از سایت استفاده کنید و با مشکلاتی مواجه شوید یا ممکن است به دلایل مختلف سایت از دسترس خارج شود. اگر پیشتیبانی وجود نداشته باشد با مشکلات بزرگی مواجه می شوید.

نتیجه گیری

در این مقاله به بررسی این موضوع پرداختیم که پروژه خود را به چه شرکتی واگذار کنیم و شرکت مورد نظر باید دارای چه خصوصیاتی باشد. از ویژگی های مهمی که باید حتما مد نظر قرار دهید. شرکت باید یک شرکت ثبت شده باشد و باید شبکه های اجتماعی از جمله اینستاگرام و… بررسی شود. از دیگر نکات مهم داشتن مجوزهای لازم است. بررسی سابقه فعالیت و نمونه کارهای شرکت یکی دیگر از نکاتی است که باید حتما مد نظر قرار دهید. صحبت با مشتریان قدیمی و بررسی پشتیبانی شرکت را حتما مدنظر قرار دهید.

دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

جستجو

الان با ما تماس بگیرید